Welk gezever? Waar de fack heb je het overquote:Op donderdag 5 december 2013 18:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
genoeg van je gezever
Alsnog. Dat het niet je smaak is, prima, maar jouw reactie was nogal overdreven.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Op het vest ja, heus niet op de tas.
Wat.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alsnog. Dat het niet je smaak is, prima, maar jouw reactie was nogal overdreven.
Mag best. Ik zeg alleen dat het een overdreven reactie was.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat.
Ik mag niets over het vest zeggen?
Doe normaal Ezell, doe normaal.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mag best. Ik zeg alleen dat het een overdreven reactie was.
Hoe dan precies? Ik zei alleen 'Dat vest.'.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mag best. Ik zeg alleen dat het een overdreven reactie was.
Let niet op Ezell.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoe dan precies? Ik zei alleen 'Dat vest.'.
ik houd nog wel van jequote:Op donderdag 5 december 2013 18:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat.
Ik mag niets over het vest zeggen?
Je komt nogal gespannen over. Gaat alles goed?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik houd nog wel van je
Ja, want jij doet altijd o zo normaal.quote:
'leidt af'... vond ik nogal overdrevenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoe dan precies? Ik zei alleen 'Dat vest.'.
Gelukkig.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik houd nog wel van je
Ik ben normaal.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, want jij doet altijd o zo normaal.
[..]
'leidt af'... vond ik nogal overdreven
Kerstmanquote:Op donderdag 5 december 2013 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alles wat met sinterklaas te maken heeft
HALLO HIER SPREEKT SINTERKLAAS HAHAHAH HIER ZWARTE PIET WIJ ZIJN NOG NIET WEG HOORquote:Op donderdag 5 december 2013 18:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zeg dat tegen het hoofdkantoor van Albert Heijn
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
'leidt af'... vond ik nogal overdreven
*fapfap*quote:Op donderdag 5 december 2013 18:29 schreef Ezell het volgende:
Damn, heel inieminie kritiekdingetje op Appel en al haar fappers komen tevoorschijn.
Ik heb ook al op jou gefapt. Wees maar niet bangquote:Op donderdag 5 december 2013 18:29 schreef Ezell het volgende:
Damn, heel inieminie kritiekdingetje op Appel en al haar fappers komen tevoorschijn.
ik houd ook van jou hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 18:29 schreef Ezell het volgende:
Ik fap niet op vrouwen, kwenie of je dat wist.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:29 schreef Ezell het volgende:
lol. ben er voor je jwzquote:Op donderdag 5 december 2013 18:29 schreef Ezell het volgende:
Conclusie: decemberquote:Op donderdag 5 december 2013 18:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Feestdagen.
Dan ineens om elkaar geven en de rest van 't jaar elkaar afslachten.
Hypocrisie
Oh wauw.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:29 schreef Ezell het volgende:
fappen op FOK!kersquote:Op donderdag 5 december 2013 18:29 schreef Ezell het volgende:
whutquote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan zo snel niet iemand noemen uit dit topic die ik nou haat
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oke, haten misschien niet, maar ik heb er geen tot weinig affiniteit mee.
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:31 schreef Omdatappel het volgende:
'Ik heb stieeekem op je gefapt. Ik hoop dat je het leuk vond.'
Ga weg man.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:31 schreef Etsu het volgende:
EZELL STOP MET STOM DOEN EN WEES WEER NORMAAL ZOALS IK VAN JE GEWEND BEN
Ik vind dit raar.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik kwam sneller klaar dan normaal, dus dat zegt genoeg.
Ik was die jongen die rustig wou lijken, niet te onschuldig en zeker niet te dik.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:31 schreef Omdatappel het volgende:
'Ik heb stieeekem op je gefapt. Ik hoop dat je het leuk vond.'
Ja, het is weer eens zo laat.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:31 schreef Ezell het volgende:
Wat is dit overigens? RELLLLEEN?!?!?!?!?!?
Altijd. Appeltje is lief.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja en de mijne.
Nu zijn we weer lief voor elkaar, gaarne.
Denk er nu een videoclip bij.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
'Ik heb stieeekem op je gefapt. Stieeekem op je gefaaaaaapt.'
Pompom.
Why.
Maar je was het wel?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was die jongen die rustig wou lijken, niet te onschuldig en zeker niet te dik.
Nee, stop.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk er nu een videoclip bij.
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:33 schreef Ezell het volgende:
Maar wel leuk om te zien wat mijn opmerking teweeg heeft gebracht. Misschien zit er toch een kern van waarheid in dit verhaal. Hmm..
quote:
Wat is dit dan weer voor een gebazelquote:Op donderdag 5 december 2013 18:33 schreef Ezell het volgende:
Maar wel leuk om te zien wat mijn opmerking teweeg heeft gebracht. Misschien zit er toch een kern van waarheid in dit verhaal. Hmm..
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:33 schreef Omdatappel het volgende:
VA HAAL HET WEG UIT MIJN HOOFD HET GAAT NIET WEG HELP
FOK!kers fappen nu eenmaal op alles wat tieten en een vagina heeft, en een hartslag.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:33 schreef Ezell het volgende:
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een filmpje waarop hij groeit bedoel je
Tieten optioneel. Vagina optioneel.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
FOK!kers fappen nu eenmaal op alles wat tieten en een vagina heeft, en een hartslag.
Onwaar.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
FOK!kers fappen nu eenmaal op alles wat tieten en een vagina heeft, en een hartslag.
Hè?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee bedankt. Ik heb al een prinsesje.
Hartslag optioneel.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tieten optioneel. Vagina optioneel.
quote:
Hmm, allicht.quote:
Ik kan niet op meiden fappen als ik verliefd ben op iemand anders.quote:
lmi pls noquote:
...quote:Op donderdag 5 december 2013 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kan niet op meiden fappen als ik verliefd ben op iemand anders.
Wie heeft zijn waaier vergeten uit te zetten buiten?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:36 schreef Toto69 het volgende:
Godverdomme, weer zo'n zinloze nutteloze status.
Niet mijne, mijne slaat nog op 't weer.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Wie heeft zijn waaier vergeten uit te zetten buiten?
ja
Ah, dat wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
...
Ik had het over onschuldig en dik zijn.
Dit is ook een nutteloze contextloze postquote:Op donderdag 5 december 2013 18:36 schreef Toto69 het volgende:
Godverdomme, weer zo'n zinloze nutteloze status.
wat is een waaier?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Wie heeft zijn waaier vergeten uit te zetten buiten?
ja
Waar heb jij het dan weer overquote:Op donderdag 5 december 2013 18:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aanranding via internet is ook strafbaar.
Nee hoor, sof snapt hem wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit is ook een nutteloze contextloze post
ventilatorquote:
Vertel me meer.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee hoor, sof snapt hem wel.
En das één iemand, dus voldoende.
O.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik dat nog durf na alles.
Nope, je had het haar dan beter persoonlijk kunnen vertellenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee hoor, sof snapt hem wel.
En das één iemand, dus voldoende.
Oh kom op, de afgelopen 100 reacties gaan over fappen. Ik zie weinig verschil qua zinloosheid.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, je had het haar dan beter persoonlijk kunnen vertellen
Ik weet dat je een quote-melding krijgt.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, je had het haar dan beter persoonlijk kunnen vertellen
Hangt er vanaf wie 'Mo' is.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nog steeds boezem (hihi) vriendjes met Mo?
Ik dacht dat je vroeg of ik wel degene was die fapte.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik probeer nu te bedenken hoe je OOIT kwam bij dat waar je bij kwam.
Hoe dan.
Klinkt een beetje als de SEX SC.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh kom op, de afgelopen 100 reacties gaan over fappen. Ik zie weinig verschil qua zinloosheid.
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh kom op, de afgelopen 100 reacties gaan over fappen. Ik zie weinig verschil qua zinloosheid.
O die.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je weet wel, die je zogenaamd zou meeten in Almelo.
Daar bivakkeer ik nooit.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als de SEX SC.
Oh zo. Hmm.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vroeg of ik wel degene was die fapte.
Hate to say I told you so but....quote:Op donderdag 5 december 2013 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Na een of andere streek vanuit d'r kant heb ik besloten dat ik geen contact meer wil.
Ik tot voor kort wel.quote:
Ja, jouw opvatting was een stuk logischer, bij nader inzienquote:
Idemito.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hate to say I told you so but....
I TOLD YOU SO
Ik weet niet hoor, maar sperma is helemaal niet wit.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:41 schreef LETMEIN het volgende:
Violen zijn blauw, apple oortjes zijn wit, sperma is wit.
Oja bruin, fuck.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar sperma is helemaal niet wit.
Nee.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm?
Jij hebt het over sof?
Die heb ik nog steeds op Facebook dus het valt mee.
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, jouw opvatting was een stuk logischer, bij nader inzien
WAAROM HEEFT HIJ JOUW NUMMER?!quote:Op donderdag 5 december 2013 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Tevens lijkt het me niet verstandig om zoiets via SC te bespreken, je hebt m'n nummer als je met me wil praten.
Je realiseert je dat ik die al zo lang niet meer heb. Maareh, ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Tevens lijkt het me niet verstandig om zoiets via SC te bespreken, je hebt m'n nummer als je met me wil praten.
Dan houdt het op eh. Maar niet via SC iig.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je realiseert je dat ik die al zo lang niet meer heb. Maareh, ja.
Interesting.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
He asked my number with promises of candy.
Heb je een vriendin?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit gaat m'n vriendin niet leuk vinden om te horen.
Tsja hey, ik ben niet degene die zijn verontschuldigingen hoeft aan te bieden I guess.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan houdt het op eh. Maar niet via SC iig.
O.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit gaat m'n vriendin niet leuk vinden om te horen.
Iets wat ik al maanden loop te roepen maar niemand me gelooft: LMI is homoseksueel.quote:
Dudequote:Op donderdag 5 december 2013 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iets wat ik al maanden loop te roepen maar niemand me gelooft: LMI is homoseksueel.
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Welk gezever? Waar de fack heb je het over
quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je komt nogal gespannen over. Gaat alles goed?
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik kwam sneller klaar dan normaal, dus dat zegt genoeg.
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik weet dat je een quote-melding krijgt.
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:41 schreef LETMEIN het volgende:
Violen zijn blauw, apple oortjes zijn wit, sperma is wit.
quote:
Dit. Dit is er mis.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij vergeet mijn vraag te beantwoorden.
Ah.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iets wat ik al maanden loop te roepen maar niemand me gelooft: LMI is homoseksueel.
Ja ga je nou nog reageren of wat.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit. Dit is er mis.
zo, dat was een minuutje werk zeg.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit. Dit is er mis.
nope.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja ga je nou nog reageren of wat.
Zenuwachtig voor het antwoord van VA.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:48 schreef Muto het volgende:
LMI is een beetje druk. Zenuwachtig voor Sinterklaasavond?
Ik zei dat ik vond dat zijn posts geforceerd grappig en edgy waren, nu moet ik uitleggen waarom.quote:
Ja, maar hij heeft het antwoord en ik niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik vraag het jou, dat zie je toch.
Oh, tering zeg, je druk maken om fucking posts.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zei dat ik vond dat zijn posts geforceerd grappig en edgy waren, nu moet ik uitleggen waarom.
En blijkbaar is dat een verplichting, even de FOK!-policy doorlezen
Hieruit blijkt alleen maar dat jij je bevindingen niet kan beargumenteren. Goed bezigquote:Op donderdag 5 december 2013 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zei dat ik vond dat zijn posts geforceerd grappig en edgy waren, nu moet ik uitleggen waarom.
En blijkbaar is dat een verplichting, even de FOK!-policy doorlezen
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh, tering zeg, je druk maken om fucking posts.
Je druk maken om wat anderen over je denken op een fucking internetforum, who the fucking hell cares man.
Wel, ik heb het ook al gezegd, maar slim ben je blijkbaar niet anders had je al begrepen dat dit mijn bevindingen alleen maar ondersteuntquote:Op donderdag 5 december 2013 18:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hieruit blijkt alleen maar dat jij je bevindingen niet kan beargumenteren. Goed bezig
Wat voor sms?quote:
Zeg je nu dat ik niet slim ben?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Wel, ik heb het ook al gezegd, maar slim ben je blijkbaar niet anders had je al begrepen dat dit mijn bevindingen alleen maar ondersteunt
KOM TERUG.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:53 schreef Omdatappel het volgende:
Dit gaat nergens meer over. Tot later.
Maar waaromquote:Op donderdag 5 december 2013 18:55 schreef Toto69 het volgende:
Niet dat dat veel zegt want ik blokkeer bijna iedereen op WA.
Crack is boodschappen doen naar wat ik heb begrepen.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou Crackje nog wat Strooigoed gescoord hebben??
Boeie. Mensen ga je toch niet blokken manquote:Op donderdag 5 december 2013 18:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Omdat dat mensen zijn die ik niet mag.
Dieren danquote:Op donderdag 5 december 2013 18:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Boeie. Mensen ga je toch niet blokken man
Een apart topic met wat als onderwerp.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:56 schreef Muto het volgende:
Kunnen jullie niet een apart topic openen?
Dat is soms wel het geval, ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als die WA hebben is dat te overwegen.
Ik heb eigenlijk geen idee waar jullie diarree aan onzin overgaat.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een apart topic met wat als onderwerp.
VA heeft het antwoord hierop.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee waar jullie diarree aan onzin overgaat.
Bier is lekker.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:00 schreef Etsu het volgende:
Vijfde bier is open.
Iemand nog wat te melden?
Jaquote:Op donderdag 5 december 2013 19:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heeft Hertog Jan eigenlijk van die blikjes
Ja. Moet ik foto maken?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heeft Hertog Jan eigenlijk van die blikjes
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:08 schreef Toto69 het volgende:
Every time I look at you I vomit inside, every time I run to you my legs spread wide, left another message you have left me without pride
Maar uit een flesje is lekkerder.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die moet ik dan maar eens halen.
2 en half week terug ofzoquote:Op donderdag 5 december 2013 19:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wanneer voor het laatst gedronken?
Dat zal op deze manier niet lang meer duren. Ik kan niet ontkennen dat de kwaliteit van leven zonder drank een paar niveautjes lager ligt.quote:
Eigenlijk wel lekkerquote:
Maar waarom ben je tijdelijk gestopt dan.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zal op deze manier niet lang meer duren. Ik kan niet ontkennen dat de kwaliteit van leven zonder drank een paar niveautjes lager ligt.
Was nodigquote:Op donderdag 5 december 2013 19:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar waarom ben je tijdelijk gestopt dan.
Nice nice, goed om te horen. Ik ben blij voor je. Hou dit vast.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Eigenlijk wel lekkerFucking lekker zelfs
Behalve dat ik moe ben
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nice nice, goed om te horen. Ik ben blij voor je. Hou dit vast.
Te veel.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:14 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoeveel dronk je gemiddeld per dag?
Welk genre VA.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zeg welke film zal ik kijken?
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik hou niet van weinig drinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |