Netherlands Fried Chicken?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:26 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Moira pls, tsjek die spoiler.
Of ben je geen nerdje?
Maar dan hadden we deze lol niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was echt 2 posts na jou
Hehe nee maar bijvoorbeeld bij opgestuurde pakketjes zetten ze ook dan de username onder het gedicht ofzo, en als het voor altijd een mysterie blijft is ook weer zoiets
Haha ja die PoHi![]()
Was zo veel makkelijker geweest als je die gewoon op 'onzichtbaar' voor anderen kon zetten
Liefdequote:
truequote:Op donderdag 5 december 2013 00:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Maar dan hadden we deze lol niet.
Ik zei niet dat je stom bentquote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:28 schreef Moira. het volgende:
Ik heb al de halve dag een leeg worddocument open staan![]()
![]()
![]()
quote:
Feli.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe niet zo raar.
Ik had paar weken terug mijn eerste borsthaar.
Zo intiemquote:Op donderdag 5 december 2013 00:28 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Near Field Communication. Als je twee van die chips (meestal in dingen als smartphones of in een OV-chipkaart) elkaar aanraken, "verbinden" ze.
haha nee, maar als ik de 30 ben gepasseerd dan zal ik niet zo uitbundig meer kunnen schranzenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:28 schreef Ishimaru het volgende:
[..]![]()
![]()
Achter gekomen dat Mono een feeder is?
ik hou van jouquote:Op donderdag 5 december 2013 00:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik zei niet dat je stom bent![]()
Zachtjes kreunend op een openbaar toilet onze telefoons laten verbinden.quote:
Jij doet stomquote:
maar wat heeft dat met warme stralen te maken dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:28 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Near Field Communication. Als je twee van die chips (meestal in dingen als smartphones of in een OV-chipkaart) elkaar aanraken, "verbinden" ze.
Ik deel deze mening.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
maar wat heeft dat met warme stralen te maken dan?
Want warme stralen associeer ik met plas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |