Dit is ook een nutteloze contextloze postquote:Op donderdag 5 december 2013 18:36 schreef Toto69 het volgende:
Godverdomme, weer zo'n zinloze nutteloze status.
wat is een waaier?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Wie heeft zijn waaier vergeten uit te zetten buiten?
ja
Waar heb jij het dan weer overquote:Op donderdag 5 december 2013 18:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Aanranding via internet is ook strafbaar.
Nee hoor, sof snapt hem wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit is ook een nutteloze contextloze post
ventilatorquote:
Vertel me meer.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee hoor, sof snapt hem wel.
En das één iemand, dus voldoende.
O.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik dat nog durf na alles.
Nope, je had het haar dan beter persoonlijk kunnen vertellenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee hoor, sof snapt hem wel.
En das één iemand, dus voldoende.
Oh kom op, de afgelopen 100 reacties gaan over fappen. Ik zie weinig verschil qua zinloosheid.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, je had het haar dan beter persoonlijk kunnen vertellen
Ik weet dat je een quote-melding krijgt.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, je had het haar dan beter persoonlijk kunnen vertellen
Hangt er vanaf wie 'Mo' is.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nog steeds boezem (hihi) vriendjes met Mo?
Ik dacht dat je vroeg of ik wel degene was die fapte.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik probeer nu te bedenken hoe je OOIT kwam bij dat waar je bij kwam.
Hoe dan.
Klinkt een beetje als de SEX SC.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh kom op, de afgelopen 100 reacties gaan over fappen. Ik zie weinig verschil qua zinloosheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |