Je moet woorden niet omcirkelen maar doorstrepen. Regel #1 bij kruiswoordpuzzels.quote:
heldquote:Op donderdag 5 december 2013 19:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je moet woorden niet omcirkelen maar doorstrepen. Regel #1 bij kruiswoordpuzzels.
Tevens alle overgebleven woorden gespot.
In welk genre zoek je?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
held
je weet vast ook welke film ik moet kijken
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:21 schreef LETMEIN het volgende:
Etsu vindt dit vast wel wat.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:21 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
Even quoten.quote:
Moet het wel werken he.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:21 schreef LETMEIN het volgende:
[ afbeelding ]
Had jij de eer om daarmee op de kamer te liggen?quote:
Ok.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een linkje dan maar: http://www.dumpert.nl/med(...)_met_meisjeskle.html
Helaas nietquote:Op donderdag 5 december 2013 19:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Had jij de eer om daarmee op de kamer te liggen?
Praten.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat mocht je er dan wel mee doen.
gast, de hele reden dat ik daar weg ben is een verneukt gat in m'n lichaamquote:Op donderdag 5 december 2013 19:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom niet? Je doet nu toch hele dag niks.
Laat dat gat dan dicht neuken en ga terug.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gast, de hele reden dat ik daar weg ben is een verneukt gat in m'n lichaam
Grappig man.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Laat dat gat dan dicht neuken en ga terug.
Ja inderdaad, daarom ben ik daar al 200x geweest de afgelopen TWEE jaar en wordt het niet beter maar alleen erger. Ik zie echt geen enkele vorm van humor hierin.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
In het ziekenhuis kunnen ze er vast wel wat mee.
Ik gebruik hier dan ook geen enkele vorm van humor.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daarom ben ik daar al 200x geweest de afgelopen TWEE jaar en wordt het niet beter maar alleen erger. Ik zie echt geen enkele vorm van humor hierin.
"gat dicht neuken"quote:Op donderdag 5 december 2013 19:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik gebruik hier dan ook geen enkele vorm van humor.
28 Days Laterquote:
Geen aanraders.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
28 Days Later
Apocalypto
Olympus Has Fallen
Sex Drive
Shaun of the Dead
Sherlock Holmes
The Day after Tomorrow
The Mist
This is the End
War of the Worlds
Zoiets.
Jij hebt dan een slechte smaak.quote:
Ik vind hem anders WEL tof. Niet één van de beste films natuurlijk, maar gewoon vermakelijk.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
28 Days Later
Apocalypto
Olympus Has Fallen < blijkt kutfilm, ontwijk ik
Sex Drive
Shaun of the Dead
Sherlock Holmes
The Day after Tomorrow
The Mist
This is the End
War of the Worlds
Zoiets.
Vooral als ze in die supermarkt zijn. Alles wat een mens normaal gesproken niet zou doen gebeurt daar.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik vind hem anders WEL tof. Niet één van de beste films natuurlijk, maar gewoon vermakelijk.
Nope, nog niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:34 schreef Omdatappel het volgende:
VA, heb je de serie Sherlock al gezien?
Zo, jij bent makkelijk over te halen.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Bedankt hiervoor, jullie hebben mij overtuigd. Wat een kutfilm is dat zeg.
Niet zo geïrriteerd reageren, Dawa.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Nog niet van gehoordquote:Op donderdag 5 december 2013 19:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je laat Sex Drive alleen staan vanwege 'sex'
Nee, die film is kut.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
The Mist is wel koel. Ookal houd ik niet van horror
Zo doen wij dat. You're welcome.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Klopt.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die is in ieder geval al beter dan The Mist.
Omijngod er gaat een wereld voor je open.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, nog niet.
*zet netflix aan*
Ik vind ze beide evengoed.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maar niet beter dan The Prestige.
Ik ga hem kijkenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omijngod er gaat een wereld voor je open.
En waarom zo vroegquote:Op donderdag 5 december 2013 19:41 schreef Etsu het volgende:
Morgennacht om 05:00 de wekker om de trein om 06:05 te pakken, waarom overkomt mij dit.
VAtjuhhhhhhquote:Op donderdag 5 december 2013 20:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
appel, ik merk nu pas dat Martin Freeman er in speelt
Bilboooooo
Jeetje.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
appel, ik merk nu pas dat Martin Freeman er in speelt
Bilboooooo
Hij is een stuk anders zonder platvoetenquote:
VAtjuggggquote:Op donderdag 5 december 2013 20:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij is een stuk anders zonder platvoeten
Wrong!
Hmm ik zet nog even door.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hij reageert niet op je, je moet uit een ander VAtjuh tappen.
Ik kende 'm eerst zo en daarna pas als Bilbo, dus ik heb er geen problemen mee.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij is een stuk anders zonder platvoeten
Wrong!
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik kende 'm eerst zo en daarna pas als Bilbo, dus ik heb er geen problemen mee.
Zou je willen ophouden, alsjeblieft?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zodra dit VA's eigen woorden zijn is het een ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zou je willen ophouden, alsjeblieft?
Jongen, doe gewoon niet, anders schuif ik een paar muizen in je anus.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zodra dit VA's eigen woorden zijn is het een ja.
Ik weet zeker dat VA dit ook zou zeggen.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zodra dit VA's eigen woorden zijn is het een ja.
Zo kun je het ook zeggen.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, doe gewoon niet, anders schuif ik een paar muizen in je anus.
Levende muizen?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, zo gemuteerd dat ze slachttanden hebben.quote:
Aha, ik weet genoeg.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, zo gemuteerd dat ze slachttanden hebben.
faalquote:
SGTquote:
Ja man, school en shitquote:
Totoquote:
Kan beter, met de dierentuinchimi is het over enzoquote:
Wutquote:Op donderdag 5 december 2013 20:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kan beter, met de dierentuinchimi is het over enzo
Zij werd opeens een hele enge controlfreak...
Nou, wij hebben voor projecten op school speciale groepj0ns en daar zitten ook meisjes natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kan beter, met de dierentuinchimi is het over enzo
Zij werd opeens een hele enge controlfreak...
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou, wij hebben voor projecten op school speciale groepj0ns en daar zitten ook meisjes natuurlijk.
En zo'n meisje en ik hadden altijd ''koffieverkering'' omdat wij altijd samen koffie gingen halen.
Maar toen las die controlfreak dat dus, er stond iets van ''als je zonder mij latte macchiato gaat halen is onze koffieverkering uit'' en toen werd zij helemaal leip
Ik nog uitleggen dat het gekscherend bedoeld was enzo, en toen zei zij van: ''je mag van mij niet met andere meisjes om gaan''
ik :
Donder dan maar op
[..]
Nou, wij hebben voor projecten op school speciale groepj0ns en daar zitten ook meisjes natuurlijk.
En zo'n meisje en ik hadden altijd ''koffieverkering'' omdat wij altijd samen koffie gingen halen.
Maar toen las die controlfreak dat dus, er stond iets van ''als je zonder mij latte macchiato gaat halen is onze koffieverkering uit'' en toen werd zij helemaal leip
Ik nog uitleggen dat het gekscherend bedoeld was enzo, en toen zei zij van: ''je mag van mij niet met andere meisjes om gaan''
ik :
Donder dan maar op
Oh wauw.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
ik :
Donder dan maar op
Dat werd ervan gemaakt door de andere projectleden jaquote:
Zou je haar doen?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat werd ervan gemaakt door de andere projectleden ja
Geestelijk wel jaquote:
Nee, maar ze is wel aardig hoorquote:
[..]
ik :
Donder dan maar op
Dierentuinmeisje was dus apart.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, maar ze is wel aardig hoor
Is jouw dinnetje dat ook?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
controlfreak to tha limitzzzzzzzezzzz
Goed gedaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
ik :
Donder dan maar op
Blijkbaarquote:
quote:
qua karakterquote:
Eigenlijk had ik haar zure sloot gewoon moeten laten uitscheuren ofzoquote:Op donderdag 5 december 2013 20:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
SGT, rare chick
Was de seks goed?
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, maar ze is wel aardig hoor
Koffiechick is lelijkquote:
Nee hoor,een doodgewone 6.5/10quote:
watquote:Op donderdag 5 december 2013 20:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik haar zure sloot gewoon moeten laten uitscheuren ofzo
nvmquote:
Ik had haar een 7.5 gegevenquote:Op donderdag 5 december 2013 20:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee hoor,een doodgewone 6.5/10
Ben je maagd?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik haar zure sloot gewoon moeten laten uitscheuren ofzo
Sorry hoor, dat ik niet in elk snolletje wil naaienquote:
Minimaal ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
oh dierentuinchick een 7.5
Daar reageerde ik niet op, ik reageerde op "haar zure sloot laten uitscheuren"quote:Op donderdag 5 december 2013 20:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat ik niet in elk snolletje wil naaien
Wehehequote:Op donderdag 5 december 2013 20:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar reageerde ik niet op, ik reageerde op "haar zure sloot laten uitscheuren"
dit snap ik nog niet helemaalquote:Op donderdag 5 december 2013 20:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar reageerde ik niet op, ik reageerde op "haar zure sloot laten uitscheuren"
Hey Ezellquote:
Hallonquote:
Jij hebt voor je het weet weer een ander johquote:Op donderdag 5 december 2013 20:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hey Ezell
Sorry hoor, dat ik mijn leven niet wil laten beheersen door een of andere controlfreak
#depimpleefquote:Op donderdag 5 december 2013 20:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij hebt voor je het weet weer een ander joh
ik had het over de 'zure sloot'quote:Op donderdag 5 december 2013 20:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hey Ezell
Sorry hoor, dat ik mijn leven niet wil laten beheersen door een of andere controlfreak
Wehehequote:
Gastquote:Op donderdag 5 december 2013 20:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hey Ezell
Beter dit dan onder de plak zitten.quote:
Haten op de zure slootquote:
quote:
Sgt kan elke chick krijgen dus wat boeit het hem.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef xcachet het volgende:
Sgt, heb je dr srs om die reden maar meteen gedumpt?
#teamGROLSCHHHHHquote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sgt kan elke chick krijgen dus wat boeit het hem.
Die gaat dus in mijn tekstbalkje (hoe dat ook mag heten)quote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sgt kan elke chick krijgen dus wat boeit het hem.
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die gaat dus in mijn tekstbalkje (hoe dat ook mag heten)
Ja? Als zij daar niet tegen kan, laten we er dan maar meteen mee kappen want no way José dat ik even in haar telefoon mocht kijken.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef xcachet het volgende:
Een hypocriet kreng noemen we dat ook welquote:Op donderdag 5 december 2013 20:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja? Als zij daar niet tegen kan, laten we er dan maar meteen mee kappen want no way José dat ik even in haar telefoon mocht kijken.
Zo ben ik ook.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja? Als zij daar niet tegen kan, laten we er dan maar meteen mee kappen want no way José dat ik even in haar telefoon mocht kijken.
Als een meisje batshit crazy gaat om contact met andere vrouwfiguren, niet raarquote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef xcachet het volgende:
Dat waren niet mijn woorden héquote:Op donderdag 5 december 2013 20:57 schreef Muto het volgende:
Al is koffieverkering ook wel ietwat sneu.
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:57 schreef Muto het volgende:
Wil je met mij fokverkering?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:57 schreef Muto het volgende:
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als een meisje batshit crazy gaat om contact met andere vrouwfiguren, niet raar
Nee, ik heb al fokverkering.quote:
Weet ik niet meer.quote:
Zo moeilijk is dat toch nietquote:Op donderdag 5 december 2013 20:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoe krijg ik for FOK'S! sake die quote goed in mijn sig
Voor zo'n autistische hbo'er als ik welquote:
Ik weet het, snap er geen kut meer vanquote:
quote:
quote:
hai.quote:
Mag het ook ietsjes minder zijn?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wil iemand even ¤400.000,- aan mij doneren?
Nee.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wil iemand even ¤400.000,- aan mij doneren?
haiquote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Wij hebben het cadeau gehad van Fok-it. Wat een lieverd.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, zonde van je geld, geldslijter. Je moet sparen voor je studies!
Ik heb het gekregenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, zonde van je geld, geldslijter. Je moet sparen voor je studies!
Dus ik moet me maar laten commanderen?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is ook wel heel erg als ze dat zei ja.
Maar echt serieus was het vast niet als je dr na dit gewoon dumpt.
Waarom ik niet, hij is altijd gemeen tegen mij, dat betekent dat hij mij mag!!!quote:Op donderdag 5 december 2013 21:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Wij hebben het cadeau gehad van Fok-it. Wat een lieverd.
nee hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 21:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeker je tieten laten zien, vieze appel!
Nee natuurlijk niet. Je had haar maar even moeten commanderenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dus ik moet me maar laten commanderen?
Ja dag
ik moest dat wel doenquote:
Inwendige stokslagen zul je bedoelenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Je had haar maar even moeten commanderen
gadverdammequote:Op donderdag 5 december 2013 21:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je 1000 euro wil, ik kan altijd een private TC room maken
jij begon zelfquote:Op donderdag 5 december 2013 21:07 schreef Spatieloos het volgende:
Wow ik heb echt al een paar uurtjes niet aan fappen gedacht
Maar omdat Sof weer begon over tieten
inb4 pics van sof's jetsersquote:Op donderdag 5 december 2013 21:07 schreef Spatieloos het volgende:
Zij jou ook niet. Je laat over je heen lopen en vervolgens dump je dr. Oh oh ohquote:Op donderdag 5 december 2013 21:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Inwendige stokslagen zul je bedoelen
Je hoort een dame niet te commanderen hé
Ja van sof begint hij hier ook al te groeien.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:07 schreef Spatieloos het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja van sof begint hij hier ook al te groeien.
Ik ben maar beetje socially awkward, maar als ik op het internet ben dan kan ik mezelf zijn en ben ik veel ergerquote:Op donderdag 5 december 2013 21:08 schreef Toto69 het volgende:
Soms vraag ik me af,
Is Spatieloos gewoon een grote troll?
Is hij écht zo socially awkward?
Waarom zou ik haar over mij heen laten lopen? Als ik dat doodleuk had geaccepteerd was ze mij over mij heen gelopen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zij jou ook niet. Je laat over je heen lopen en vervolgens dump je dr. Oh oh oh
Niet, hijs al zeker een paar uur slapquote:Op donderdag 5 december 2013 21:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja van sof begint hij hier ook al te groeien.
Vanaf daar kon ik je niet meer serieus nemen. Gestopt met lezen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben maar beetje socially awkward, maar als ik op het internet ben dan kan ik mezelf zijn en ben ik veel erger
Ja ik had het al in de gaten inderdaadquote:Op donderdag 5 december 2013 21:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Let maar niet op LMI die kan al de hele dag niet normaal doen.
Alsof jij ook maar iets over mijn irl leven weet.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vanaf daar kon ik je niet meer serieus nemen. Gestopt met lezen.
Je zei er volgens mij niks van of wel?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarom zou ik haar over mij heen laten lopen? Als ik dat doodleuk had geaccepteerd was ze mij over mij heen gelopen.
Met je Ferrari
Ik weet dat je 24 shirts over elkaar heen hebt aangedaan. Dusja.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alsof jij ook maar iets over mijn irl leven weet.
Was je erbij ofzo?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je zei er volgens mij niks van of wel?
Oh hihaho he.
Ja maar zoiets houd ik gewoon geheim en ga ik niet vertellen aan mensen die ik irl ken (zelfs mama weet het niet) en het waren er 25!quote:Op donderdag 5 december 2013 21:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik weet dat je 24 shirts over elkaar heen hebt aangedaan. Dusja.
24/25. Het zijn er veel te veel.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar zoiets houd ik gewoon geheim en ga ik niet vertellen aan mensen die ik irl ken (zelfs mama weet het niet) en het waren er 25!
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
24/25. Het zijn er veel te veel.
Nou dan snapt ze je toch.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Was je erbij ofzo?
Ik heb mijn mening daar wel eens even verkondigt, en goed ook.
Weegt gewoon iets van 45 kg.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niks vergeleken dat.
Als je 24 al te veel vindt wat vind je hiervan dan?
Volgens mij niet, want ze keek me aan alsof ik gek wasquote:
lulquote:Op donderdag 5 december 2013 21:17 schreef Rodawa het volgende:
Omfg al mijn favoriete mensen zijn hier:
- Ryan
wauw!!!
Dankjewelquote:Op donderdag 5 december 2013 21:17 schreef Rodawa het volgende:
- Ryan
- SgtPorkbeans
wauw!!!
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:17 schreef Rodawa het volgende:
- Ryan
- de rest
wauw!!!
Later beansquote:Op donderdag 5 december 2013 21:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oké, ik ga er weer vandoor, geilen op Ferrari's enzo
Challas LMI
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat een laag niveau hier op moment.
Dit kan ik niet ontkennen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga een andere sc zoekenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moet je het weer eens in de VBL SC proberen Cachie.quote:
Probeer /r/nofap. Dat houd je wel een paar jaar bezig!quote:Op donderdag 5 december 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
het is wat.
tevens verveel ik mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |