Wat een doosquote:Op maandag 9 december 2013 15:18 schreef brooklyndodger het volgende:
Ze is technisch een heel begaafde bassiste maar het basspel van Deal is echt beginners niveau.
Haha, wat een topwijf is het eigenlijk ookquote:Op maandag 9 december 2013 15:18 schreef brooklyndodger het volgende:
Ze is technisch een heel begaafde bassiste maar het basspel van Deal is echt beginners niveau.
Breeders zijn geweldig in hun simpelheid, ik heb ze eens in paradiso mogen meemaken, dat was erg tof maar ja de band is geen gigantische feestband toch is het heel erg degelijk en tof live. Vooral die eerste plaat staat even hoog als alles wat de pixies hebben gedaan in mijn grote snob boek.quote:Op maandag 9 december 2013 17:10 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Haha, wat een topwijf is het eigenlijk ook
Op Lowlands heb ik ooit The Breeders gezien, en dat was eigenlijk qua spel een vrij standaard concert, maar omdat ik mooi vooraan stond, kon ik de interactie tussen de beide zusjes Deal goed zien. En die zijn blijkbaar ontzettend vermakelijk door gewoon wat aan te klooien en hunzelf te zijn.
quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 17:10 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Haha, wat een topwijf is het eigenlijk ook
Behoorlijk ja, behalve het laatste nummer.quote:Op maandag 9 december 2013 19:54 schreef Dagoduck het volgende:
Die laatste plaat van Arcade Fire, is die een beetje goed?
Dat is echt zo vet vind ik, dat we dankzij Rockband / Guitar Hero multi-tracks hebben van zoveel klassieke nummersquote:
Hier hebben we alweer een compleet andere mening overquote:Op maandag 9 december 2013 20:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, behalve het laatste nummer.
quote:Op maandag 9 december 2013 17:17 schreef brooklyndodger het volgende:
Breeders zijn geweldig in hun simpelheid, ik heb ze eens in paradiso mogen meemaken, dat was erg tof maar ja de band is geen gigantische feestband toch is het heel erg degelijk en tof live. Vooral die eerste plaat staat even hoog als alles wat de pixies hebben gedaan in mijn grote snob boek.
Werchter is in elk geval leuk. Veel veel groter en commerciëler dan Pukkelpop maar absoluut geen Pinkpop². Daarvoor is de sfeer te goed, de line-up te leuk.quote:Op maandag 9 december 2013 22:33 schreef Moody het volgende:
Ik denk erover om Pukkelpop te gaan bezoeken.
Beetje de Lowlands van België toch? (waar Rock Werchter de Pinkpop in het kwadraat van België is)
Ervaringen?
OK BEDANKT!quote:Op maandag 9 december 2013 23:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Werchter is in elk geval leuk. Veel veel groter en commerciëler dan Pukkelpop maar absoluut geen Pinkpop². Daarvoor is de sfeer te goed, de line-up te leuk.
Maar je vroeg naar Pukkelpop. Geweldig festivalSteunt doorgaans op een paar héle grote namen en een gigantische sloot hele kleine. Vorig jaar 200 acts in drie dagen, dacht ik. Verdeeld over 8 podia waar je er hoogstwaarschijnlijk nog geen 5 van ziet op één editie.
Het fijne aan Pukkelpop - en groot voordeel t.o.v. Werchter - is dat er werkelijk áltijd iets te zien is. Ongeacht je smaak. Er is een podium voor de mainstream dancemuziek, voor de alternatieve 'dance', voor de hardere gitaargenres, voor algemene alternatieve muziek en zelfs een apart podium voor Belgische bands. Komt er dus op neer dat je in de meeste gevallen een paar acts uitkiest die je wil zien, en tussendoor kun je van podium naar podium laveren en je vermaken met allerlei onbekende heerlijkheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |