Ach so.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vioolmuziek van een gnoompje.
Ik dacht dat er döner stondquote:Op donderdag 5 december 2013 18:19 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit shirt moet ik even zien te bemachtigen, het is enkel en alleen op waarheid berust.
Orgasm döner?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat er döner stond
Godverdomme! En waar heb ik het meeste kans, bij de AH xl of een kleinere AH?!quote:Op donderdag 5 december 2013 18:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik werk ook bij AH en ik heb inzage in de producten die al zijn afgeprijsd (nog niet alles) Echter het probleem is dat het niet laadt![]()
Mensen die dat soort shirts draaienquote:Op donderdag 5 december 2013 18:19 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit shirt moet ik even zien te bemachtigen, het is enkel en alleen op waarheid berust.
Recalcitrant als ik ben durf ik dat wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen die dat soort shirts draaien^99
AH xl omdat groter assortiment.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Godverdomme! En waar heb ik het meeste kans, bij de AH xl of een kleinere AH?!
Godverdomme. Ik ren nu naar de AH (eerst aankleden)quote:Op donderdag 5 december 2013 18:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
AH xl omdat groter assortiment.
Ik kan je uit mn hoofd zeggen, bolletje kruidnoten chocola 500gram is 50%, en normale kruidnoten vijf kilo (enkel bij XL) is ook 50%
Sommige döner zorgt wel voor een orgasme in mijn smaakpapillen.quote:
Je hebt nog niks ontleed dus vertel.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LMI donderstraal eens opIk heb mijn mening gegeven vanmiddag en dat ga ik nu niet nog een keer ontleden
Serieus?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik ren nu naar de AH (eerst aankleden)![]()
![]()
.
Sowieso hangen er kaartjes bij wat er nu al is afgeprijsd, sucessquote:Op donderdag 5 december 2013 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
.
EN DAT BEN IK GODNONDEKLOTEN NIET VAN PLAN.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je hebt nog niks ontleed dus vertel.
Was je nakend?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
.
Gast, wat heb je gehad man.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
EN DAT BEN IK GODNONDEKLOTEN NIET VAN PLAN.
Ik heb je op DM geblokkeerd, take the GODDAMN hint.
Zorg dat je op tijd terug bent voor ER.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Wet je hoe goedkoop man. Ik ga kapot van goedkoop eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |