Volgens mij is de dichtstbijzijnde Popeye vet ver voor mequote:Op woensdag 4 december 2013 22:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zou zeggen bel als je écht wat wil naar die Popoog, Johan de eigenaar, wat een baas![]()
Echt met zo'n typische, epische pedo snor
quote:
Ik woon in de buurt.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgens mij is de dichtstbijzijnde Popeye vet ver voor memaar ik heb sowieso ook nog wat Japanse dealers die vrij goedkoop zijn
Nee, dan hoor jij te zeggen;quote:
Je bent wel een baas Surgequote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee, dan hoor jij te zeggen;
''Je bent wél een baas Surge''
En dan ben ik helemaal van hartjuh dit dat alles.
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt.
Verzenden kost sws amper wat.
En mijn OV-kaart neemt mij gratis mee in de trein.
Opties zijn eindeloos.
hartjuh dit dat allesquote:Op woensdag 4 december 2013 22:18 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Je bent wel een baas Surge
Dat klopt. Ik ben voor veel personen een ik-heb-wat-gekocht-op-MP-en-jij-brengt-het-vast-wel-hé-persoon. En bier lust ik ook wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]held! Dan zal ik eens kijken. Sowieso is een keer pilsen geen slecht idee.
Ach, ik ben vrij rustig qua koopgedrag, maar dan is het meer "ik bestel iets omdat je dan kan komen bieren"quote:Op woensdag 4 december 2013 22:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik ben voor veel personen een ik-heb-wat-gekocht-op-MP-en-jij-brengt-het-vast-wel-hé-persoon. En bier lust ik ook wel.
Ik wil altijd wat kopen. Maar meer dan 2 euro wil ik niet geven. Nederlander éh.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, ik ben vrij rustig qua koopgedrag, maar dan is het meer "ik bestel iets omdat je dan kan komen bieren"
Daarom ebay snipe hunter/bid appquote:Op woensdag 4 december 2013 22:19 schreef Lt.Surge het volgende:
Er is zojuist een nieuw bod uitgebracht op de advertentie 'gameboy color pokemon editie' waardoor u niet meer de hoogste bieder bent
Vieze flikkers. Collector alles.
Ik heb nog nooit ebay gebruikt volgens mijquote:
HEB AL GESTEMD GVDquote:Op woensdag 4 december 2013 22:33 schreef Lt.Surge het volgende:
FEE / [STEMTOPIC!] DE FOK! SINT-AVATAR WEDSTRIJD 2013!
Hop.
bibliotheek.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:47 schreef Moira. het volgende:
Alles ingepakt verder. Nu maar eens een joint roken op hoop van inspiratie voor 14 gedichten van minstens 12 regels
Heb in principe nog tot zaterdag de tijd, maar mijn moeder heeft maar tot morgen 14:00 beschikking over een printer hehe
Anders kan ik het ook nog wel naar Mono sturen, die heeft nog tot eind v/d dag een printer
En alles wat ik vrijdag nog moet dan maar met de hand schrijven
Geen zin om moeilijk te doen daar of bij de gemeente ofzo weetjequote:
Buren.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen zin om moeilijk te doen daar of bij de gemeente ofzo weetjena werk gewoon gelijk naar huis, geen gezeik hehe
Mijn fucking godquote:Op woensdag 4 december 2013 23:00 schreef Moira. het volgende:
HAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAAAA GODVERDOMME![]()
Check dit nou danIk ga helemaal stuk hier
![]()
Van de Facebook van Gothic Cynthia (die nu overigens weer gewoon Cynthia van de Zande is, die familie is van iemand die ik ken)
[ afbeelding ]
Prachtig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |