quote:Op donderdag 5 december 2013 18:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh kom op, de afgelopen 100 reacties gaan over fappen. Ik zie weinig verschil qua zinloosheid.
O die.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je weet wel, die je zogenaamd zou meeten in Almelo.
Daar bivakkeer ik nooit.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als de SEX SC.
Oh zo. Hmm.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vroeg of ik wel degene was die fapte.
Hate to say I told you so but....quote:Op donderdag 5 december 2013 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Na een of andere streek vanuit d'r kant heb ik besloten dat ik geen contact meer wil.
Ik tot voor kort wel.quote:
Ja, jouw opvatting was een stuk logischer, bij nader inzienquote:
Idemito.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hate to say I told you so but....
I TOLD YOU SO
Ik weet niet hoor, maar sperma is helemaal niet wit.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:41 schreef LETMEIN het volgende:
Violen zijn blauw, apple oortjes zijn wit, sperma is wit.
Oja bruin, fuck.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar sperma is helemaal niet wit.
Nee.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm?
Jij hebt het over sof?
Die heb ik nog steeds op Facebook dus het valt mee.
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, jouw opvatting was een stuk logischer, bij nader inzien
WAAROM HEEFT HIJ JOUW NUMMER?!quote:Op donderdag 5 december 2013 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Tevens lijkt het me niet verstandig om zoiets via SC te bespreken, je hebt m'n nummer als je met me wil praten.
Je realiseert je dat ik die al zo lang niet meer heb. Maareh, ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee.
Tevens lijkt het me niet verstandig om zoiets via SC te bespreken, je hebt m'n nummer als je met me wil praten.
Dan houdt het op eh. Maar niet via SC iig.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je realiseert je dat ik die al zo lang niet meer heb. Maareh, ja.
Interesting.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
He asked my number with promises of candy.
Heb je een vriendin?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit gaat m'n vriendin niet leuk vinden om te horen.
Tsja hey, ik ben niet degene die zijn verontschuldigingen hoeft aan te bieden I guess.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan houdt het op eh. Maar niet via SC iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |