In Haren goed te horen, zware dreunen. De wind begint nu ook aan te trekken, ik dacht even dat het misschien mee zou vallen.quote:
1 2 3 4 5 | Stormvloedkeringen | Open | Gesloten | Sector ------------------------------------------------------------------------------- Oosterscheldekering | * | | Schelde Maeslant- en Hartelkering| * | | West-Holland Hollandse IJssel kering | * | | West-Holland |
Wat.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:17 schreef Keano het volgende:
Bij de Belgen nemen ze ook geen halve maatregelen vandaag:
"In Bredene wordt een volledige woonwijk preventief ontruimd voor het naderende stormweer. In de woonwijk Bredene-Sas wonen ongeveer 2.000 mensen. Ook de school Koninklijk Werk Ibis wordt preventief ontruimd."
bron: HLN.be
Het toppunt is ook nog helemaal niet bereikt.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:19 schreef Slobeend het volgende:
Met alle respect, maar dit is verre van een level 3 storm.
Achter het koufront zie ik ook geen windkracht 10 of hoger ontstaan, misschien vanavond nog? In Groningen nog steeds 7.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het toppunt is ook nog helemaal niet bereikt.
ze zullen die dicht gooien als het eb wordt denk ik. Vanavond hoor ik overal.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:17 schreef Kowloon het volgende:
Uit het bericht van de SVSD:
[ code verwijderd ]
De Zeeuwse en Zuid-Hollandse keringen zijn dus nog gewoon open. Jammer ik had wel even willlen gaan kijken.
Die fietsers die met 50km/u langs komen knallenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:22 schreef GekkePoes het volgende:
http://www.scheveningenlive.nl/strand-webcam/
mensen hier waaien over de kop. waarom gaan ze dan ook springen
Waarom ga je dan ook naar het strandquote:Op donderdag 5 december 2013 15:22 schreef GekkePoes het volgende:
Pak de dweil maar vast!quote:Op donderdag 5 december 2013 15:24 schreef ViezeOuweMan het volgende:
Mijn hond durft niet meer naar buiten, ze kwam heel blij aangerend om naar buiten te gaan en toen ik de deur open deed kwam de wind er tussen en maakte zo'n woei geluid, hond schrok zich helemaal kapot en weigert nu naar buiten te gaan
Ben benieuwd hoe hoog het water vannacht komt. Weet iemand of het wel eens tot aan de boulevard gekomen is?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:22 schreef GekkePoes het volgende:
Met alle respect maar die level 3 gaat niet over de hele storm en daaarbij een level 3 storm volgens estofex betekent gewoon dat er 15% kans is op extreem zwaar weerquote:Op donderdag 5 december 2013 15:19 schreef Slobeend het volgende:
Met alle respect, maar dit is verre van een level 3 storm.
Die webcam is vel leuker, lekker warm binnen zitten en de golven bekijken.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook naar het strand
Paar jaar geleden nog.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hoog het water vannacht komt. Weet iemand of het wel eens tot aan de boulevard gekomen is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |