Die fietsers die met 50km/u langs komen knallenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:22 schreef GekkePoes het volgende:
http://www.scheveningenlive.nl/strand-webcam/
mensen hier waaien over de kop. waarom gaan ze dan ook springen
Waarom ga je dan ook naar het strandquote:Op donderdag 5 december 2013 15:22 schreef GekkePoes het volgende:
Pak de dweil maar vast!quote:Op donderdag 5 december 2013 15:24 schreef ViezeOuweMan het volgende:
Mijn hond durft niet meer naar buiten, ze kwam heel blij aangerend om naar buiten te gaan en toen ik de deur open deed kwam de wind er tussen en maakte zo'n woei geluid, hond schrok zich helemaal kapot en weigert nu naar buiten te gaan
Ben benieuwd hoe hoog het water vannacht komt. Weet iemand of het wel eens tot aan de boulevard gekomen is?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:22 schreef GekkePoes het volgende:
Met alle respect maar die level 3 gaat niet over de hele storm en daaarbij een level 3 storm volgens estofex betekent gewoon dat er 15% kans is op extreem zwaar weerquote:Op donderdag 5 december 2013 15:19 schreef Slobeend het volgende:
Met alle respect, maar dit is verre van een level 3 storm.
Die webcam is vel leuker, lekker warm binnen zitten en de golven bekijken.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook naar het strand
Paar jaar geleden nog.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hoog het water vannacht komt. Weet iemand of het wel eens tot aan de boulevard gekomen is?
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:24 schreef -0mega- het volgende:
[..]
Het hele wegdek waait gewoon omver!
Niet mee eens.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:25 schreef GekkePoes het volgende:
Die webcam is vel leuker, lekker warm binnen zitten en de golven bekijken.
Nee, dan zie je de mensen maar als piepkleine stipjes.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:25 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Die webcam is vel leuker, lekker warm binnen zitten en de golven bekijken.
Dat koufront stelde hier in Groningen-Stad heel weinig voor, maar ik zie dat het nu weer wat meer activeert in Friesland en Oost-Groningen. Ik zal wel voorbarig zijn ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:25 schreef -0- het volgende:
[..]
Met alle respect maar die level 3 gaat niet over de hele storm en daaarbij een level 3 storm volgens estofex betekent gewoon dat er 15% kans is op extreem zwaar weer
De level 3 gaat voornamelijk over het koufront waar zeer zware windstoten of tornado's op kunnen ontstaan.
Wat er vanavond komt is dus niet van belang.
Haha, toch mooi dat ik met de Auto werd opgehaaldquote:Op donderdag 5 december 2013 15:32 schreef CartWOman het volgende:
Chaos op station Groningen. Mensen durfden niet te gaan schuilen voor de hagel omdat ze bang zijn de bus te missen. Toch sneu.
Perfect moment om leuke, natte en hulpeloze studentjes op te pikkenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:32 schreef CartWOman het volgende:
Chaos op station Groningen. Mensen durfden niet te gaan schuilen voor de hagel omdat ze bang zijn de bus te missen. Toch sneu.
Het beste vermaak is leedvermaakquote:Op donderdag 5 december 2013 15:32 schreef Karelnoord het volgende:
[..]
Haha, toch mooi dat ik met de Auto werd opgehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |