SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom nooit direct boven je hakken.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:52 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, leuk spul, vooral als er lava boven zit en je merkt het niet.
Jouw anus is een rondje? Wtf, wat?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee jongen, enkel strakke sterretjes, geen rondjes.
Never dig straight down, never dig straight up.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daarom nooit direct boven je hakken.
Welk deel van "strakke sterretjes" verstond je niet?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jouw anus is een rondje? Wtf, wat?
Vraag en Aanbod.quote:
Het hele deelquote:Op woensdag 4 december 2013 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welk deel van "strakke sterretjes" verstond je niet?
Welk deel over self fisting snap jij niet?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Welk deel van "strakke sterretjes" verstond je niet?
Direct naar beneden kan opzich wel, in het midden van 2 blokjes staan, dan eerst het ene blokje weghakken (tot die buiten je reach is) en dan de andere waar je nog half op staat.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Never dig straight down, never dig straight up.
Ja je vinkt hem gewoon afquote:Op woensdag 4 december 2013 21:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Vraag en Aanbod.
Totaal openstaande Topic Reports: 0.
Alles bro. Alles.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welk deel over self fisting snap jij niet?
Ik heb weer lopen vinken bij één van mijn favo forumsquote:Op woensdag 4 december 2013 21:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Vraag en Aanbod.
Totaal openstaande Topic Reports: 0.
Dan ies er iets kapoet.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik vink niets af. Er staat niets open.
jezusquote:Op woensdag 4 december 2013 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb weer lopen vinken bij één van mijn favo forumsgraag gedaan.
Grotjes,
Horkje.
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb weer lopen vinken bij één van mijn favo forumsgraag gedaan.
Grotjes,
Horkje.
Hork, hij zegt dat je kapot bent.quote:
Inderdaad, dan kan ik rustig mijn Pokémon blijven trainen.quote:
Liever niet van achter.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Hork, hij zegt dat je kapot bent.
PAK HEM PAK HEM
Ja er stond zelf een plaatje van een Pokemon in de TRquote:Op woensdag 4 december 2013 21:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Inderdaad, dan kan ik rustig mijn Pokémon blijven trainen.
* LompeHork maakt hem kapotquote:Op woensdag 4 december 2013 21:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Hork, hij zegt dat je kapot bent.
PAK HEM PAK HEM
Terecht welquote:Op woensdag 4 december 2013 21:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja niet gezien dusquote:Op woensdag 4 december 2013 21:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja er stond zelf een plaatje van een Pokemon in de TR
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork maakt hem kapot
[..]
Terecht wel
Nee.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:00 schreef Bitterlemon het volgende:
Mag ik moderatie uitlokken en hiervoor een note ontvangen?
quote:
quote:
Nahw.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Je had het zelf over op het randje leven e.dquote:Op woensdag 4 december 2013 22:00 schreef Bitterlemon het volgende:
Mag ik moderatie uitlokken en hiervoor een note ontvangen?
Juist niet mang.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je ontnam Surge van zijn geweldige Pikachu
Japans right? Ik heb het wel met Maximum the Hormonequote:Op woensdag 4 december 2013 22:04 schreef Lt.Surge het volgende:
Crossfaith hier. Beste concerten ever. Wat een fibe
Jep jep!quote:Op woensdag 4 december 2013 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Japans right? Ik heb het wel met Maximum the Hormone
Dit jongenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jep jep!
MtHDayum die shizz is hyper.
Die drummer
Dat is de enige track van hun die op m'n pc staatquote:Op woensdag 4 december 2013 22:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit jongen
Trouwens ontdekt dankzij een anime (Death Notebriljant )
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat is de enige track van hun die op m'n pc staat![]()
Kwaliteit ookquote:Op woensdag 4 december 2013 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit jongenopening van Death Note, briljante track wel.
Tsja, is ook al wat ouderquote:Op woensdag 4 december 2013 22:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kwaliteit ook![]()
240p![]()
Dáár is die track dus van!
Legaal? Bestaat dat nog?quote:
Si, af en toe koop ik nog een CD'tjequote:Op woensdag 4 december 2013 22:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Legaal? Bestaat dat nog?
Baby let me be your bartender
let's get fucked up
that we can't remember last night
I'm alright when you're here with me
I'm alright when you're here with me
Mjuh moet je van die speciale toko's voor hebben, maarja die sluiten ook 1 voor 1.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si, af en toe koop ik nog een CD'tjeof liever LP, maar Japans is moeilijk te krijgen
Arachnia heeft nog wel wat soms, maar qua muziek is die shop ook gewoon karigquote:Op woensdag 4 december 2013 22:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mjuh moet je van die speciale toko's voor hebben, maarja die sluiten ook 1 voor 1.
quote:
True that.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Arachnia heeft nog wel wat soms, maar qua muziek is die shop ook gewoon karig![]()
Jammer wel, Japan heeft echt toffe muziek te bieden.
Echte bazen kopen LP'squote:Op woensdag 4 december 2013 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si, af en toe koop ik nog een CD'tjeof liever LP, maar Japans is moeilijk te krijgen
Ik had de Boudisque in Amsterdam, maar die is al een tijdje faillietquote:Op woensdag 4 december 2013 22:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True that.
Wij hebben hier in de buurt Popeye zitten. Heeft veel, en heeft die het niet kan die eigenlijk alles wel bestellen.
Ik zou zeggen bel als je écht wat wil naar die Popoog, Johan de eigenaar, wat een baasquote:Op woensdag 4 december 2013 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik had de Boudisque in Amsterdam, maar die is al een tijdje faillietrip.
Ik ben geen baasquote:Op woensdag 4 december 2013 22:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Echte bazen kopen LP's
Volgens mij is de dichtstbijzijnde Popeye vet ver voor mequote:Op woensdag 4 december 2013 22:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zou zeggen bel als je écht wat wil naar die Popoog, Johan de eigenaar, wat een baas![]()
Echt met zo'n typische, epische pedo snor
quote:
Ik woon in de buurt.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgens mij is de dichtstbijzijnde Popeye vet ver voor memaar ik heb sowieso ook nog wat Japanse dealers die vrij goedkoop zijn
Nee, dan hoor jij te zeggen;quote:
Je bent wel een baas Surgequote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee, dan hoor jij te zeggen;
''Je bent wél een baas Surge''
En dan ben ik helemaal van hartjuh dit dat alles.
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt.
Verzenden kost sws amper wat.
En mijn OV-kaart neemt mij gratis mee in de trein.
Opties zijn eindeloos.
hartjuh dit dat allesquote:Op woensdag 4 december 2013 22:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Je bent wel een baas Surge
Dat klopt. Ik ben voor veel personen een ik-heb-wat-gekocht-op-MP-en-jij-brengt-het-vast-wel-hé-persoon. En bier lust ik ook wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]held! Dan zal ik eens kijken. Sowieso is een keer pilsen geen slecht idee.
Ach, ik ben vrij rustig qua koopgedrag, maar dan is het meer "ik bestel iets omdat je dan kan komen bieren"quote:Op woensdag 4 december 2013 22:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik ben voor veel personen een ik-heb-wat-gekocht-op-MP-en-jij-brengt-het-vast-wel-hé-persoon. En bier lust ik ook wel.
Ik wil altijd wat kopen. Maar meer dan 2 euro wil ik niet geven. Nederlander éh.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, ik ben vrij rustig qua koopgedrag, maar dan is het meer "ik bestel iets omdat je dan kan komen bieren"
Daarom ebay snipe hunter/bid appquote:Op woensdag 4 december 2013 22:19 schreef Lt.Surge het volgende:
Er is zojuist een nieuw bod uitgebracht op de advertentie 'gameboy color pokemon editie' waardoor u niet meer de hoogste bieder bent
Vieze flikkers. Collector alles.
Ik heb nog nooit ebay gebruikt volgens mijquote:
HEB AL GESTEMD GVDquote:Op woensdag 4 december 2013 22:33 schreef Lt.Surge het volgende:
FEE / [STEMTOPIC!] DE FOK! SINT-AVATAR WEDSTRIJD 2013!
Hop.
bibliotheek.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:47 schreef Moira. het volgende:
Alles ingepakt verder. Nu maar eens een joint roken op hoop van inspiratie voor 14 gedichten van minstens 12 regels
Heb in principe nog tot zaterdag de tijd, maar mijn moeder heeft maar tot morgen 14:00 beschikking over een printer hehe
Anders kan ik het ook nog wel naar Mono sturen, die heeft nog tot eind v/d dag een printer
En alles wat ik vrijdag nog moet dan maar met de hand schrijven
Geen zin om moeilijk te doen daar of bij de gemeente ofzo weetjequote:
Buren.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen zin om moeilijk te doen daar of bij de gemeente ofzo weetjena werk gewoon gelijk naar huis, geen gezeik hehe
Mijn fucking godquote:Op woensdag 4 december 2013 23:00 schreef Moira. het volgende:
HAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAAAA GODVERDOMME![]()
Check dit nou danIk ga helemaal stuk hier
![]()
Van de Facebook van Gothic Cynthia (die nu overigens weer gewoon Cynthia van de Zande is, die familie is van iemand die ik ken)
[ afbeelding ]
Prachtig![]()
Jaquote:Op woensdag 4 december 2013 22:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan in het speciaal Bram van der VlugtMijn grootste jeugdheld
Uit het oog maar niet uit het hartquote:Op woensdag 4 december 2013 23:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja![]()
Wat een held is dat.
Dat blijft de enige echte.
Preciesquote:Op woensdag 4 december 2013 23:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Uit het oog maar niet uit het hart![]()
![]()
Iddquote:Op woensdag 4 december 2013 23:44 schreef BBQSausage het volgende:
Hoorde vanochtend Stefan de Walle op de radio, klinkt gewoon niet als Sinterklaas.Dan mis je Bram toch wel echt.
http://giel.vara.nl/media/305519
Sint en Piet zaten te denken,quote:Op woensdag 4 december 2013 23:16 schreef Moira. het volgende:
Ik vertoon SOG(Sinterklaasgedichtenschrijven Ontwijkend Gedrag)
Lul niet, je hebt hier anderhalf uur geleden nog gepost.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Vind ik ook
[..]
Nope niet dat ik weet
Oh really?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lul niet, je hebt hier anderhalf uur geleden nog gepost.
Haha ik doe sowieso nooit echt aan cliché, tenzij het er overduidelijk op ligt gewoon voor de humor. Maar fatsoenlijk willen dichten maakt het wel lastigerquote:Op woensdag 4 december 2013 23:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Sint en Piet zaten te denken,
Hoe ze een minder cliché begin konden bedenken.
Ja, hij is geweldig.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:00 schreef HeaN82 het volgende:
HaJee helemaal blij met zijn surprise!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal wat langzamer reageren, dan wordt je er steeds aan herinnerd.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ik doe sowieso nooit echt aan cliché, tenzij het er overduidelijk op ligt gewoon voor de humor. Maar fatsoenlijk willen dichten maakt het wel lastiger
Deze quotes reminds me trouwens dat ik maar eens moet beginnenwas het alweer vergeten
SOG
Ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
IddEn elke keer als je 'm ziet denk je ook gelijk aan Flodder
Maar voor onze ouders was Bram ook niet de 'echte Sint', en was Bram voor hen wat Stefan nu voor ons is. Daar groeien we ook wel weer in mee als onze kinderen straks huilie zitten te doen omdat Stefan vervangen wordt en Stefan voor hun 'de echte' is
hehe thanksquote:Op donderdag 5 december 2013 00:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zal wat langzamer reageren, dan wordt je er steeds aan herinnerd.
Ohquote:
Hoi hoi, hoe was je bday?quote:
Hm, tot nu was je een Secret Sinta.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
hehe thanksik hou het gedicht dat ik voor jou voor dat topic had geschreven maar aan als motivatie, want die liep nog best oké en had 'm vrij snel af, dus als ik dat nu ook gewoon doe heb ik morgen 14 gedichten klaar
maar eerst nog ff blowen![]()
![]()
Ballonquote:
Wat is deze.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:09 schreef Systeembeheerder het volgende:
Aangezien ik deze heugelijke dag niet wil verpesten.... willen jullie me hier welkom heten.
Ik wil graag een naamsticker want ik ben nieuw hier.
Hiquote:
Alleen geliked?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja, chill.
Gewerkt, taart gegeten, alle berichten op mn facebook wall geliked.
Eh, ja.. Ik ga niet overal los dankje onderzetten.quote:
Ja iddquote:Op donderdag 5 december 2013 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja.Da's ook zoiets inderdaad.
![]()
Mja, toch hoor ik wel van m'n ouders bijvoorbeeld dat ze Bram ook écht een erg goede Sint vonden.. En sowieso is Bram de eerste Sint die echt veel in de media te zien was, dat had je voor Bram nog niet echt.
quote:
Bohhquote:Op donderdag 5 december 2013 00:11 schreef Maringo het volgende:
[..]
Eh, ja.. Ik ga niet overal los dankje onderzetten.Dat komt zo wel als 1 bericht.
Appelkruimeltaart.
BBQquote:
Hahaquote:Op donderdag 5 december 2013 00:08 schreef Maringo het volgende:
[..]
Hm, tot nu was je een Secret Sinta.
Die flow moet je wel ff hebben idd. Ik moest er twee maken, eentje voor ONZ en eentje voor ABO. Maar met de tweede had ik duidelijk meer moeite.
quote:
Lieve kitty ,quote:
Kut.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja iddBen wel benieuwd wat we over een jaar of 10/20 van Stefan vinden
Dat er in die 14 jaar Fok nog niemand op het idee is gekomen om deze naam te registreren...quote:Op donderdag 5 december 2013 00:14 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
[..]
Lieve kitty ,
Vandaag op FOK! alweer 2 vrienden gemaakt.
Het lijken me hele aardige mensen.
....
Goedenavond mensen van de nacht !
Welkomquote:Op donderdag 5 december 2013 00:14 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
[..]
Lieve kitty ,
Vandaag op FOK! alweer 2 vrienden gemaakt.
Het lijken me hele aardige mensen.
....
Goedenavond mensen van de nacht !
Heul nietquote:Op donderdag 5 december 2013 00:14 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Tsk tsk tsk, ik ben je favo user en dan zeg je alleen maar hi tegen mij
Dat is ook wat ik dachtquote:Op donderdag 5 december 2013 00:15 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat er in die 14 jaar Fok nog niemand op het idee is gekomen om deze naam te registreren...
Van wie ben jij een kut kloon?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:09 schreef Systeembeheerder het volgende:
Aangezien ik deze heugelijke dag niet wil verpesten.... willen jullie me hier welkom heten.
Ik wil graag een naamsticker want ik ben nieuw hier.
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Bitterlemon is toch wel m'n favo FOK!ker.
Oh, die dankje had ik gemist dan.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
HahaIk had in het topic al eens perongeluk gereageerd met "Dankje
" toen iemand zei "leuke surprise SinterONZ" met dit account
Dus ik heb dat maar gewoon zo gelaten en toen hadden ze al door dat ik het dus was
Iedereen die wat heeft gehad weet uiteindelijk wel van wie ze het hebben gehad dus vandaar
Maar dan weet je het nu![]()
Ja ik heb expres ABO overgeslagen omdat ik dit al deedEn die 14 andere gedichten, dus
Je moet maar net inspiratie hebben, hehe
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:16 schreef LittleBrownie het volgende:
En ik?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik spreek hem zowat elke dag, jaquote:
Dik gestegen in m'n lijst van bazenusersquote:
Ben je verliefdquote:Op donderdag 5 december 2013 00:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Hier moet op gedronken worden, bierrrrr!quote:Op donderdag 5 december 2013 00:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dik gestegen in m'n lijst van bazenusers
Sisi!quote:Op donderdag 5 december 2013 00:19 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Hier moet op gedronken worden, bierrrrr!
Op BBQ, ja. WNTB enzo.quote:
Was echt 2 posts na jouquote:Op donderdag 5 december 2013 00:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh, die dankje had ik gemist dan.
Ik ga nooit actief op zoek wie me heeft, maar als ik het weet, vind ik het ook niet erg. Maar is wel geweldig hoor. Vooral die eerste aanblik aan die Pohi.
quote:
eenliefdequote:Op donderdag 5 december 2013 00:16 schreef LittleBrownie het volgende:
MIJ TOCH OOK HE?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik spreek hem zowat elke dag, ja
Neequote:
OH DUS JIJ GAAT NU ZITTEN ONTKENNEN DAT WIJ ELKAAR EIGENLIJK ELKE DAG WEL HIER IN DE ONZ SC SPREKEN?quote:
Chubby Moiraquote:Op donderdag 5 december 2013 00:23 schreef Moira. het volgende:
Dan ga ik maar custardcakejes eten om met dit verdriet om te kunnen gaan
Vast geen intieme gesprekken over hoe onze twee zachte, warme stralen elkaar ooit zullen aanraken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Op BBQ, ja. WNTB enzo.
Ik kan je niet negeren, rip
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Vast geen intieme gesprekken over hoe onze twee zachte, warme stralen elkaar ooit zullen aanraken.Je doet aan plasseks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
OH DUS JIJ GAAT NU ZITTEN ONTKENNEN DAT WIJ ELKAAR EIGENLIJK ELKE DAG WEL HIER IN DE ONZ SC SPREKEN?
quote:
Ik heb wel watquote:Op donderdag 5 december 2013 00:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg custardcakejes om dit verdriet weg te eten![]()
Netherlands Fried Chicken?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Moira pls, tsjek die spoiler.
Of ben je geen nerdje?
Maar dan hadden we deze lol niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was echt 2 posts na jou
Hehe nee maar bijvoorbeeld bij opgestuurde pakketjes zetten ze ook dan de username onder het gedicht ofzo, en als het voor altijd een mysterie blijft is ook weer zoiets
Haha ja die PoHi![]()
Was zo veel makkelijker geweest als je die gewoon op 'onzichtbaar' voor anderen kon zetten
Liefdequote:
truequote:Op donderdag 5 december 2013 00:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar dan hadden we deze lol niet.
Ik zei niet dat je stom bentquote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:28 schreef Moira. het volgende:
Ik heb al de halve dag een leeg worddocument open staan![]()
![]()
![]()
quote:
Feli.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe niet zo raar.
Ik had paar weken terug mijn eerste borsthaar.
Zo intiemquote:Op donderdag 5 december 2013 00:28 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Near Field Communication. Als je twee van die chips (meestal in dingen als smartphones of in een OV-chipkaart) elkaar aanraken, "verbinden" ze.
haha nee, maar als ik de 30 ben gepasseerd dan zal ik niet zo uitbundig meer kunnen schranzenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:28 schreef Ishimaru het volgende:
[..]![]()
![]()
Achter gekomen dat Mono een feeder is?
ik hou van jouquote:Op donderdag 5 december 2013 00:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zei niet dat je stom bent![]()
Jij doet stomquote:
maar wat heeft dat met warme stralen te maken dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:28 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Near Field Communication. Als je twee van die chips (meestal in dingen als smartphones of in een OV-chipkaart) elkaar aanraken, "verbinden" ze.
Ik deel deze mening.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
maar wat heeft dat met warme stralen te maken dan?
Want warme stralen associeer ik met plas.
Ik hou ook van jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Moira ik ben een nerdje, NFC is mijn urine.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
maar wat heeft dat met warme stralen te maken dan?
Want warme stralen associeer ik met plas.
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou
Denken dat hij dat erg zou vinden.![]()
Ik voel me viesquote:Op donderdag 5 december 2013 00:31 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zachtjes kreunend op een openbaar toilet onze telefoons laten verbinden.
TMI?
Hij heeft me al bedreigdquote:Op donderdag 5 december 2013 00:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Denken dat hij dat erg zou vinden.
Jouw telefoon bedoel je?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Logisch, je telefoon zal besmeurd zijn. Met vingervlekken.
quote:
Vieze mensen zijn we eigenlijk dat we het daar eerder mee associeren dan met 'douche'quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou
Onze liefde is sterker dan datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fuck the EBU.
oke okequote:Op donderdag 5 december 2013 00:32 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Moira ik ben een nerdje, NFC is mijn urine.
Hij is bang dat ik haar ga jatten ofzoquote:Op donderdag 5 december 2013 00:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat een hommo.
Ik dacht dat hij zou vragen of hij het mocht filmen.
Als 'ie maar mag filmen.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij is bang dat ik haar ga jatten ofzo
Dan moet je de sportschool in, kan je blijven schranzenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha nee, maar als ik de 30 ben gepasseerd dan zal ik niet zo uitbundig meer kunnen schranzen
Inderdaad, fuck mono en de dood want ik heb Moira.quote:
In April.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jij zal ook een Nexus hebben. Ooit.
sportenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:39 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dan moet je de sportschool in, kan je blijven schranzen
yeaaaaah <3 <3quote:Op donderdag 5 december 2013 00:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Inderdaad, fuck mono en de dood want ik heb Moira.
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Of nog beter, die dieet zooi van tell sell kopen en proberen![]()
Welk een schone deerne.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:09 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
"Wat heb je op je kin zitten Cyn?
Verder wel een leuke foto"
- "Niks!"
Gothic Cynthia heeft volgens mij al 100 painttopics gehad hehehequote:Op donderdag 5 december 2013 01:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
Painttopic waardig, mits goede foto uiteraard.
trustenquote:Op donderdag 5 december 2013 01:27 schreef Ishimaru het volgende:
Ik ga mijn bed knuffelen, slaap lekker allemaal![]()
quote:
meerderjarige browniequote:
Gaat gaat, beetje brakquote:Op donderdag 5 december 2013 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meerderjarige brownie
alles goed?
je moet ook niet drinken op woensdag avondquote:
Gewoon aan de meth gaan ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet ook niet drinken op woensdag avond
Ik drink ook nietquote:Op donderdag 5 december 2013 07:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet ook niet drinken op woensdag avond
Weet je m'n sinterklaas cadeau (aan jou) nog Rez?quote:
Awh, jij ook al?quote:Op donderdag 5 december 2013 07:19 schreef LittleBrownie het volgende:
Enorm slecht geslapen maar geeft niets
Ja, blijkbaar sliep ik best licht volgens Sleep Cycle.quote:
RTquote:Op donderdag 5 december 2013 09:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik kon ook gewoon eerder naar bed gaan
quote:Op donderdag 5 december 2013 09:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar sliep ik best licht volgens Sleep Cycle.
quote:Op donderdag 5 december 2013 09:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik sliep gewoon helemaal niet.
tot een uurtje of 5.
Waarom?quote:Op donderdag 5 december 2013 09:41 schreef BBQSausage het volgende:
Uren wakker blijven liggen, blegh.
Ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
Waarom?![]()
Doordat ik weet hoe je handen eruit zien?![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 08:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Weet je m'n sinterklaas cadeau (aan jou) nog Rez?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 09:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar sliep ik best licht volgens Sleep Cycle.
quote:Op donderdag 5 december 2013 09:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik kon ook gewoon eerder naar bed gaan
quote:Op donderdag 5 december 2013 09:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik sliep gewoon helemaal niet.
tot een uurtje of 5.
quote:Op donderdag 5 december 2013 09:41 schreef BBQSausage het volgende:
Uren wakker blijven liggen, blegh.
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:26 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[..]
Waarom?![]()
Doordat ik weet hoe je handen eruit zien?![]()
quote:
quote:
quote:
Hallon Ballonquote:
Maar je hebt leuke handen hoorquote:
Hoin, alles ké?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]