Jaquote:Op woensdag 4 december 2013 22:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan in het speciaal Bram van der VlugtMijn grootste jeugdheld
Uit het oog maar niet uit het hartquote:Op woensdag 4 december 2013 23:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja![]()
Wat een held is dat.
Dat blijft de enige echte.
Preciesquote:Op woensdag 4 december 2013 23:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Uit het oog maar niet uit het hart![]()
![]()
Iddquote:Op woensdag 4 december 2013 23:44 schreef BBQSausage het volgende:
Hoorde vanochtend Stefan de Walle op de radio, klinkt gewoon niet als Sinterklaas.Dan mis je Bram toch wel echt.
http://giel.vara.nl/media/305519
Sint en Piet zaten te denken,quote:Op woensdag 4 december 2013 23:16 schreef Moira. het volgende:
Ik vertoon SOG(Sinterklaasgedichtenschrijven Ontwijkend Gedrag)
Lul niet, je hebt hier anderhalf uur geleden nog gepost.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:53 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Vind ik ook
[..]
Nope niet dat ik weet
Oh really?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lul niet, je hebt hier anderhalf uur geleden nog gepost.
Haha ik doe sowieso nooit echt aan cliché, tenzij het er overduidelijk op ligt gewoon voor de humor. Maar fatsoenlijk willen dichten maakt het wel lastigerquote:Op woensdag 4 december 2013 23:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Sint en Piet zaten te denken,
Hoe ze een minder cliché begin konden bedenken.
Ja, hij is geweldig.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:00 schreef HeaN82 het volgende:
HaJee helemaal blij met zijn surprise!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zal wat langzamer reageren, dan wordt je er steeds aan herinnerd.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha ik doe sowieso nooit echt aan cliché, tenzij het er overduidelijk op ligt gewoon voor de humor. Maar fatsoenlijk willen dichten maakt het wel lastiger
Deze quotes reminds me trouwens dat ik maar eens moet beginnenwas het alweer vergeten
SOG
Ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
IddEn elke keer als je 'm ziet denk je ook gelijk aan Flodder
Maar voor onze ouders was Bram ook niet de 'echte Sint', en was Bram voor hen wat Stefan nu voor ons is. Daar groeien we ook wel weer in mee als onze kinderen straks huilie zitten te doen omdat Stefan vervangen wordt en Stefan voor hun 'de echte' is
hehe thanksquote:Op donderdag 5 december 2013 00:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zal wat langzamer reageren, dan wordt je er steeds aan herinnerd.
Ohquote:
Hoi hoi, hoe was je bday?quote:
Hm, tot nu was je een Secret Sinta.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
hehe thanksik hou het gedicht dat ik voor jou voor dat topic had geschreven maar aan als motivatie, want die liep nog best oké en had 'm vrij snel af, dus als ik dat nu ook gewoon doe heb ik morgen 14 gedichten klaar
maar eerst nog ff blowen![]()
![]()
Ballonquote:
Wat is deze.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:09 schreef Systeembeheerder het volgende:
Aangezien ik deze heugelijke dag niet wil verpesten.... willen jullie me hier welkom heten.
Ik wil graag een naamsticker want ik ben nieuw hier.
Hiquote:
Alleen geliked?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:09 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ja, chill.
Gewerkt, taart gegeten, alle berichten op mn facebook wall geliked.
Eh, ja.. Ik ga niet overal los dankje onderzetten.quote:
Ja iddquote:Op donderdag 5 december 2013 00:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja.Da's ook zoiets inderdaad.
![]()
Mja, toch hoor ik wel van m'n ouders bijvoorbeeld dat ze Bram ook écht een erg goede Sint vonden.. En sowieso is Bram de eerste Sint die echt veel in de media te zien was, dat had je voor Bram nog niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |