Ik vind dit raar.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik kwam sneller klaar dan normaal, dus dat zegt genoeg.
Ik was die jongen die rustig wou lijken, niet te onschuldig en zeker niet te dik.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:31 schreef Omdatappel het volgende:
'Ik heb stieeekem op je gefapt. Ik hoop dat je het leuk vond.'
Ja, het is weer eens zo laat.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:31 schreef Ezell het volgende:
Wat is dit overigens? RELLLLEEN?!?!?!?!?!?
Altijd. Appeltje is lief.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja en de mijne.
Nu zijn we weer lief voor elkaar, gaarne.
Denk er nu een videoclip bij.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:32 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
'Ik heb stieeekem op je gefapt. Stieeekem op je gefaaaaaapt.'
Pompom.
Why.
Maar je was het wel?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was die jongen die rustig wou lijken, niet te onschuldig en zeker niet te dik.
Nee, stop.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk er nu een videoclip bij.
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:33 schreef Ezell het volgende:
Maar wel leuk om te zien wat mijn opmerking teweeg heeft gebracht. Misschien zit er toch een kern van waarheid in dit verhaal. Hmm..
quote:
Wat is dit dan weer voor een gebazelquote:Op donderdag 5 december 2013 18:33 schreef Ezell het volgende:
Maar wel leuk om te zien wat mijn opmerking teweeg heeft gebracht. Misschien zit er toch een kern van waarheid in dit verhaal. Hmm..
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:33 schreef Omdatappel het volgende:
VA HAAL HET WEG UIT MIJN HOOFD HET GAAT NIET WEG HELP
FOK!kers fappen nu eenmaal op alles wat tieten en een vagina heeft, en een hartslag.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:33 schreef Ezell het volgende:
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:33 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een filmpje waarop hij groeit bedoel je
Tieten optioneel. Vagina optioneel.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
FOK!kers fappen nu eenmaal op alles wat tieten en een vagina heeft, en een hartslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |