De mannen die in de jaren 80 tof waren, zijn nu allemaal oude zakken zonder energie en originaliteit. Nieuwe nummers zijn ruk en oude nummers hebben een kutperformance. Daarnaast sta je ook nog tussen de huisvrouwen. Ik bedank daarvoor.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die jongen is van 't padje af, niet op letten.
True dat.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De mannen die in de jaren 80 tof waren, zijn nu allemaal oude zakken zonder energie en originaliteit. Nieuwe nummers zijn ruk en oude nummers hebben een kutperformance. Daarnaast sta je ook nog tussen de huisvrouwen. Ik bedank daarvoor.
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die jongen is van 't padje af, niet op letten.
eh neuhquote:Op donderdag 5 december 2013 18:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het ziet eruit als kots, maar dat komt vast door de groenten.
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het ziet eruit als kots, maar dat komt vast door de groenten.
Enige oudjes waar ik nog wel heen ga, is Pater Moeskroen.quote:
Ik haat jouquote:Op donderdag 5 december 2013 18:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sorry man, ik haat groenten.
Eet smakelijk.
Ik zou Green Day wel eens live willen meemaken.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enige oudjes waar ik nog wel heen ga, is Pater Moeskroen.
Nee vandaag ook volgens mij, verschilt.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:14 schreef Crack_ het volgende:
VA, wanneer is de Sint shit in de aanbieding? Vanavond al of morgen pas echt?![]()
Wat een aardige jongen ben je toch ook.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sorry, dat doet me niets, het voedt me slechts.
Duly noted.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat een aardige jongen ben je toch ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |