Blijkbaarquote:
quote:
qua karakterquote:
Eigenlijk had ik haar zure sloot gewoon moeten laten uitscheuren ofzoquote:Op donderdag 5 december 2013 20:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
SGT, rare chick
Was de seks goed?
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, maar ze is wel aardig hoor
Koffiechick is lelijkquote:
Nee hoor,een doodgewone 6.5/10quote:
watquote:Op donderdag 5 december 2013 20:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik haar zure sloot gewoon moeten laten uitscheuren ofzo
nvmquote:
Ik had haar een 7.5 gegevenquote:Op donderdag 5 december 2013 20:43 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee hoor,een doodgewone 6.5/10
Ben je maagd?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik haar zure sloot gewoon moeten laten uitscheuren ofzo
Sorry hoor, dat ik niet in elk snolletje wil naaienquote:
Minimaal ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
oh dierentuinchick een 7.5
Daar reageerde ik niet op, ik reageerde op "haar zure sloot laten uitscheuren"quote:Op donderdag 5 december 2013 20:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Sorry hoor, dat ik niet in elk snolletje wil naaien
Wehehequote:Op donderdag 5 december 2013 20:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar reageerde ik niet op, ik reageerde op "haar zure sloot laten uitscheuren"
dit snap ik nog niet helemaalquote:Op donderdag 5 december 2013 20:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar reageerde ik niet op, ik reageerde op "haar zure sloot laten uitscheuren"
Hey Ezellquote:
Hallonquote:
Jij hebt voor je het weet weer een ander johquote:Op donderdag 5 december 2013 20:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hey Ezell
Sorry hoor, dat ik mijn leven niet wil laten beheersen door een of andere controlfreak
#depimpleefquote:Op donderdag 5 december 2013 20:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij hebt voor je het weet weer een ander joh
ik had het over de 'zure sloot'quote:Op donderdag 5 december 2013 20:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hey Ezell
Sorry hoor, dat ik mijn leven niet wil laten beheersen door een of andere controlfreak
Wehehequote:
Gastquote:Op donderdag 5 december 2013 20:46 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hey Ezell
Beter dit dan onder de plak zitten.quote:
Haten op de zure slootquote:
quote:
Sgt kan elke chick krijgen dus wat boeit het hem.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef xcachet het volgende:
Sgt, heb je dr srs om die reden maar meteen gedumpt?
#teamGROLSCHHHHHquote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sgt kan elke chick krijgen dus wat boeit het hem.
Die gaat dus in mijn tekstbalkje (hoe dat ook mag heten)quote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sgt kan elke chick krijgen dus wat boeit het hem.
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Die gaat dus in mijn tekstbalkje (hoe dat ook mag heten)
Ja? Als zij daar niet tegen kan, laten we er dan maar meteen mee kappen want no way José dat ik even in haar telefoon mocht kijken.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef xcachet het volgende:
Sgt, heb je dr srs om die reden maar meteen gedumpt?
Een hypocriet kreng noemen we dat ook welquote:Op donderdag 5 december 2013 20:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja? Als zij daar niet tegen kan, laten we er dan maar meteen mee kappen want no way José dat ik even in haar telefoon mocht kijken.
Zo ben ik ook.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja? Als zij daar niet tegen kan, laten we er dan maar meteen mee kappen want no way José dat ik even in haar telefoon mocht kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |