Ik ben niet zo goed in aardig doen...quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:30 schreef sp3c het volgende:
middelmatig compliment zelfs ...
ik moest er niet om glimlachen
En ik niet in complimenten aanvaarden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in aardig doen...
Sla ik terug. Met je klappen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:35 schreef sp3c het volgende:
volgende keer klap ik gewoon op je kont met mijn vlakke hand
dan snap je het wel
Hoi.quote:
Dat was maar een grapje. Volgens mij nam hij het een beetje te serieusquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:36 schreef Webschip het volgende:
Een Corrie topic zonde Boze_Appel. Denk ik
volgens specularium ben jij daar helemaal niet goed inquote:
Oh als ik echt wil wel. Als ik kwaad ben.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens specularium ben jij daar helemaal niet goed in
#wareverhalen
Gelukkig maar was het een grapjequote:Op dinsdag 3 december 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was maar een grapje. Volgens mij nam hij het een beetje te serieus
Welke film? Te lui om te zappen of het op te zoeken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
Er is een film op RTL7 maar hij krijgt een 7 op IMDB.
Eigenlijk is dat een goeie reden om niet te kijken.
jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach niks iets in die andere sc vanmorgen ben je dat alweer vergeten?
Cloverfield (2008) - IMDbquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welke film? Te lui om te zappen of het op te zoeken.
Precies Peunerd, gewoon keihard lachen om je eigen grappen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij is boos. Hahahahihaho 7.856/10
Gordoniseren heet dat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies Peunerd, gewoon keihard lachen om je eigen grappen.
Zo hoort het.
Cloverfield is best tof, dat is die film gefilmd door één van de acteurs, schommelende camerabeelden enzo.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
Ik geef hem een 3, echt een kutfilm is dat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
In mijn ervaring is 4,5 - 7,5 kut, de rest is goed.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:40 schreef sp3c het volgende:
een 7 moet je gewoon niet kijken
6 is een twijfelgevalletje
8, aparte filmquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik geef hem een 3, echt een kutfilm is dat.
irritant is datquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Cloverfield is best tof, dat is die film gefilmd door één van de acteurs, schommelende camerabeelden enzo.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:41 schreef sp3c het volgende:
dat is toch met die hipsters die door de stad rennen terwijl het door 'iets' wat nooit in beeld komt wordt aangevallen
fucking lame
Uh nee lager dan een 5 is altijd goed.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:42 schreef Latert het volgende:
[..]
In mijn ervaring is 4,5 - 7,5 kut, de rest is goed.
Oke, dat klopt wel. 5 - 7,5 is kut dan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee lager dan een 5 is altijd goed.
Dat concept van "zelf" filmen is al gedaan in Blair Witch Project, die vond ik beter. Cloverfield is erg rommelig, het verhaal zuigt en de film is gewoon niet af.quote:
je weet niet of het een monster is want het komt niet in beeldquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je moet rennen met een monster op je hielen ...... een statief
In de bioscoop was hij wel vet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:43 schreef sp3c het volgende:
Cloverfield zit er dus precies tussenin he, exact
ik geef het een 0
Gewoon filmen met de FLIR vanuit je tank. Maar die hebben ze niet, amateurs.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
je weet niet of het een monster is want het komt niet in beeld
Smaken verschillen, bij Blair Witch ben ik in slaap gevallen ......... toen had ik trouwens wel gezopenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat concept van "zelf" filmen is al gedaan in Blair Witch Project, die vond ik beter. Cloverfield is erg rommelig, het verhaal zuigt en de film is gewoon niet af.
3D ga ik sowieso niet bekijken, word ik alleen maar kotsmisselijk van. Avatar vond ik trouwens ook geen reet aan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:45 schreef sp3c het volgende:
iedereen zegt dat ook altijd over Avatar
in die bioscoop is het beter hoor!!
3d en shit, nou toen keek ik het in de bioscoop en toen was het nog steeds kut alleen kreeg ik er toen hoofdpijn van
Nee, de hele stad wordt aan puin gereten door een boze poedel .....quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
je weet niet of het een monster is want het komt niet in beeld
damn rightquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon filmen met de FLIR vanuit je tank. Maar die hebben ze niet, amateurs.
mijn moeder had het gekundquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, de hele stad wordt aan puin gereten door een boze poedel .....
Door kwaadaardige reuzencavia's.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, de hele stad wordt aan puin gereten door een boze poedel .....
Dat wel.. maar ik was bij het kijken van de eerste aanval al snel klaar. Waren er allemaal EMP's geweest, alle elektronica tot aan klokjes aan toe kapot.. komt er zo'n ding uit de grond en staat er een pipo dat te filmen met zijn camcorder. FAIL.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:49 schreef sp3c het volgende:
in War of the World zie je de bad guys tenminste
sort of
Ik heb nu het beeld van Prem voor mij met zijn "Sinterklaas bestaat niet, sinterklaas bestaat niet!"quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
nee Cloverfield is echt lame hoor, dat slaat gewoon nergens op
heel de stad stuk, iedereen dood, maar die dude zijn vriendinnetje leeft nog in dr appartementje in dr omgevallen flatgebouw met een stuk ijzer door dr maag
gewoon lostrekken en verder rennen en op het einde gaan ze alsnog dood
nou w00h00
Ik kende die film nog niet en ben het aan het kijken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
heel de stad stuk, iedereen dood, maar die dude zijn vriendinnetje leeft nog in dr appartementje in dr omgevallen flatgebouw met een stuk ijzer door dr maag
nou w00h00
De laatste Star Trek was best te doen vond ik.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
fucking kutfilms
komt echt geen goede scifi meer uit tegenwoordig
Die heb ik gezien op 12 oktober 1999.quote:
Beetje jammerquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kende die film nog niet en ben het aan het kijken.
Nee en ook niet echt des Star Trek vond ik maar wel een redelijke SciFi film.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:53 schreef sp3c het volgende:
ja ok die was best aardig maar ook niet de beste star trek ooit ofzo
Die camera kapt er toch gewoon mee? Dat is het einde van de film.. nogal een open einde. Al die tijd voor jan lul zitten kijken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:52 schreef sp3c het volgende:
gewoon mee ophouden, het is kut
aan het einde is alleen die dude met zijn vriendinnetje over, die gaan schuilen onder een brug en dan komt er een airstrike en gaan ze allemaal dood
En daar val jij over, jij die gelooft dat een zooitje trage, uit elkaar flikkerende zombies die je alleen maar een schroevendraaier in hun oog hoeft te steken om ze te om te gooien, de wereld kunnen veroveren, echt!quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
nou w00h00
Dat je dat nog weet johquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die heb ik gezien op 12 oktober 1999.
Dat klopt toch ook niet? Zombies gaan daar normaliter niet dood van.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:54 schreef sp3c het volgende:
in de Walking Dead gaan ze gewoon dood als er een stuk ijzer door ze heen gaat!
ow dat weet ik eigenlijk niet meerquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die camera kapt er toch gewoon mee? Dat is het einde van de film.. nogal een open einde. Al die tijd voor jan lul zitten kijken.
Heb hem wel opgezet, dat wel.. want Demolition Man voor de 10e keer kijken is ook geen kut aan.
Toen zat jij qua leeftijd ook nog in de dubbele cijfers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee de mensen gaan daar dood van cnorquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klopt toch ook niet? Zombies gaan daar normaliter niet dood van.
Ow ik kijk dat niet, weet ik veel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee de mensen gaan daar dood van cnor
net als dat meisje in die flat
Wedden dat de guvnor nog leeft, tenminste als ze uit de contractbesprekingen komenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:54 schreef sp3c het volgende:
in de Walking Dead gaan ze gewoon dood als er een stuk ijzer door ze heen gaat!
de guvnor is gewoon doodquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Wedden dat de guvnor nog leeft, tenminste als ze uit de contractbesprekingen komen
Er is nog activatie in de hersenstam, dus dat moet je kapot maken. Een steek in het oog / voorhoofd zou dus ook niet moeten werken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klopt toch ook niet? Zombies gaan daar normaliter niet dood van.
nee manquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:57 schreef Specularium het volgende:
Dit lijkt me echt een goeie film voor de bioscoop.
Het is meer de datum dan de film, zodoende weet ik het.quote:
Dat idee had ik al hoorquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:58 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het is meer de datum dan de film, zodoende weet ik het.
Dit is een goeie film voor in de bioscoop.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:57 schreef Specularium het volgende:
Dit lijkt me echt een goeie film voor de bioscoop.
Je zag niet dat dat die meid hem doodschoot, je hoorde alleen het schot, nou dan weet ik genoeg, die huppelt straks gewoon weer mee.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
de guvnor is gewoon dood
Michonne heeft hem nog ff verkracht voor ze wegging maar dat zag je niet
en het mooie is ....quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zag je dat monster? Zag je dat monster!!??
Ok, gelijk downloaden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dit is een goeie film voor in de bioscoop.ang geleden dat ik zo onder de indruk was van een film in de bios.
Wow wow wow, ik moet nog aan 4.6 beginnenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Je zag niet dat dat die meid hem doodschoot, je hoorde alleen het schot, nou dan weet ik genoeg, die huppelt straks gewoon weer mee.
Oh ja die moet ik nog 'huren' was het alweer vergeten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:59 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dit is een goeie film voor in de bioscoop.ang geleden dat ik zo onder de indruk was van een film in de bios.
op zich ook niet erg, de guvnor is tofquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Je zag niet dat dat die meid hem doodschoot, je hoorde alleen het schot, nou dan weet ik genoeg, die huppelt straks gewoon weer mee.
quote:
De nadruk van mijn post lag juist op bioscoop.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:59 schreef Karina het volgende:
Oh ja die moet ik nog 'huren' was het alweer vergeten.
Ik kijk liever thuis op de bank met drank en sigarettenquote:Op woensdag 4 december 2013 00:01 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
De nadruk van mijn post lag juist op bioscoop.
In een panterjas.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk liever thuis op de bank met drank en sigaretten
De eerste vond ik wel goed. Beetje een jeugdfilm wel. Maar volgens mij is het boek ook voor jeugd bedoeld.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:01 schreef sp3c het volgende:
hungergames 2 begin ik ook wel een beetje gehyped voor te raken
Maar... maar...quote:Op woensdag 4 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
jeugdfilm?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
De eerste vond ik wel goed. Beetje een jeugdfilm wel. Maar volgens mij is het boek ook voor jeugd bedoeld.
Open lucht bioscoop.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja weet ik maar volgens mij is het boek echt een jeugdboek. Nou ja voor jaar of 16 zoiets.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
jeugdfilm?
iedereen gaat fucking dood!
en het is nog de bedoeling ook
Ik vond het ook een beetje Winnetou-niveau hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
jeugdfilm?
iedereen gaat fucking dood!
en het is nog de bedoeling ook
met echte kaartjes en popcorn enzo?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:03 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb gewoon mijn eigen bioscoop. Net zo makkelijk.
kan me er niets meer van herinneren eigenlijkquote:Op woensdag 4 december 2013 00:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vond het ook een beetje Winnetou-niveau hoor.
Misschien kan ie meedoen ...quote:Op woensdag 4 december 2013 00:05 schreef Latert het volgende:
Ze zouden hier ook hungergames moeten organiseren met alle BN'ers als deelnemers.
Misschien kan John de Mol hier iets mee.
wat is de titel?quote:
Oh dat kan ook makkelijk geregeld worden.. even kaartjes uitprinten en popcorn kan je zo kopen in alle soorten.quote:
Nee wacht nog even. Er komt zo een special guest.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je goed gezien Johannes. Alleen gaat deze Corrie zometeen slapen denk ik.
well there you go then huh?quote:
Heel effe dan.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee wacht nog even. Er komt zo een special guest.
Je weet dat er nog lang geroddeld gaat worden dan he?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je goed gezien Johannes. Alleen gaat deze Corrie zometeen slapen denk ik.
Het is iemand die heel bijzonder is voor mij. Hoop dat hij wel gehoor geeft aan de dm die ik heb gestuurd.quote:
Zoveel valt er niet te roddelen over mij.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:08 schreef Latert het volgende:
[..]
Je weet dat er nog lang geroddeld gaat worden dan he?
Nou ik ben benieuwd. Mani zeker?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is iemand die heel bijzonder is voor mij. Hoop dat hij wel gehoor geeft aan de dm die ik heb gestuurd.
We kunnen eventueel weer Corrie UI's nemen en iedereen schat noemen.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:08 schreef Latert het volgende:
[..]
Je weet dat er nog lang geroddeld gaat worden dan he?
ik ben de TS!quote:Op woensdag 4 december 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je wil zeggen dat dit het Corrietopic is?
Het is ook meer het recyclen van bekende informatie, mythes en sterke verhalen.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoveel valt er niet te roddelen over mij.
Weet je wat die ene keer op sjoelkamp gebeurd is?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:09 schreef Latert het volgende:
[..]
Het is ook meer het recyclen van bekende informatie, mythes en sterke verhalen.
Zoals jij weet laat ik mij niet voor het karretje spannen van een of andere popie jopie user.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is iemand die heel bijzonder is voor mij. Hoop dat hij wel gehoor geeft aan de dm die ik heb gestuurd.
En welterusten Karina.twitter:elsierd twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 00:08:50Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheet reageer retweet
Wat een diepzinnige post. Genieten ditquote:Op woensdag 4 december 2013 00:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zoals jij weet laat ik mij niet voor het karretje spannen van een of andere popie jopie user.
Dus deze is speciaal voor jou.En welterusten Karina.twitter:elsierd twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 00:08:50Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheet reageer retweet
Ah kijk daar is ie al.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zoals jij weet laat ik mij niet voor het karretje spannen van een of andere popie jopie user.
Dus deze is speciaal voor jou.En welterusten Karina.twitter:elsierd twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 00:08:50Mensonterend Prietpraat Minachting van de Kijker Schijtlolligheden Blaag Hoe kan iemand zoveel Onzin verkondigen Voor Lul Zetten Kutscheet reageer retweet
Corrie liet zo de schijf naar binnen glijden!quote:Op woensdag 4 december 2013 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet je wat die ene keer op sjoelkamp gebeurd is?
Wat is jouw mening over deze Bassie johannes ouwe pik.quote:
Die is helemaal niet dik...? Dat is toch niet de echte Bassie? Wat denk jij Jan.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over deze Bassie johannes ouwe pik.
Ik vind hem persoonlijk wat mild. Al zit die "ruggentuffer" er wel koekoek in.
Dat sprituele contact heeft hij geleerd van Michael Jackson, toen hij met die kutkinderen in de wigwam ging.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij heeft het over het spirituele contact met de kinderen. Dat slaat toch helemaal nergens op? Die kutkinderen moeten gewoon centen neerleggen voor de DVD'tjes van een hardwerkende clown.
Kon hij direct contact leggen met Bubbles, die aap waar hij net met de Prelude overheen was gereden.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat sprituele contact heeft hij geleerd van Michael Jackson, toen hij met die kutkinderen in de wigwam ging.
Daar heeft ie nog een mooie jas nog van kunnen maken hehe, laat dat tyfusbeest de vliegende tering krijgen! ADRIAANTJEEEEEquote:Op woensdag 4 december 2013 00:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kon hij direct contact leggen met Bubbles, die aap waar hij net met de Prelude overheen was gereden.
Je komt nu wel een beetje apart over op de mensen die niet weten dat je satire bedrijft.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar heeft ie nog een mooie jas nog van kunnen maken hehe, laat dat tyfusbeest de vliegende tering krijgen! ADRIAANTJEEEEE
quote:Op woensdag 4 december 2013 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je komt nu wel een beetje apart over op de mensen die niet weten dat je satire bedrijft.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En laat dit een les zijn voor iedereen:
altijd als een post van mij dom over komt is het gewoon een verwijzing die je gemist hebt.
Ja, maar dat weten de mensen niet. Die denken: die Mani89, die stelt allemaal hele rare vragen. Die wil zijn broer op het dak vervoeren?quote:
Ja maar alleen als er een imperiaal opzit, anders bind ik adriaantje gewoon vast aan de trekhaak.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, maar dat weten de mensen niet. Die denken: die Mani89, die stelt allemaal hele rare vragen. Die wil zijn broer op het dak vervoeren?
Dan hebben we een probleem: mijn auto heeft namelijk geen trekhaak.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja maar alleen als er een imperiaal opzit, anders bind ik adriaantje gewoon vast aan de trekhaak.
Dat kan toch wel geregeld worden ouwe appelflap? Lekker fiscaal de boel oplichten enzo.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan hebben we een probleem: mijn auto heeft namelijk geen trekhaak.
Is goed ouwe aarsmongool We tikken de boel af op 400 euro en dan krijg je er ook nog een stel DVD'tjes bij.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat kan toch wel geregeld worden ouwe appelflap? Lekker fiscaal de boel oplichten enzo.
Hij was best oke toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 01:03 schreef Specularium het volgende:
Volgende keer als sp3c een film wil zien ga ik hem ook spoileren.
meestal spoiler ik mezelf gewoonquote:Op woensdag 4 december 2013 01:03 schreef Specularium het volgende:
Volgende keer als sp3c een film wil zien ga ik hem ook spoileren.
gebruik dan ook een slabbetjequote:
Ha! Ik wilde bijna exact hetzelfde postenquote:Op woensdag 4 december 2013 10:31 schreef Jian het volgende:
Goedemorgen, goedemorgen![]()
Ik spoiler vast even dat het morgen gaat stormen, jammer voor degenen die zich wilden laten verrassen!
Nog even en je vertelt wat er in mijn cadeautje zit. ...quote:Op woensdag 4 december 2013 10:31 schreef Jian het volgende:
Goedemorgen, goedemorgen![]()
Ik spoiler vast even dat het morgen gaat stormen, jammer voor degenen die zich wilden laten verrassen!
Wat heb je gevraagd, zeg, zeg!quote:Op woensdag 4 december 2013 11:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nog even en je vertelt wat er in mijn cadeautje zit. ...
Niets want ik heb alles wat mijn hartje.... oh wacht.quote:
Hier ¤ 4,59 tadaaaa!quote:Op woensdag 4 december 2013 11:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niets want ik heb alles wat mijn hartje.... oh wacht.Maar nee, geen wensen doorgegeven. Het budget was ook maar 5 euro.
quote:Op woensdag 4 december 2013 11:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Hier ¤ 4,59 tadaaaa!
http://www.miniinthebox.c(...)ed-rood_p171281.html
bijvoorbeeld dan, hè
De bedoeling is ook dat je die snel opeet ..... bij voorkeur niet zelf!quote:Op woensdag 4 december 2013 11:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb ooit, vroeger, eeuwen terug een keer zo'n setje gekocht met van die snoepjes. Die je als kind zeg maar in kettingen en horloges hebt. Wat een flop was dat, het deed hartstikke pijn.
Mijn moeder ook gewoon, maar ik heb haar verboden hier te komenquote:Op woensdag 4 december 2013 11:35 schreef sp3c het volgende:
niets raars aan een forum
het is 2013 ffs, zelfs mijn pa zit op een forum
nee niet fok! nee ... hoop ik
Ja dat was inderdaad het plan ja. Hij was in ieder geval heel snel uit.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:40 schreef Jian het volgende:
[..]
De bedoeling is ook dat je die snel opeet ..... bij voorkeur niet zelf!
mijn pa heeft het bekeken en hij vond fok! te soft met al die admins enzoquote:Op woensdag 4 december 2013 11:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn moeder ook gewoon, maar ik heb haar verboden hier te komen
Bij de directie van Achmea weten ze daar wel wat opquote:Op woensdag 4 december 2013 11:49 schreef sp3c het volgende:
zou ook iemand eens wat op moeten bedenken
quote:Op woensdag 4 december 2013 11:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
mijn pa heeft het bekeken en hij vond fok! te soft met al die admins enzo
dude zit volgens mij gewoon op stormfront te trollen met zijn hoofd
wel zonder nades, anders wordt dat zon good old gooi/smijt/boem/dood festijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ipv daarvan deze maar weer eens doorlopenquote:
Eric Crouton,quote:Op woensdag 4 december 2013 18:14 schreef Specularium het volgende:
Serious Request,
Giel Beelen,.
3FM,.
Des te langer je blijft, des te lager je score wordtquote:Op woensdag 4 december 2013 18:23 schreef Uccie het volgende:
Gaat het wel goed met je....ik score tegenwoordig wel erg hoog, begin me een beetje zorgen te maken.
Oh is dat de truc..zal ik weer eens snel een avondje hier gaan doorbrengen, kom ik vast wel op een negatieve uit!quote:Op woensdag 4 december 2013 18:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Des te langer je blijft, des te lager je score wordt
Jij snapt 'mquote:Op woensdag 4 december 2013 18:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh is dat de truc..zal ik weer eens snel een avondje hier gaan doorbrengen, kom ik vast wel op een negatieve uit!
Um, nog niet, maar hier komt het op neer:quote:Op woensdag 4 december 2013 18:28 schreef Specularium het volgende:
Hey Hugo wat doe je als spellingsnazi nou?
Berichten checken voor de FP?
quote:Spellchecker voor FP, Sport, Film en Games
Als spellchecker op FOK! controleer jij de reviews, interviews en specials voordat ze online komen en check je de nieuwsartikelen om te kijken of ze taalkundig kloppen. Je hoofdtaak is het nalopen van de stukjes van je collega's, zorgen voor goede en duidelijke verhalen en orde.
Jij cruiset onder m'n radarquote:Op woensdag 4 december 2013 18:45 schreef sp3c het volgende:
dan doe je niet echt je best, ik heb er nog 0
dat kan nooit als iemand er voor zit te noten
Jij maakt volgens mij niet echt spelfouten, je vergeet alleen altijd hoofdletters.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:45 schreef sp3c het volgende:
dan doe je niet echt je best, ik heb er nog 0
dat kan nooit als iemand er voor zit te noten
quote:Op woensdag 4 december 2013 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij maakt volgens mij niet echt spelfouten, je vergeet alleen altijd hoofdletters.
Oh dan is mijn Nederlands zeker net zo slechtquote:Op woensdag 4 december 2013 18:56 schreef Specularium het volgende:
[..].
Spelfouten zijn sp3c zijn trademark.
is het mijn moustache?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
Arme ziel, ik weet wel leukere dingen om te zien.
mjah ik zou er wel opklimmen denk ik maar het is niets voor de playboy ofzoquote:Op woensdag 4 december 2013 19:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marly van der Velden, moet je die preview foto's maar even zoeken.
dan denk je owja, Nederlandse Playboyquote:Ik krijg er een kick van als ik op een nette, artistiek verantwoorde wijze uit de kleren mag gaan
Marly van der Velden
leeuwendeel van de scenes is bovenop een kast om de een of andere redenquote:
Of in de put.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
leeuwendeel van de scenes is bovenop een kast om de een of andere reden
Oh ja die afkortingen ook.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Oh, je had het gewoon verkeerd getypt
Primaquote:Op woensdag 4 december 2013 20:33 schreef sp3c het volgende:
of moet ik zeggen ... het panterdeel!!!
nou??
NOU?????
daar maken we geen grappen overquote:
weet ik niet meerquote:Op woensdag 4 december 2013 20:38 schreef Specularium het volgende:
Gaat Tom Cruise dood in War of the worlds?
Zal wel niet he?
ik wacht ff op donald_dickquote:
Neequote:Op woensdag 4 december 2013 20:38 schreef Specularium het volgende:
Gaat Tom Cruise dood in War of the worlds?
Zal wel niet he?
Ik welquote:Op woensdag 4 december 2013 20:38 schreef Karina het volgende:
Ja heel leuk.
En zeg ik niet, ga niet spoileren.
luckyquote:Op woensdag 4 december 2013 20:42 schreef Latert het volgende:
Als ik denk aan war of the worlds zie ik alleen scenes van Scary movie 4 voor me.
Streepjesmondquote:Op woensdag 4 december 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
UI zegt niks. latert heeft vast ook niet een streepjesmond.
dexter is toch een loserquote:Op woensdag 4 december 2013 20:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Weet ik, heb S8 afgelopen week gezien. Vond het een open einde.
HC, wat doe je nu? Spellchecker, je bent nu een pro, gefeliciteerd hoor. Hadden ze geen kleurtje voor je, turquoise, zacht roze, ik bedoel if you got it, flash itquote:Op woensdag 4 december 2013 18:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Um, nog niet, maar hier komt het op neer:
[..]
Die gaat dood!quote:Op woensdag 4 december 2013 20:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
dexter is toch een loser
wat gebeurd er met die hete zus van hem?
Kleine tetjes, wel lekkerquote:Op woensdag 4 december 2013 20:55 schreef sp3c het volgende:
[ afbeelding ]
dit is natuurlijk gewoon een oscarwaardige verhaallijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |