Crisiscentrum wordt bemand, vanwege de mogelijk grote hoeveelheid gestrande reizigers denk ikquote:
Er wordt +385 cm NAP voorspeld. Nummer twee in Vlissingen is +394 cm NAP. 10 cm hoger dan verwacht geeft dus een nieuwe tweede plaats. Komt +385 cm NAP uit, dan is het de op 4 na hoogste waterstand.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:07 schreef Keano het volgende:
Dat van die een na hoogste stand in Vlissingen ooit is dat serieus waar?
Thanks voor de infoquote:Op donderdag 5 december 2013 15:10 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Er wordt +385 cm NAP voorspeld. Nummer twee in Vlissingen is +394 cm NAP. 10 cm hoger dan verwacht geeft dus een nieuwe tweede plaats. Komt +385 cm NAP uit, dan is het de op 4 na hoogste waterstand.
Die held krijgt vast gevarengeldquote:Op donderdag 5 december 2013 15:12 schreef Postbus100 het volgende:
D'r loopt hier een postbode over straat
Schrok me de tandjes...quote:Op donderdag 5 december 2013 15:12 schreef Pandaplint het volgende:
Keiharde donder hier in ZW Groningen.
Of ontslag bij werkweigering, 'voor jou honderd anderen'.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:13 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Die held krijgt vast gevarengeld!
Uit ervaring (twee periodes bij PostNL gewerkt) kan ik zeggen dat dit idd zo isquote:Op donderdag 5 december 2013 15:14 schreef superworm het volgende:
[..]
Of ontslag bij werkweigering, 'voor jou honderd anderen'.
Hij wil vast iets in je stoppen.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:12 schreef Postbus100 het volgende:
D'r loopt hier een postbode over straat
O daar heb je die troll die vond dat dit topic zijn naam geen eer aan deedquote:
Arme heldquote:Op donderdag 5 december 2013 15:14 schreef superworm het volgende:
[..]
Of ontslag bij werkweigering, 'voor jou honderd anderen'.
De posts daarna waren best serieus.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:16 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
O daar heb je die troll die vond dat dit topic zijn naam geen eer aan deed
In Haren goed te horen, zware dreunen. De wind begint nu ook aan te trekken, ik dacht even dat het misschien mee zou vallen.quote:
1 2 3 4 5 | Stormvloedkeringen | Open | Gesloten | Sector ------------------------------------------------------------------------------- Oosterscheldekering | * | | Schelde Maeslant- en Hartelkering| * | | West-Holland Hollandse IJssel kering | * | | West-Holland |
Wat.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:17 schreef Keano het volgende:
Bij de Belgen nemen ze ook geen halve maatregelen vandaag:
"In Bredene wordt een volledige woonwijk preventief ontruimd voor het naderende stormweer. In de woonwijk Bredene-Sas wonen ongeveer 2.000 mensen. Ook de school Koninklijk Werk Ibis wordt preventief ontruimd."
bron: HLN.be
Het toppunt is ook nog helemaal niet bereikt.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:19 schreef Slobeend het volgende:
Met alle respect, maar dit is verre van een level 3 storm.
Achter het koufront zie ik ook geen windkracht 10 of hoger ontstaan, misschien vanavond nog? In Groningen nog steeds 7.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het toppunt is ook nog helemaal niet bereikt.
ze zullen die dicht gooien als het eb wordt denk ik. Vanavond hoor ik overal.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:17 schreef Kowloon het volgende:
Uit het bericht van de SVSD:
[ code verwijderd ]
De Zeeuwse en Zuid-Hollandse keringen zijn dus nog gewoon open. Jammer ik had wel even willlen gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |