Wat een doosquote:Op maandag 9 december 2013 15:18 schreef brooklyndodger het volgende:
Ze is technisch een heel begaafde bassiste maar het basspel van Deal is echt beginners niveau.
Haha, wat een topwijf is het eigenlijk ookquote:Op maandag 9 december 2013 15:18 schreef brooklyndodger het volgende:
Ze is technisch een heel begaafde bassiste maar het basspel van Deal is echt beginners niveau.
Breeders zijn geweldig in hun simpelheid, ik heb ze eens in paradiso mogen meemaken, dat was erg tof maar ja de band is geen gigantische feestband toch is het heel erg degelijk en tof live. Vooral die eerste plaat staat even hoog als alles wat de pixies hebben gedaan in mijn grote snob boek.quote:Op maandag 9 december 2013 17:10 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Haha, wat een topwijf is het eigenlijk ook
Op Lowlands heb ik ooit The Breeders gezien, en dat was eigenlijk qua spel een vrij standaard concert, maar omdat ik mooi vooraan stond, kon ik de interactie tussen de beide zusjes Deal goed zien. En die zijn blijkbaar ontzettend vermakelijk door gewoon wat aan te klooien en hunzelf te zijn.
quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 17:10 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Haha, wat een topwijf is het eigenlijk ook
Behoorlijk ja, behalve het laatste nummer.quote:Op maandag 9 december 2013 19:54 schreef Dagoduck het volgende:
Die laatste plaat van Arcade Fire, is die een beetje goed?
Dat is echt zo vet vind ik, dat we dankzij Rockband / Guitar Hero multi-tracks hebben van zoveel klassieke nummersquote:
Hier hebben we alweer een compleet andere mening overquote:Op maandag 9 december 2013 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, behalve het laatste nummer.
quote:Op maandag 9 december 2013 17:17 schreef brooklyndodger het volgende:
Breeders zijn geweldig in hun simpelheid, ik heb ze eens in paradiso mogen meemaken, dat was erg tof maar ja de band is geen gigantische feestband toch is het heel erg degelijk en tof live. Vooral die eerste plaat staat even hoog als alles wat de pixies hebben gedaan in mijn grote snob boek.
Werchter is in elk geval leuk. Veel veel groter en commerciëler dan Pukkelpop maar absoluut geen Pinkpop². Daarvoor is de sfeer te goed, de line-up te leuk.quote:Op maandag 9 december 2013 22:33 schreef Moody het volgende:
Ik denk erover om Pukkelpop te gaan bezoeken.
Beetje de Lowlands van België toch? (waar Rock Werchter de Pinkpop in het kwadraat van België is)
Ervaringen?
OK BEDANKT!quote:Op maandag 9 december 2013 23:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Werchter is in elk geval leuk. Veel veel groter en commerciëler dan Pukkelpop maar absoluut geen Pinkpop². Daarvoor is de sfeer te goed, de line-up te leuk.
Maar je vroeg naar Pukkelpop. Geweldig festivalSteunt doorgaans op een paar héle grote namen en een gigantische sloot hele kleine. Vorig jaar 200 acts in drie dagen, dacht ik. Verdeeld over 8 podia waar je er hoogstwaarschijnlijk nog geen 5 van ziet op één editie.
Het fijne aan Pukkelpop - en groot voordeel t.o.v. Werchter - is dat er werkelijk áltijd iets te zien is. Ongeacht je smaak. Er is een podium voor de mainstream dancemuziek, voor de alternatieve 'dance', voor de hardere gitaargenres, voor algemene alternatieve muziek en zelfs een apart podium voor Belgische bands. Komt er dus op neer dat je in de meeste gevallen een paar acts uitkiest die je wil zien, en tussendoor kun je van podium naar podium laveren en je vermaken met allerlei onbekende heerlijkheid
Oké, wat is de typische Lowlandser?quote:Op maandag 9 december 2013 23:14 schreef Tchock het volgende:
Plus dat Belgen heel leuk zijn en je ontsnapt aan de typische 'Lowlandser' = pure winst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 december 2013 23:18 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Oké, wat is de typische Lowlandser?Ik denk iemand met een knotje, vliegen om 'm heen en een stickie op de lipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze hebben geen 24-uurstent maar wel elke dag muziek tot 3-4 uur. Vind ik goed genoeg.quote:Op maandag 9 december 2013 23:18 schreef ranja het volgende:
Ik ben 1x op Pukkelpop geweest, in 2001 of 2002 dus geen idee wat er sindsdien veranderd is. Toen was het wel echt een familiefestival waar het bijbehorende dorp ook gewoon rondliep met kinderen en alEn geen nachtprogramma. En erg slecht weer maar dat was het dat jaar op Lowlands ook
Gek genoeg niet. Het klopt dat het terrein niet heel erg groot is, maar lijkt er altijd rustiger dan op Werchter bijvoorbeeld (terwijl ik zou zweren dat die meer mensen op niet heel veel meer grond hebben). De verdeling is gewoon heel goed. Uiteraard gebeurt het wel dat er dingen te vol raken (bij de Foo Fighters vorig jaar werd het hoofdpodium afgesloten omdat het vol was met 90.000 man of zoquote:Op maandag 9 december 2013 23:18 schreef Moody het volgende:
Klopt toch dat Pukkelpop een veel kleiner terrein heeft? Geeft dat geen problemen met al die verschuivingen van mensen? En tevens met het geluid?
oh dat was toen nog niet, zat je om 11 uur gewoon weer op de campingquote:Op maandag 9 december 2013 23:22 schreef Tchock het volgende:
Ze hebben geen 24-uurstent maar wel elke dag muziek tot 3-4 uur. Vind ik goed genoeg.
quote:Op maandag 9 december 2013 23:18 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Oké, wat is de typische Lowlandser?In studentenkringen in mijn stad heerst altijd zo'n naar elitair sfeertje rond Lowlands. Mensen die het alleen maar hebben over er naartoe gaan maar geen idee hebben wat er speelt, bijvoorbeeld, of die vragen of je 'naar Lowlands bent geweest of geen festivals hebt gedaan dit jaar'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat meer om erbij horen en cool zijn, om vervolgens driekwart van de acts te missen omdat je dronken in je tent of een greppel ligt of anders bij rukmuziek staat omdat je eigenlijk helemaal niet naar festivalmuziek luistert.
knotjes waren vooral veel op Best Kept Secretquote:Op maandag 9 december 2013 23:19 schreef Moody het volgende:
Ik denk iemand met een knotje, vliegen om 'm heen en een stickie op de lip
Dat is de ook de hoofdreden dat ik niet meer naar Lowlands ga(laatste keer was 2008) en ik altijd dour of/en pukkelpop verkies. Plus vaak ieper hardcore fest en cry me a river fest erbij.quote:Op maandag 9 december 2013 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
In studentenkringen in mijn stad heerst altijd zo'n naar elitair sfeertje rond Lowlands. Mensen die het alleen maar hebben over er naartoe gaan maar geen idee hebben wat er speelt, bijvoorbeeld, of die vragen of je 'naar Lowlands bent geweest of geen festivals hebt gedaan dit jaar'.Gaat meer om erbij horen en cool zijn, om vervolgens driekwart van de acts te missen omdat je dronken in je tent of een greppel ligt of anders bij rukmuziek staat omdat je eigenlijk helemaal niet naar festivalmuziek luistert.
Jij nog een wijntje bal?quote:
Veel 20-ers in de Randstad hebben geen auto (te duur), dat is het grote voordeelquote:Op maandag 9 december 2013 23:23 schreef brooklyndodger het volgende:
Geen grachtengordel mensen en de sfeermensen zijn Vlamingen dus die zijn vriendelijker dan de Nederlanders.
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt. Plus dat ik altijd het idee heb dat mensen die zoiets roepen absoluut niet uit Amsterdam komen maar dat kan ik mis hebben.quote:
Meeste gaan toch met de trein, maakt ze niet minder irritant. ik heb het niet heel erg op de hoofdstadquote:Op maandag 9 december 2013 23:26 schreef Moody het volgende:
[..]
Veel 20-ers in de Randstad hebben geen auto (te duur), dat is het grote voordeel
Godver mijn jiskefet refenctie slaat dood. Maar ja klopt, maar wel uit de omgeving. Ik hou ook gewoon niet van het 3fm/sfeer volk, het 'jim(de tmf van Belgie) volk op pukkelpop hangt vooral rond bij de boiler room of dancehall en gaan soms naar het hoofdpodium voor iets als Nero ofzo.quote:Op maandag 9 december 2013 23:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt. Plus dat ik altijd het idee heb dat mensen die zoiets roepen absoluut niet uit Amsterdam komen maar dat kan ik mis hebben.
Met de trein naar België is toch wel een stap voor mensen die normaal niet buiten hun provincie komen. Die lui gaan naar Lowlands en Pinkpop...en dat is goed.quote:Op maandag 9 december 2013 23:27 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Meeste gaan toch met de trein, maakt ze niet minder irritant. ik heb het niet heel erg op de hoofdstad
.. grachtengordelmensen ja.quote:Op maandag 9 december 2013 23:27 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Godver mijn jiskefet refenctie slaat dood. Maar ja klopt, maar wel uit de omgeving. Ik hou ook gewoon niet van het 3fm/sfeer volk, het 'jim(de tmf van Belgie) volk op pukkelpop hangt vooral rond bij de boiler room of dancehall en gaan soms naar het hoofdpodium voor iets als Nero ofzo.
Ik ben een Brabander en ik praat perfect ABN, Darkstrah en wat andere hier kunnen dat toelichten. Voor is pukkelpop even ver als lowlands dus de keuze is makkelijkquote:Op maandag 9 december 2013 23:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Met de trein naar België is toch wel een stap voor mensen die normaal niet buiten hun provincie komen. Die lui gaan naar Lowlands en Pinkpop...en dat is goed.
Al stijgt het aantal mensen die ABN (lees: geen n inslikken of met zachte g praten) wel erg op Werchter.
Ik zou graag met je ruilenquote:Op maandag 9 december 2013 23:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik woonde de afgelopen jaren 'binnen' de grachtengordel.Lekker tussen de juppen in de Jordaan, héééwrlijk.
Voor studenten is het leuk. Als je wilt kopen en/of kinderen hebt, moet je daar weg zijn imo.quote:Op maandag 9 december 2013 23:30 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik woonde de afgelopen jaren 'binnen' de grachtengordel.Lekker tussen de juppen in de Jordaan, héééwrlijk.
Ik ga altijd met Belgen, vorig jaar zelfs met twee Franstalige belgen. Dus ik camoufleer mezelf prima in, voor de rest veel Brabanders en Limburgers dus prima volk.quote:Op maandag 9 december 2013 23:30 schreef Tchock het volgende:
Misschien wel het leukste aan Pukkelpop is drie keer per dag de Belg die verbaasd vraagt óf zomaar opmerkt dat je uit Nederland komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |