gast, de hele reden dat ik daar weg ben is een verneukt gat in m'n lichaamquote:Op donderdag 5 december 2013 19:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Waarom niet? Je doet nu toch hele dag niks.
Laat dat gat dan dicht neuken en ga terug.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gast, de hele reden dat ik daar weg ben is een verneukt gat in m'n lichaam
Grappig man.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Laat dat gat dan dicht neuken en ga terug.
Ja inderdaad, daarom ben ik daar al 200x geweest de afgelopen TWEE jaar en wordt het niet beter maar alleen erger. Ik zie echt geen enkele vorm van humor hierin.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:27 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
In het ziekenhuis kunnen ze er vast wel wat mee.
Ik gebruik hier dan ook geen enkele vorm van humor.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daarom ben ik daar al 200x geweest de afgelopen TWEE jaar en wordt het niet beter maar alleen erger. Ik zie echt geen enkele vorm van humor hierin.
"gat dicht neuken"quote:Op donderdag 5 december 2013 19:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik gebruik hier dan ook geen enkele vorm van humor.
28 Days Laterquote:
Geen aanraders.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
28 Days Later
Apocalypto
Olympus Has Fallen
Sex Drive
Shaun of the Dead
Sherlock Holmes
The Day after Tomorrow
The Mist
This is the End
War of the Worlds
Zoiets.