quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:57 schreef Gehenna het volgende:
[..]
[hipster-modus]Ik ben ook een wereldburger[/hipster-modus]

Die zou ook in mijn top 10 komen. Als ik een top 10 zou hebben.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:07 schreef Z het volgende:
Eigenlijk had Deerhunter in m'n top 5 gemoeten. Het wordt nooit wat met mij en lijstjes.

Nieuwe album viel me eigenlijk best wel een beetje tegenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:28 schreef ranja het volgende:
Best Coast
http://www.funnyordie.com(...)ning-lyric-video?=fb
 Toch wat gezapiger dan vorig album voor mijn gevoel.
 Toch wat gezapiger dan vorig album voor mijn gevoel.

Bedoel je de EP? Voel mij niet tegen, blijft heerlijke muziekquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nieuwe album viel me eigenlijk best wel een beetje tegenToch wat gezapiger dan vorig album voor mijn gevoel.

Vond The Only Place leuker dan Fade Awayquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Bedoel je de EP? Voel mij niet tegen, blijft heerlijke muziek

Heb je ze recent live gezien? Vind hun albums wel vet maar de live-act kan nog wat verbetering gebruiken wat mij betreftquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Bedoel je de EP? Voel mij niet tegen, blijft heerlijke muziek
 Dat gezegd zijnde was het wel een redelijk concert en niet zo slecht als sommige kwatongen durven beweren.
 Dat gezegd zijnde was het wel een redelijk concert en niet zo slecht als sommige kwatongen durven beweren.

De EP ga ik ook opnemen in m'n lijst en zal wel ergens tussen 10 en 15 komen denk ik. Misschien wel hoger als ik 'm nog een paar keer draai al is de concurentie wel redelijk groot
 De EP ga ik ook opnemen in m'n lijst en zal wel ergens tussen 10 en 15 komen denk ik. Misschien wel hoger als ik 'm nog een paar keer draai al is de concurentie wel redelijk groot  

het mag even duren maar uiteindelijk lukt hetquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:00 schreef Moody het volgende:
Zijn we het toch nog ergens over eens ranja

Hey, wat toevallig. Ik ben net ook weer helemaal into Pulp geraaktquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:00 schreef Moody het volgende:
Zijn we het toch nog ergens over eens ranja

James Blake genomineerd voor de Grammy in de categorie Best New Artist!quote:4. BEST NEW ARTIST
James Blake
Kendrick Lamar
Macklemore & Ryan Lewis
Kacey Musgraves
Ed Sheeran

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:32 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
James Blake genomineerd voor de Grammy in de categorie Best New Artist! SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wut.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||

quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:32 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
James Blake genomineerd voor de Grammy in de categorie Best New Artist! SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |