Hij telt gewoon, klaarquote:Op woensdag 4 december 2013 21:06 schreef sp3c het volgende:
het is geen spoiler als ik er zelf om vraag he slimmerik
Niet perse in die volgorde dus.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:07 schreef Peunage het volgende:
Ja die gaat dood, en hij kiepert haar zo de zee in.
da's een voldoende!quote:Op woensdag 4 december 2013 21:09 schreef sp3c het volgende:
nou ok omdat hij het bent
maar ik geef het een 5,5
Nooit gezien, net even gelezen, lijkt me ontroerend, ik hou niet van ontroerendquote:Op woensdag 4 december 2013 21:12 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk is dat gewoon lachen om mongolen.
Maar dan ethisch verantwoord.
Ik heb hem in de bioscoop gezien, x jaar geleden. slecht/10quote:Op woensdag 4 december 2013 21:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Die is lame, vind ik Cloverfield gewoon beter!
Oh, Tom Cruise gaat aan het einde niet dood!
We're in 4th grade, Jimmy. We don't even know what ethical means.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:14 schreef OProg het volgende:
Ethiek staat bij ons natuurlijk hoog in het vaandel.
Dat is voor niemand leuk natuurlijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, Tom Cruise gaat aan het einde niet dood!
Nee daar zit al dat tuig uit Almere.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:26 schreef Peunage het volgende:
Asocontainers zijn dus kraakcontainers?
Mij lijkt dat Afrika dit gaat winnen.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga maar de Hungergames kijken vanavond
hehehe classyquote:Op woensdag 4 december 2013 21:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Mij lijkt dat Afrika dit gaat winnen.
Volgens mij denk je nu aan slumdog millionaire.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Mij lijkt dat Afrika dit gaat winnen.
Zie nog alleen R6, maar dat is heul geen R6, is een camquote:Op woensdag 4 december 2013 21:28 schreef sp3c het volgende:
wanneerkomt hungergames 2 eigenlijk op dvd internet?
ik begin nu wel benieuwd te worden
Welke bedoel je?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:59 schreef sp3c het volgende:
hm 6 seizoenen is wat veel voor een weekendje
eerst ff die shit met die robocop klonen van vorige keer bekijken
Wordt vermoord/dood. Jammer want Deb isquote:Op woensdag 4 december 2013 20:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
dexter is toch een loser
wat gebeurd er met die hete zus van hem?
Bwah, mag ik even melden dat dit een geweldige cover is, gespeeld tijdens één van de heftigste season finales die ik ooit in een serie heb gezien (nee, ik spoiler hem niet) .....quote:
sons of anarchyquote:
had ik vandaag opgezet, die laatste. Vond het niet zoveel, slecht geacteerd ook.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
sons of anarchy
en die serie waar we het gister ofzo over hadden
iets met agenten en robotklonen ofzo, vrij nieuw
Jian vind het vet!quote:Op woensdag 4 december 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
had ik vandaag opgezet, die laatste. Vond het niet zoveel, slecht geacteerd ook.
Dat mag van mij best, en ik heb hem helemaal geluisterd en gekeken zelfs. Mooie beelden. Ik wist niet dat het over een motorbende ging. Ziet er wel leuk uit.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Bwah, mag ik even melden dat dit een geweldige cover is, gespeeld tijdens één van de heftigste season finales die ik ooit in een serie heb gezien (nee, ik spoiler hem niet) .....
Ja, die aso roma's.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
Heb ik ook opstaan. Iets over containers.
Oh daar wonen die zigeuners toch ook die hun huis uit waren gezet? Dacht ik.
Neh, deel 3 gisteren gezien, zesje nu, ik vond de pilot wel hoopgevend, de daarop volgende delen toch minder.quote:
Wereldserie meis, kijken!quote:Op woensdag 4 december 2013 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat mag van mij best, en ik heb hem helemaal geluisterd en gekeken zelfs. Mooie beelden. Ik wist niet dat het over een motorbende ging. Ziet er wel leuk uit.
Ik dacht haar te zien.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Wereldserie meis, kijken!
Herken je Peg Bundy ?![]()
IHet wordt op TV uitgezonden, maar dan ben je een bietje laat, in Nederland zijn ze bij seizoen 5 meen ik.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht haar te zien.Dit lijkt me echt stukken leuker dan zombies enzo (al was het alleen al om die blonde met dat halflange haar
) en ik zou het zeker gaan kijken als het op tv uitgezonden zou worden. Maar ik vind het gewoon niet fijn om dingen op mijn laptop te kijken.
Nee joh, ik kijk alleen voetbal als het Oranje is, en dan nog niet eens de selectiewedstrijden.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:20 schreef Specularium het volgende:
Liesje kijkt ook alleen voetbal vanwege de goed gevormde dijen.
Ja. Over dat mensen die haar niet eens kennen maar wel meteen over haar oordelen, dat dat de echte aso's zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Die aso mevrouw he? Ja vond ik ook.
Oh.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
IHet wordt op TV uitgezonden, maar dan ben je een bietje laat, in Nederland zijn ze bij seizoen 5 meen ik.
Ik vind het kijken leuker dan er over lezen.quote:
Dat is hier al eens uitgebreid besproken.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:23 schreef sp3c het volgende:
Peggy Bundy is gewoon nog steeds een lekker wijf
dat snap ik niet
ja omdat je niets kijkt, dan kun je niet meepratenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het kijken leuker dan er over lezen.
Maar zoals Lost, gewoon een serie, 1 aflevering per week trek ik nog wel.
Wel een heel andere rol in de Sons, Old lady en een gigantische bitchquote:Op woensdag 4 december 2013 22:23 schreef sp3c het volgende:
Peggy Bundy is gewoon nog steeds een lekker wijf
dat snap ik niet
ja maar toch, sommige vrouwen hebben dat gewoonquote:Op woensdag 4 december 2013 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Wel een heel andere rol in de Sons, Old lady en een gigantische bitch![]()
En Xena in Spartacus niet te vergeten he? Bloot zelfs.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar toch, sommige vrouwen hebben dat gewoon
net als met Xena in Battlestar ... die is duidelijk een paar jaar ouder en xena was al niet de jongste maar damn
tante Corrie is ook zo iemandquote:Op woensdag 4 december 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
En Xena in Spartacus niet te vergeten he? Bloot zelfs.
Heuuuurlijkquote:Op woensdag 4 december 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
En Xena in Spartacus niet te vergeten he? Bloot zelfs.
ik zou dr een biertje gevenquote:
ik zou mijn huiswerk makenquote:
ik ga hier geeneens commentaar op gevenquote:
oscarwaardigquote:
als ik geen huiswerk zou hebben zou ik me inschrijven bij de LOI zodat ik mijn huiswerk kon makenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is echt van die teacher pron.
Ja dat zei Jian van de week ook al maar dat vind ik ook zo dom. En normaal gesproken gaat het altijd heel makkelijk maar er komt gewoon echt niets.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gebruik dan zo'n generator joh!
Of een rijmwoordenlijst.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gebruik dan zo'n generator joh!
Gebruik een Chinees gedicht. Kans dat diegene Mandarijn leest en verstaat is heel klein.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat zei Jian van de week ook al maar dat vind ik ook zo dom. En normaal gesproken gaat het altijd heel makkelijk maar er komt gewoon echt niets.
LOL!quote:Op woensdag 4 december 2013 22:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Gebruik een Chinees gedicht. Kans dat diegene Mandarijn leest en verstaat is heel klein.
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat zei Jian van de week ook al maar dat vind ik ook zo dom. En normaal gesproken gaat het altijd heel makkelijk maar er komt gewoon echt niets.
3 seconden.quote:Sint en Piet zaten te bedenken
Wat ze Liesje nu eens zouden schenken
Sinterklaas is weer in 't land
En dat verstevigt de vriendschapsband
Dit is 't cadeau dat precies bij je past
Sint hoopt dat hij je daar blij mee verrast
Sint staat bekend om z'n goede smaak
En geschenken uitzoeken is z'n belangrijkste taak
Bij dit geschenk wil Sint nog even kwijt
Dat je voortaan heel voorzichtig rijdt
Ook al is de Sint heel erg oud
Weet dat hij veel van Liesje houdt
Dit gedicht is bijna uit
Als dichter verschoot ik bijna al m'n kruit
Dit is het cadeau waar je op zat te wachten
Pak 't maar uit dan hoef je niet langer te smachten
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:50 schreef sp3c het volgende:
blablabla
dichten is matig ja
ik weet het niet
groeten van sint en piet
hommel
en sturen
Het cadeau is al verstuurd maar het gedicht mag via PM.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:52 schreef sp3c het volgende:
sowieso is het morgen al 5 december dus dat komt nooit meer op tijd aan en met kerst hoef je niet meer te dichten
Tranen van het lachen hier.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
3 seconden.
Trefwoorden waren Liesje en natte wortel.
Wel een beetje vies gedicht geworden als je dat weet.
Hij is keigoed!quote:Op woensdag 4 december 2013 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
3 seconden.
Trefwoorden waren Liesje en natte wortel.
Wel een beetje vies gedicht geworden als je dat weet.
Ik geef geen natte wortel en zonder dat is hij toch een stuk minder.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:56 schreef Karina het volgende:
Ik zou hem gewoon overschrijven alleen de naam veranderen en je bent klaar.
Whehehequote:Op woensdag 4 december 2013 22:59 schreef sp3c het volgende:
dan kun je net zo goed de dvd van cloverfield opsturen met de tekst 'fuck you' op een post-it
Nou ja voor 5 euro kun je ook niet ECHT iets heel goed vinden toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
De cadeautjes zijn ook al een beetje dom. Eigenlijk is alleen mijn suprise leuk.
Precies, zeker niet voor iemand die alles gewoon al zelf koopt.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja voor 5 euro kun je ook niet ECHT iets heel goed vinden toch?
wel gekquote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel, je moet gewoon op iets persoonlijks inspelen.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja daar ben ik niet zo goed in. Ik heb geen fantasie.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jawel, je moet gewoon op iets persoonlijks inspelen.
Al weet ik niet of dat voor Sinterklaas leuk is, misschien meer voor een verjaardag.
Die geef je gewoon een warme muts.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:07 schreef sp3c het volgende:
liesje heeft het lootje van Fogel gehosselt
je hebt het welquote:Op woensdag 4 december 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja daar ben ik niet zo goed in. Ik heb geen fantasie.
En voor Sinterklaas is het toch juist WEL leuk? Lijkt mij.
Nee, die doet nooit mee omdat verzendkosten dan veel hoger liggen, dus hij regelt altijd de lootjes.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:07 schreef sp3c het volgende:
liesje heeft het lootje van Fogel gehosselt
Waarom denk je dat ik dat wel kanquote:Op woensdag 4 december 2013 23:09 schreef sp3c het volgende:
ja maken/knutselen is een skill, dat heb je of niet, ik heb het ook niet
maar verzinnen kun je prima alleen zeg je steeds tegen jezelf dat het stom is
#psychiatersp3c
Lijkt me wel wat ja, een Ajax slipquote:Op woensdag 4 december 2013 23:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Stond ook geeneens Sinterklaas inmaar een Ajax-slip is altijd goed
Serieus? Ik zou het echt een turn off vinden. En de rest van de avond de slappe lach hebben denk ik.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat ja, een Ajax slip
Hangt er een beetje vanaf wat de plannen waren natuurlijk. Maar lachen doe ik wel graag.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:19 schreef sp3c het volgende:
als je de rest van de avond een slappe lach hebt dan lijkt het mij een succes
Ja, zo snel mogelijk wegwezen.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:22 schreef sp3c het volgende:
ik heb daar meestal niet zo heel veel plannen bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
In Spartacus zo nu en dan wel hoor, hot!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:37 schreef sp3c het volgende:
ja en mooi dat Xena niet de meesteres is
4 totaal, het loopt een beetje raar want die hoofdrolspeler ging toen dood en toen kreeg je na het 1e seizoen eerst een prequel etc. Maar wel een heel aparte serie, de vecht en sex scenes gaan best behoorlijk ver, zeker voor Amerikaanse begrippen.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:47 schreef sp3c het volgende:
spartacus moet ik toch eens gaan kijken
hoeveel seizoenen zijn dat?
Je kan gewoon de volgorde aanhouden, die prequel is gewoon best tof en zeker niet storend.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:58 schreef sp3c het volgende:
loopt dat een beetje of zou je het beter in chronologische volgorde moeten kijken?
prequels kan ik me echt aan ergeren
Tijd is een factor met al die series, ik ben best wel selectief. Als ik het niet geweldig vind stop ik er al snel mee. Maar bijvoorbeeld SOA is gewoon een geweldige aanrader, staat in m'n top 5 beste series.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:02 schreef sp3c het volgende:
ik zal de pilot ook maar in de downloadlijst gooien
achter sons of anarchy en caprica
te weinig tijd
Voetbalslips.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Zie je wel een beetje inspiratie uit deze SC en het is voor elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elk kind gok ik.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat riep ik vroeger naar mijn moeder als ik had gescheten.
Ik werk ook het best onder druk.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voetbalslips.
Maar inderdaad dat en de tijdsdruk hielpen opeens.
Heb je ook zo een hekel aan bellen ja?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik werk ook het best onder druk.
Heb ik ook met bellen, wacht ik tot het nog net kan en dan doe ik het.
Ja dat had ik al eens verteld.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je ook zo een hekel aan bellen ja?
Oh sorry.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja dat had ik al eens verteld.
Ik werk beter met berichtjes.
Jij zat toen ook mee te posten om te vertellen dat je bellen niet leuk vindt.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh sorry.
Berichtjes FTW, lekker even nadenken voor je reageert.
Er staat me iets van bij, je geheugen is beter dan dat van mij denk ik.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij zat toen ook mee te posten om te vertellen dat je bellen niet leuk vindt.
Ha Tem! Ik dacht net vandaag dat ik je al een tijdje niet heb zien posten. Waarom heb je daar geen zin in? Ik vind het juist lekker makkelijk zo.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:28 schreef Tem het volgende:
Mijn moeder stuurt nu alleen maar emails... daar heb ik dus geen zin in.
Denk ik niet, dat is behoorlijk verpest.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er staat me iets van bij, je geheugen is beter dan dat van mij denk ik.
Ik moet al de hele dag mensen emailen en op die computer kutten. Dan heb ik daar 's avond geen zin meer in.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ha Tem! Ik dacht net vandaag dat ik je al een tijdje niet heb zien posten. Waarom heb je daar geen zin in? Ik vind het juist lekker makkelijk zo.
Als het goede bits zijn is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Denk ik niet, dat is behoorlijk verpest.
Alleen soms komen er oude bits binnen.
Ahja, dan snap ik het wel inderdaad. Maar ze weigert te bellen of wat?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik moet al de hele dag mensen emailen en op die computer kutten. Dan heb ik daar 's avond geen zin meer in.
Blijkbaar, ben vaak nogal kortaf dus daar zal ze ook geen zin in hebben.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ahja, dan snap ik het wel inderdaad. Maar ze weigert te bellen of wat?
Dan moet ze maar niet bellen als er niks is.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Blijkbaar, ben vaak nogal kortaf dus daar zal ze ook geen zin in hebben.
Precies, geen zin in die prietpraatjes.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan moet ze maar niet bellen als er niks is.
Ja, en dan heb je niets te melden wat ook maar een beetje relevant lijkt of de moeite waard om te vertellen.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, geen zin in die prietpraatjes.
Mijn leven is ook wel iets anders dan dat van mijn moeder.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:43 schreef liesje1979 het volgende:
Mijn moeder luistert wel, het is alleen vaak ver van haar bed show denk ik. Onze levens zijn nogal verschillend.
Waar wonen ze dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:49 schreef liesje1979 het volgende:
Behalve ik eigenlijk. Terwijl mijn moeder juist het meest.
Ik ben wel benieuwd eigenlijk, vind storm wel iets hebben.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:52 schreef Latert het volgende:
Ik heb niet zo veel zin in het kutweer morgen.
Ik heb wel zin in de Storm des Doods!~!!@#quote:Op donderdag 5 december 2013 00:52 schreef Latert het volgende:
Ik heb niet zo veel zin in het kutweer morgen.
Hoeft ook niet, toch lijkt het me lastig. Weltrusten ik ga slapen.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
Maar ik houd veel van ze hoor! Alleen gewoon compleet andere levensstijl waardoor we soms wat van elkaar vervreemden. Ook veel gebeurd vroeger maar dat ga ik hier niet bespreken.
Lees : Uit de klei getrokken.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoogezand. Ben ik geboren en getogen.
Het went. Slaap lekker Tem.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, toch lijkt het me lastig. Weltrusten ik ga slapen.
In het noorden en westen vooral... hopen dat het hier een beetje rustig blijft.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb wel zin in de Storm des Doods!~!!@#
quote:
Dat heeft Arjan ook gedaan, maar die heeft een graafmachine gebruikt.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn opa en oma woonden vroeger op een boerderijtje in Scheemda. Daar hadden ze gewoon echte kleigrond, ik ging daar graag logeren, beetje asbakken kleien enzo.
In het midden krijg je er altijd wel iets van mee. Dat is het mooie.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:54 schreef Latert het volgende:
[..]
In het noorden en westen vooral... hopen dat het hier een beetje rustig blijft.
Die heeft gewoon een heel voetbalstadion gebouwd.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:57 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat heeft Arjan ook gedaan, maar die heeft een graafmachine gebruikt.
In Nederland?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:58 schreef Drugshond het volgende:
Lachen, krijg een paar sneeuwbuien volgende week.
Daar zit je toch al een tijdje?quote:Op donderdag 5 december 2013 01:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
http://www.accuweather.co(...)ember-weather/274663
Ik moet nog vertrekkenquote:Op donderdag 5 december 2013 01:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar zit je toch al een tijdje?
Hoe lang nog?
Zo duur was deze trip niet, au contraire.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:11 schreef liesje1979 het volgende:
En geef me een stekje van je geldboom.
Nice!quote:
Ik moet al een flinke tijd sparen voor een paar 100 euro dus bij mij is het al snel duur.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zo duur was deze trip niet, au contraire.
150 euro heen en terug + hotel. Koopje toch. 3 dagen. Past ook precies in mijn werkschema kost me slechts 1/2 snipperdag.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nice!
[..]
Ik moet al een flinke tijd sparen voor een paar 100 euro dus bij mij is het al snel duur.
Je hebt ambities in die richting?quote:Op donderdag 5 december 2013 01:18 schreef Specularium het volgende:
Polen lijkt me wel een heerlijk land om aan de heroine te gaan.
Dat valt mee inderdaad maar dat is wel een stuk meer dan ik normaal gesproken uitgeef aan een paar dagen.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
150 euro heen en terug + hotel. Koopje toch. 3 dagen. Past ook precies in mijn werkschema kost me slechts 1/2 snipperdag.
Prima land hoor, het grappige is wel dat ik met een collega van mijn werk terug vlieg (hij doet familiebezoek, ik ga feesten, zelfde toestel , maatschappij en tijdschema). De terugreis gaat bijzonder wazig worden. Gaf al aan dat ik alle drankjes betaal.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:18 schreef Specularium het volgende:
Polen lijkt me wel een heerlijk land om aan de heroine te gaan.
Zonder paspoort foto's booking.com en Vliegtuiginformatie.... slechts 129. Maar mijn eigen document is leading. Beste plan ooit gemaakt... om in 3 dagen een complete veldtocht te houden. Daar heb ik serieus veel werk van gemaakt.quote:
Dit is iets waar ik stiekem heel goed in ben... beetje fotografisch geheugen , vreemde stad en cherry picking. Maar er zit heel veel gedegen veldwerk achter, dat klopt. Maar dat is met liefde en plezier.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
Dat daar veel werk in zit geloof ik absoluut! Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt dat ik het niet helemaal ga lezen.
Ja naar Sevilla, toen was mijn voorbereiding ronduit gebrekkig..(duurde 3 uur voordat ik mijn hotel had gevonden). en daar heb ik veel spijt van gehad. Verdwaalde om de haverklap.... alles nat geregend. Prima stad hoor... maar er had veel meer in gezeten.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
Ben je wel eens zonder voorbereiding op pad geweest?
Ahja dat vertelde je al een keer volgens mij. Of iets soortgelijks. Dat van die kroeg in ieder geval.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja naar Sevilla, toen was mijn voorbereiding ronduit gebrekkig..(duurde 3 uur voordat ik mijn hotel had gevonden). en daar heb ik veel spijt van gehad. Verdwaalde om de haverklap.... alles nat geregend. Prima stad hoor... maar er had veel meer in gezeten.
Uit een kroeg stappen en 6 uur later je hotel vinden...terwijl de loopafstand slechts 2 km was.
Die fout maak ik nooit meer.
Hoe kan je nou verdwalen als je Google maps op je telefoon hebt?quote:Op donderdag 5 december 2013 01:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ja naar Sevilla, toen was mijn voorbereiding ronduit gebrekkig..(duurde 3 uur voordat ik mijn hotel had gevonden). en daar heb ik veel spijt van gehad. Verdwaalde om de haverklap.... alles nat geregend. Prima stad hoor... maar er had veel meer in gezeten.
Uit een kroeg stappen en 6 uur later je hotel vinden...terwijl de loopafstand slechts 2 km was.
Die fout maak ik nooit meer.
Roaming doe ik dus niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe kan je nou verdwalen als je Google maps op je telefoon hebt?
Gewoon je roaming aanzetten, kost je bij kpn een tientje per maand als je het gebruikt.
Weet ik nog een leuke annekdote...quote:Op donderdag 5 december 2013 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Gewoon je roaming aanzetten, kost je bij kpn een tientje per maand als je het gebruikt.
De phone deed het net aan nog mijn hend held camarama was bijna tostie..... vocht op de zoeker. Met de haardroger van Malaga gaf ik hem een second life. Die regenbui was wel legend.... kwam binnnen soaked in het hotel (met natte plassen achter me, ik was echt zeik nat) maar ik stond binnen 30 minuten buiten met mijn peuken. Hotel heeft nooit geen 1 woord liepen miepen als ik van binnen naar buiten liep (was echt een gate). Hooguit een smile.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet spoileren ik moet nog kijkenquote:Op donderdag 5 december 2013 11:03 schreef sp3c het volgende:
wehehehe Southpark
Randy en Butters op het einde
topshow
Het is juist rustig met vliegtuigen joh.. er zijn vluchten gecanceld en alles. 14 vliegtuigen nu op Schiphol. 1 boven Zuidoost richting Amstelveen en er komt er straks nog 1 over de Bijlmer.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet spoileren ik moet nog kijken
Hier waait het ook behoorlijk en veel vliegtuigen.
Ik zit 'm net te kijkenquote:Op donderdag 5 december 2013 11:03 schreef sp3c het volgende:
wehehehe Southpark
Randy en Butters op het einde
topshow
Normaal hoor ik er hier geen 1. vanmorgen zeker 1 per minuut. Al is het de laatste 5 minuten opeens weer stil.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het is juist rustig met vliegtuigen joh.. er zijn vluchten gecanceld en alles. 14 vliegtuigen nu op Schiphol. 1 boven Zuidoost richting Amstelveen en er komt er straks nog 1 over de Bijlmer.
Was maar een grapje sp3c, mij maken spoilers namelijk geen moer uitquote:Op donderdag 5 december 2013 11:06 schreef sp3c het volgende:
ik zei toch nix, ik was juist heel voorzichtig
al begint het wel te kriebelen als mensen zeggen dat ik iets niet mag, mijn ouders/leraren/werkgevers kunnen je verhalen vertellen
maar ik ben braaf vandaag
Dat heeft met de windrichting te maken.. vliegtuigen landen nu vanuit het oosten.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Normaal hoor ik er hier geen 1. vanmorgen zeker 1 per minuut. Al is het de laatste 5 minuten opeens weer stil.
Buitenveldertbaan toch?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat heeft met de windrichting te maken.. vliegtuigen landen nu vanuit het oosten.
ja ik ook, dan weet ik waar ik op moet lettenquote:Op donderdag 5 december 2013 11:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Was maar een grapje sp3c, mij maken spoilers namelijk geen moer uitIk lees ook altijd alles in de topics van series bijvoorbeeld.
Als je niet hoeft, ook niet gaanquote:Op donderdag 5 december 2013 11:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik vandaag toch niet buiten.
Oh dus als het nu weeralarm is dan is dat vanmiddag weer weg neem ik aan. Mocht ik toch nog weg willen.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als je niet hoeft, ook niet gaan![]()
Weeralarm geldt voor Noord-Holland, Friesland, Groningen, Wadden en de Noordzee
...quote:Op donderdag 5 december 2013 11:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus als het nu weeralarm is dan is dat vanmiddag weer weg neem ik aan. Mocht ik toch nog weg willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |