Zij jou ook niet. Je laat over je heen lopen en vervolgens dump je dr. Oh oh ohquote:Op donderdag 5 december 2013 21:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Inwendige stokslagen zul je bedoelen
Je hoort een dame niet te commanderen hé
Ja van sof begint hij hier ook al te groeien.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:07 schreef Spatieloos het volgende:
Wow ik heb echt al een paar uurtjes niet aan fappen gedacht
Maar omdat Sof weer begon over tieten
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja van sof begint hij hier ook al te groeien.
Ik ben maar beetje socially awkward, maar als ik op het internet ben dan kan ik mezelf zijn en ben ik veel ergerquote:Op donderdag 5 december 2013 21:08 schreef Toto69 het volgende:
Soms vraag ik me af,
Is Spatieloos gewoon een grote troll?
Is hij écht zo socially awkward?
Waarom zou ik haar over mij heen laten lopen? Als ik dat doodleuk had geaccepteerd was ze mij over mij heen gelopen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zij jou ook niet. Je laat over je heen lopen en vervolgens dump je dr. Oh oh oh
Niet, hijs al zeker een paar uur slapquote:Op donderdag 5 december 2013 21:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja van sof begint hij hier ook al te groeien.
Vanaf daar kon ik je niet meer serieus nemen. Gestopt met lezen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben maar beetje socially awkward, maar als ik op het internet ben dan kan ik mezelf zijn en ben ik veel erger
Ja ik had het al in de gaten inderdaadquote:Op donderdag 5 december 2013 21:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Let maar niet op LMI die kan al de hele dag niet normaal doen.
Alsof jij ook maar iets over mijn irl leven weet.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:09 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Vanaf daar kon ik je niet meer serieus nemen. Gestopt met lezen.
Je zei er volgens mij niks van of wel?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Waarom zou ik haar over mij heen laten lopen? Als ik dat doodleuk had geaccepteerd was ze mij over mij heen gelopen.
Met je Ferrari
Ik weet dat je 24 shirts over elkaar heen hebt aangedaan. Dusja.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alsof jij ook maar iets over mijn irl leven weet.
Was je erbij ofzo?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je zei er volgens mij niks van of wel?
Oh hihaho he.
Ja maar zoiets houd ik gewoon geheim en ga ik niet vertellen aan mensen die ik irl ken (zelfs mama weet het niet) en het waren er 25!quote:Op donderdag 5 december 2013 21:10 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik weet dat je 24 shirts over elkaar heen hebt aangedaan. Dusja.
24/25. Het zijn er veel te veel.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar zoiets houd ik gewoon geheim en ga ik niet vertellen aan mensen die ik irl ken (zelfs mama weet het niet) en het waren er 25!
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
24/25. Het zijn er veel te veel.
Nou dan snapt ze je toch.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Was je erbij ofzo?
Ik heb mijn mening daar wel eens even verkondigt, en goed ook.
Weegt gewoon iets van 45 kg.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niks vergeleken dat.
Als je 24 al te veel vindt wat vind je hiervan dan?
Volgens mij niet, want ze keek me aan alsof ik gek wasquote:
lulquote:Op donderdag 5 december 2013 21:17 schreef Rodawa het volgende:
Omfg al mijn favoriete mensen zijn hier:
- Ryan
wauw!!!
Dankjewelquote:Op donderdag 5 december 2013 21:17 schreef Rodawa het volgende:
- Ryan
- SgtPorkbeans
wauw!!!
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:17 schreef Rodawa het volgende:
- Ryan
- de rest
wauw!!!
Later beansquote:Op donderdag 5 december 2013 21:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oké, ik ga er weer vandoor, geilen op Ferrari's enzo
Challas LMI
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat een laag niveau hier op moment.
Dit kan ik niet ontkennen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga een andere sc zoekenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien moet je het weer eens in de VBL SC proberen Cachie.quote:
Probeer /r/nofap. Dat houd je wel een paar jaar bezig!quote:Op donderdag 5 december 2013 21:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
het is wat.
tevens verveel ik mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |