Dik gestegen in m'n lijst van bazenusersquote:
Ben je verliefdquote:Op donderdag 5 december 2013 00:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Bitterlemon is toch wel m'n favo FOK!ker.
Hier moet op gedronken worden, bierrrrr!quote:Op donderdag 5 december 2013 00:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dik gestegen in m'n lijst van bazenusers
Sisi!quote:Op donderdag 5 december 2013 00:19 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Hier moet op gedronken worden, bierrrrr!
Op BBQ, ja. WNTB enzo.quote:
Was echt 2 posts na jouquote:Op donderdag 5 december 2013 00:17 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh, die dankje had ik gemist dan.
Ik ga nooit actief op zoek wie me heeft, maar als ik het weet, vind ik het ook niet erg. Maar is wel geweldig hoor. Vooral die eerste aanblik aan die Pohi.
quote:
eenliefdequote:Op donderdag 5 december 2013 00:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Bitterlemon is toch wel m'n favo FOK!ker.
MIJ TOCH OOK HE?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik spreek hem zowat elke dag, ja
Neequote:
OH DUS JIJ GAAT NU ZITTEN ONTKENNEN DAT WIJ ELKAAR EIGENLIJK ELKE DAG WEL HIER IN DE ONZ SC SPREKEN?quote:
Chubby Moiraquote:Op donderdag 5 december 2013 00:23 schreef Moira. het volgende:
Dan ga ik maar custardcakejes eten om met dit verdriet om te kunnen gaan
Vast geen intieme gesprekken over hoe onze twee zachte, warme stralen elkaar ooit zullen aanraken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Op BBQ, ja. WNTB enzo.
Ik kan je niet negeren, rip
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Vast geen intieme gesprekken over hoe onze twee zachte, warme stralen elkaar ooit zullen aanraken.Je doet aan plasseks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
OH DUS JIJ GAAT NU ZITTEN ONTKENNEN DAT WIJ ELKAAR EIGENLIJK ELKE DAG WEL HIER IN DE ONZ SC SPREKEN?
quote:
Ik heb wel watquote:Op donderdag 5 december 2013 00:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg custardcakejes om dit verdriet weg te eten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |