Hieruit blijkt alleen maar dat jij je bevindingen niet kan beargumenteren. Goed bezigquote:Op donderdag 5 december 2013 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zei dat ik vond dat zijn posts geforceerd grappig en edgy waren, nu moet ik uitleggen waarom.
En blijkbaar is dat een verplichting, even de FOK!-policy doorlezen
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh, tering zeg, je druk maken om fucking posts.
Je druk maken om wat anderen over je denken op een fucking internetforum, who the fucking hell cares man.
Wel, ik heb het ook al gezegd, maar slim ben je blijkbaar niet anders had je al begrepen dat dit mijn bevindingen alleen maar ondersteuntquote:Op donderdag 5 december 2013 18:51 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hieruit blijkt alleen maar dat jij je bevindingen niet kan beargumenteren. Goed bezig
Wat voor sms?quote:
Zeg je nu dat ik niet slim ben?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Wel, ik heb het ook al gezegd, maar slim ben je blijkbaar niet anders had je al begrepen dat dit mijn bevindingen alleen maar ondersteunt
KOM TERUG.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:53 schreef Omdatappel het volgende:
Dit gaat nergens meer over. Tot later.
Maar waaromquote:Op donderdag 5 december 2013 18:55 schreef Toto69 het volgende:
Niet dat dat veel zegt want ik blokkeer bijna iedereen op WA.
Crack is boodschappen doen naar wat ik heb begrepen.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou Crackje nog wat Strooigoed gescoord hebben??
Boeie. Mensen ga je toch niet blokken manquote:Op donderdag 5 december 2013 18:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Omdat dat mensen zijn die ik niet mag.
Dieren danquote:Op donderdag 5 december 2013 18:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Boeie. Mensen ga je toch niet blokken man
Een apart topic met wat als onderwerp.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:56 schreef Muto het volgende:
Kunnen jullie niet een apart topic openen?
Dat is soms wel het geval, ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als die WA hebben is dat te overwegen.
Ik heb eigenlijk geen idee waar jullie diarree aan onzin overgaat.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:57 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Een apart topic met wat als onderwerp.
VA heeft het antwoord hierop.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee waar jullie diarree aan onzin overgaat.
Bier is lekker.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:00 schreef Etsu het volgende:
Vijfde bier is open.
Iemand nog wat te melden?
Jaquote:Op donderdag 5 december 2013 19:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heeft Hertog Jan eigenlijk van die blikjes
Ja. Moet ik foto maken?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:02 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heeft Hertog Jan eigenlijk van die blikjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |