Japans right? Ik heb het wel met Maximum the Hormonequote:Op woensdag 4 december 2013 22:04 schreef Lt.Surge het volgende:
Crossfaith hier. Beste concerten ever. Wat een fibe
Jep jep!quote:Op woensdag 4 december 2013 22:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Japans right? Ik heb het wel met Maximum the Hormone
Dit jongenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jep jep!
MtHDayum die shizz is hyper.
Die drummer
Dat is de enige track van hun die op m'n pc staatquote:Op woensdag 4 december 2013 22:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit jongen
Trouwens ontdekt dankzij een anime (Death Notebriljant )
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat is de enige track van hun die op m'n pc staat![]()
Kwaliteit ookquote:Op woensdag 4 december 2013 22:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit jongenopening van Death Note, briljante track wel.
Tsja, is ook al wat ouderquote:Op woensdag 4 december 2013 22:08 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kwaliteit ook![]()
240p![]()
Dáár is die track dus van!
Legaal? Bestaat dat nog?quote:
Si, af en toe koop ik nog een CD'tjequote:Op woensdag 4 december 2013 22:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Legaal? Bestaat dat nog?
Baby let me be your bartender
let's get fucked up
that we can't remember last night
I'm alright when you're here with me
I'm alright when you're here with me
Mjuh moet je van die speciale toko's voor hebben, maarja die sluiten ook 1 voor 1.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si, af en toe koop ik nog een CD'tjeof liever LP, maar Japans is moeilijk te krijgen
Arachnia heeft nog wel wat soms, maar qua muziek is die shop ook gewoon karigquote:Op woensdag 4 december 2013 22:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mjuh moet je van die speciale toko's voor hebben, maarja die sluiten ook 1 voor 1.
quote:
True that.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Arachnia heeft nog wel wat soms, maar qua muziek is die shop ook gewoon karig![]()
Jammer wel, Japan heeft echt toffe muziek te bieden.
Echte bazen kopen LP'squote:Op woensdag 4 december 2013 22:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Si, af en toe koop ik nog een CD'tjeof liever LP, maar Japans is moeilijk te krijgen
Ik had de Boudisque in Amsterdam, maar die is al een tijdje faillietquote:Op woensdag 4 december 2013 22:12 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
True that.
Wij hebben hier in de buurt Popeye zitten. Heeft veel, en heeft die het niet kan die eigenlijk alles wel bestellen.
Ik zou zeggen bel als je écht wat wil naar die Popoog, Johan de eigenaar, wat een baasquote:Op woensdag 4 december 2013 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik had de Boudisque in Amsterdam, maar die is al een tijdje faillietrip.
Ik ben geen baasquote:Op woensdag 4 december 2013 22:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Echte bazen kopen LP's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |