Als een meisje batshit crazy gaat om contact met andere vrouwfiguren, niet raarquote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef xcachet het volgende:
Sgt, heb je dr srs om die reden maar meteen gedumpt?
Dat waren niet mijn woorden héquote:Op donderdag 5 december 2013 20:57 schreef Muto het volgende:
Al is koffieverkering ook wel ietwat sneu.
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:57 schreef Muto het volgende:
Wil je met mij fokverkering?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:57 schreef Muto het volgende:
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als een meisje batshit crazy gaat om contact met andere vrouwfiguren, niet raar
Nee, ik heb al fokverkering.quote:
Weet ik niet meer.quote:
Zo moeilijk is dat toch nietquote:Op donderdag 5 december 2013 20:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Hoe krijg ik for FOK'S! sake die quote goed in mijn sig
Voor zo'n autistische hbo'er als ik welquote:
Ik weet het, snap er geen kut meer vanquote:
quote:
quote:
hai.quote:
Mag het ook ietsjes minder zijn?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wil iemand even ¤400.000,- aan mij doneren?
Nee.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:04 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wil iemand even ¤400.000,- aan mij doneren?
haiquote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja? Als zij daar niet tegen kan, laten we er dan maar meteen mee kappen want no way José dat ik even in haar telefoon mocht kijken.
Wij hebben het cadeau gehad van Fok-it. Wat een lieverd.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, zonde van je geld, geldslijter. Je moet sparen voor je studies!
Ik heb het gekregenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, zonde van je geld, geldslijter. Je moet sparen voor je studies!
Dus ik moet me maar laten commanderen?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is ook wel heel erg als ze dat zei ja.
Maar echt serieus was het vast niet als je dr na dit gewoon dumpt.
Waarom ik niet, hij is altijd gemeen tegen mij, dat betekent dat hij mij mag!!!quote:Op donderdag 5 december 2013 21:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Wij hebben het cadeau gehad van Fok-it. Wat een lieverd.
nee hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 21:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zeker je tieten laten zien, vieze appel!
Nee natuurlijk niet. Je had haar maar even moeten commanderenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dus ik moet me maar laten commanderen?
Ja dag
ik moest dat wel doenquote:
Inwendige stokslagen zul je bedoelenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Je had haar maar even moeten commanderen
gadverdammequote:Op donderdag 5 december 2013 21:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je 1000 euro wil, ik kan altijd een private TC room maken
jij begon zelfquote:Op donderdag 5 december 2013 21:07 schreef Spatieloos het volgende:
Wow ik heb echt al een paar uurtjes niet aan fappen gedacht
Maar omdat Sof weer begon over tieten
inb4 pics van sof's jetsersquote:Op donderdag 5 december 2013 21:07 schreef Spatieloos het volgende:
Wow ik heb echt al een paar uurtjes niet aan fappen gedacht
Maar omdat Sof weer begon over tieten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |