Doe normaal Ezell, doe normaal.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mag best. Ik zeg alleen dat het een overdreven reactie was.
Hoe dan precies? Ik zei alleen 'Dat vest.'.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mag best. Ik zeg alleen dat het een overdreven reactie was.
Let niet op Ezell.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoe dan precies? Ik zei alleen 'Dat vest.'.
ik houd nog wel van jequote:Op donderdag 5 december 2013 18:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat.
Ik mag niets over het vest zeggen?
Je komt nogal gespannen over. Gaat alles goed?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik houd nog wel van je
Ja, want jij doet altijd o zo normaal.quote:
'leidt af'... vond ik nogal overdrevenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoe dan precies? Ik zei alleen 'Dat vest.'.
Gelukkig.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik houd nog wel van je
Ik ben normaal.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, want jij doet altijd o zo normaal.
[..]
'leidt af'... vond ik nogal overdreven
Kerstmanquote:Op donderdag 5 december 2013 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alles wat met sinterklaas te maken heeft
HALLO HIER SPREEKT SINTERKLAAS HAHAHAH HIER ZWARTE PIET WIJ ZIJN NOG NIET WEG HOORquote:Op donderdag 5 december 2013 18:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zeg dat tegen het hoofdkantoor van Albert Heijn
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
'leidt af'... vond ik nogal overdreven
*fapfap*quote:Op donderdag 5 december 2013 18:29 schreef Ezell het volgende:
Damn, heel inieminie kritiekdingetje op Appel en al haar fappers komen tevoorschijn.
Ik heb ook al op jou gefapt. Wees maar niet bangquote:Op donderdag 5 december 2013 18:29 schreef Ezell het volgende:
Damn, heel inieminie kritiekdingetje op Appel en al haar fappers komen tevoorschijn.
ik houd ook van jou hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 18:29 schreef Ezell het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |