Ik hou ook van jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Moira ik ben een nerdje, NFC is mijn urine.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
maar wat heeft dat met warme stralen te maken dan?
Want warme stralen associeer ik met plas.
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denken dat hij dat erg zou vinden.
graag op anoniem
Ik voel me viesquote:Op donderdag 5 december 2013 00:31 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zachtjes kreunend op een openbaar toilet onze telefoons laten verbinden.
TMI?
Hij heeft me al bedreigdquote:Op donderdag 5 december 2013 00:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Denken dat hij dat erg zou vinden.
Jouw telefoon bedoel je?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Logisch, je telefoon zal besmeurd zijn. Met vingervlekken.
quote:
Vieze mensen zijn we eigenlijk dat we het daar eerder mee associeren dan met 'douche'quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou
Onze liefde is sterker dan datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fuck the EBU.
oke okequote:Op donderdag 5 december 2013 00:32 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Moira ik ben een nerdje, NFC is mijn urine.
Hij is bang dat ik haar ga jatten ofzoquote:Op donderdag 5 december 2013 00:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat een hommo.
Ik dacht dat hij zou vragen of hij het mocht filmen.
Als 'ie maar mag filmen.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij is bang dat ik haar ga jatten ofzo
Dan moet je de sportschool in, kan je blijven schranzenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha nee, maar als ik de 30 ben gepasseerd dan zal ik niet zo uitbundig meer kunnen schranzen
Inderdaad, fuck mono en de dood want ik heb Moira.quote:
In April.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jij zal ook een Nexus hebben. Ooit.
sportenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:39 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Dan moet je de sportschool in, kan je blijven schranzen
yeaaaaah <3 <3quote:Op donderdag 5 december 2013 00:39 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Inderdaad, fuck mono en de dood want ik heb Moira.
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:46 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Of nog beter, die dieet zooi van tell sell kopen en proberen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |