quote:Op donderdag 5 december 2013 19:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
28 Days Later
Apocalypto
Olympus Has Fallen < blijkt kutfilm, ontwijk ik
Sex Drive
Shaun of the Dead
Sherlock Holmes
The Day after Tomorrow
The Mist
This is the End
War of the Worlds
Zoiets.
Vooral als ze in die supermarkt zijn. Alles wat een mens normaal gesproken niet zou doen gebeurt daar.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:33 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik vind hem anders WEL tof. Niet één van de beste films natuurlijk, maar gewoon vermakelijk.
Nope, nog niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:34 schreef Omdatappel het volgende:
VA, heb je de serie Sherlock al gezien?
Zo, jij bent makkelijk over te halen.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Bedankt hiervoor, jullie hebben mij overtuigd. Wat een kutfilm is dat zeg.
Niet zo geïrriteerd reageren, Dawa.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Nog niet van gehoordquote:Op donderdag 5 december 2013 19:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je laat Sex Drive alleen staan vanwege 'sex'
Nee, die film is kut.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
The Mist is wel koel. Ookal houd ik niet van horror
Zo doen wij dat. You're welcome.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:34 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
Klopt.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:37 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Die is in ieder geval al beter dan The Mist.
Omijngod er gaat een wereld voor je open.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nope, nog niet.
*zet netflix aan*
Ik vind ze beide evengoed.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:40 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Maar niet beter dan The Prestige.
Ik ga hem kijkenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omijngod er gaat een wereld voor je open.
En waarom zo vroegquote:Op donderdag 5 december 2013 19:41 schreef Etsu het volgende:
Morgennacht om 05:00 de wekker om de trein om 06:05 te pakken, waarom overkomt mij dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |