quote:Op donderdag 5 december 2013 20:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik kende 'm eerst zo en daarna pas als Bilbo, dus ik heb er geen problemen mee.
Zou je willen ophouden, alsjeblieft?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Zodra dit VA's eigen woorden zijn is het een ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:20 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zou je willen ophouden, alsjeblieft?
Jongen, doe gewoon niet, anders schuif ik een paar muizen in je anus.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zodra dit VA's eigen woorden zijn is het een ja.
Ik weet zeker dat VA dit ook zou zeggen.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zodra dit VA's eigen woorden zijn is het een ja.
Zo kun je het ook zeggen.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, doe gewoon niet, anders schuif ik een paar muizen in je anus.
Levende muizen?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, zo gemuteerd dat ze slachttanden hebben.quote:
Aha, ik weet genoeg.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, zo gemuteerd dat ze slachttanden hebben.
faalquote:
SGTquote:
Ja man, school en shitquote:
Totoquote:
Kan beter, met de dierentuinchimi is het over enzoquote:
Wutquote:Op donderdag 5 december 2013 20:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kan beter, met de dierentuinchimi is het over enzo
Zij werd opeens een hele enge controlfreak...
Nou, wij hebben voor projecten op school speciale groepj0ns en daar zitten ook meisjes natuurlijk.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Kan beter, met de dierentuinchimi is het over enzo
Zij werd opeens een hele enge controlfreak...
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou, wij hebben voor projecten op school speciale groepj0ns en daar zitten ook meisjes natuurlijk.
En zo'n meisje en ik hadden altijd ''koffieverkering'' omdat wij altijd samen koffie gingen halen.
Maar toen las die controlfreak dat dus, er stond iets van ''als je zonder mij latte macchiato gaat halen is onze koffieverkering uit'' en toen werd zij helemaal leip
Ik nog uitleggen dat het gekscherend bedoeld was enzo, en toen zei zij van: ''je mag van mij niet met andere meisjes om gaan''
ik :
Donder dan maar op
[..]
Nou, wij hebben voor projecten op school speciale groepj0ns en daar zitten ook meisjes natuurlijk.
En zo'n meisje en ik hadden altijd ''koffieverkering'' omdat wij altijd samen koffie gingen halen.
Maar toen las die controlfreak dat dus, er stond iets van ''als je zonder mij latte macchiato gaat halen is onze koffieverkering uit'' en toen werd zij helemaal leip
Ik nog uitleggen dat het gekscherend bedoeld was enzo, en toen zei zij van: ''je mag van mij niet met andere meisjes om gaan''
ik :
Donder dan maar op
Oh wauw.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
ik :
Donder dan maar op
Dat werd ervan gemaakt door de andere projectleden jaquote:
Zou je haar doen?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:36 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat werd ervan gemaakt door de andere projectleden ja
Geestelijk wel jaquote:
Nee, maar ze is wel aardig hoorquote:
[..]
ik :
Donder dan maar op
Dierentuinmeisje was dus apart.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, maar ze is wel aardig hoor
Is jouw dinnetje dat ook?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
controlfreak to tha limitzzzzzzzezzzz
Goed gedaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:33 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
ik :
Donder dan maar op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |