Ik ben niet zo goed in aardig doen...quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:30 schreef sp3c het volgende:
middelmatig compliment zelfs ...
ik moest er niet om glimlachen
En ik niet in complimenten aanvaarden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in aardig doen...
Sla ik terug. Met je klappen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:35 schreef sp3c het volgende:
volgende keer klap ik gewoon op je kont met mijn vlakke hand
dan snap je het wel
Hoi.quote:
Dat was maar een grapje. Volgens mij nam hij het een beetje te serieusquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:36 schreef Webschip het volgende:
Een Corrie topic zonde Boze_Appel. Denk ik
volgens specularium ben jij daar helemaal niet goed inquote:
Oh als ik echt wil wel. Als ik kwaad ben.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens specularium ben jij daar helemaal niet goed in
#wareverhalen
Gelukkig maar was het een grapjequote:Op dinsdag 3 december 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was maar een grapje. Volgens mij nam hij het een beetje te serieus
Welke film? Te lui om te zappen of het op te zoeken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
Er is een film op RTL7 maar hij krijgt een 7 op IMDB.
Eigenlijk is dat een goeie reden om niet te kijken.
jaquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach niks iets in die andere sc vanmorgen ben je dat alweer vergeten?
Cloverfield (2008) - IMDbquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Welke film? Te lui om te zappen of het op te zoeken.
Precies Peunerd, gewoon keihard lachen om je eigen grappen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij is boos. Hahahahihaho 7.856/10
Gordoniseren heet dat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies Peunerd, gewoon keihard lachen om je eigen grappen.
Zo hoort het.
Cloverfield is best tof, dat is die film gefilmd door één van de acteurs, schommelende camerabeelden enzo.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
Ik geef hem een 3, echt een kutfilm is dat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
In mijn ervaring is 4,5 - 7,5 kut, de rest is goed.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:40 schreef sp3c het volgende:
een 7 moet je gewoon niet kijken
6 is een twijfelgevalletje
8, aparte filmquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik geef hem een 3, echt een kutfilm is dat.
irritant is datquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Cloverfield is best tof, dat is die film gefilmd door één van de acteurs, schommelende camerabeelden enzo.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:41 schreef sp3c het volgende:
dat is toch met die hipsters die door de stad rennen terwijl het door 'iets' wat nooit in beeld komt wordt aangevallen
fucking lame
Uh nee lager dan een 5 is altijd goed.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:42 schreef Latert het volgende:
[..]
In mijn ervaring is 4,5 - 7,5 kut, de rest is goed.
Oke, dat klopt wel. 5 - 7,5 is kut dan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh nee lager dan een 5 is altijd goed.
Dat concept van "zelf" filmen is al gedaan in Blair Witch Project, die vond ik beter. Cloverfield is erg rommelig, het verhaal zuigt en de film is gewoon niet af.quote:
je weet niet of het een monster is want het komt niet in beeldquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je moet rennen met een monster op je hielen ...... een statief
In de bioscoop was hij wel vet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:43 schreef sp3c het volgende:
Cloverfield zit er dus precies tussenin he, exact
ik geef het een 0
Gewoon filmen met de FLIR vanuit je tank. Maar die hebben ze niet, amateurs.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
je weet niet of het een monster is want het komt niet in beeld
Smaken verschillen, bij Blair Witch ben ik in slaap gevallen ......... toen had ik trouwens wel gezopenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat concept van "zelf" filmen is al gedaan in Blair Witch Project, die vond ik beter. Cloverfield is erg rommelig, het verhaal zuigt en de film is gewoon niet af.
3D ga ik sowieso niet bekijken, word ik alleen maar kotsmisselijk van. Avatar vond ik trouwens ook geen reet aan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:45 schreef sp3c het volgende:
iedereen zegt dat ook altijd over Avatar
in die bioscoop is het beter hoor!!
3d en shit, nou toen keek ik het in de bioscoop en toen was het nog steeds kut alleen kreeg ik er toen hoofdpijn van
Nee, de hele stad wordt aan puin gereten door een boze poedel .....quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
je weet niet of het een monster is want het komt niet in beeld
damn rightquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon filmen met de FLIR vanuit je tank. Maar die hebben ze niet, amateurs.
mijn moeder had het gekundquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, de hele stad wordt aan puin gereten door een boze poedel .....
Door kwaadaardige reuzencavia's.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, de hele stad wordt aan puin gereten door een boze poedel .....
Dat wel.. maar ik was bij het kijken van de eerste aanval al snel klaar. Waren er allemaal EMP's geweest, alle elektronica tot aan klokjes aan toe kapot.. komt er zo'n ding uit de grond en staat er een pipo dat te filmen met zijn camcorder. FAIL.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:49 schreef sp3c het volgende:
in War of the World zie je de bad guys tenminste
sort of
Ik heb nu het beeld van Prem voor mij met zijn "Sinterklaas bestaat niet, sinterklaas bestaat niet!"quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
nee Cloverfield is echt lame hoor, dat slaat gewoon nergens op
heel de stad stuk, iedereen dood, maar die dude zijn vriendinnetje leeft nog in dr appartementje in dr omgevallen flatgebouw met een stuk ijzer door dr maag
gewoon lostrekken en verder rennen en op het einde gaan ze alsnog dood
nou w00h00
Ik kende die film nog niet en ben het aan het kijken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
heel de stad stuk, iedereen dood, maar die dude zijn vriendinnetje leeft nog in dr appartementje in dr omgevallen flatgebouw met een stuk ijzer door dr maag
nou w00h00
De laatste Star Trek was best te doen vond ik.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
fucking kutfilms
komt echt geen goede scifi meer uit tegenwoordig
Die heb ik gezien op 12 oktober 1999.quote:
Beetje jammerquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kende die film nog niet en ben het aan het kijken.
Nee en ook niet echt des Star Trek vond ik maar wel een redelijke SciFi film.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:53 schreef sp3c het volgende:
ja ok die was best aardig maar ook niet de beste star trek ooit ofzo
Die camera kapt er toch gewoon mee? Dat is het einde van de film.. nogal een open einde. Al die tijd voor jan lul zitten kijken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:52 schreef sp3c het volgende:
gewoon mee ophouden, het is kut
aan het einde is alleen die dude met zijn vriendinnetje over, die gaan schuilen onder een brug en dan komt er een airstrike en gaan ze allemaal dood
En daar val jij over, jij die gelooft dat een zooitje trage, uit elkaar flikkerende zombies die je alleen maar een schroevendraaier in hun oog hoeft te steken om ze te om te gooien, de wereld kunnen veroveren, echt!quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
nou w00h00
Dat je dat nog weet johquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die heb ik gezien op 12 oktober 1999.
Dat klopt toch ook niet? Zombies gaan daar normaliter niet dood van.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:54 schreef sp3c het volgende:
in de Walking Dead gaan ze gewoon dood als er een stuk ijzer door ze heen gaat!
ow dat weet ik eigenlijk niet meerquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die camera kapt er toch gewoon mee? Dat is het einde van de film.. nogal een open einde. Al die tijd voor jan lul zitten kijken.
Heb hem wel opgezet, dat wel.. want Demolition Man voor de 10e keer kijken is ook geen kut aan.
Toen zat jij qua leeftijd ook nog in de dubbele cijfers.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee de mensen gaan daar dood van cnorquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klopt toch ook niet? Zombies gaan daar normaliter niet dood van.
Ow ik kijk dat niet, weet ik veel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee de mensen gaan daar dood van cnor
net als dat meisje in die flat
Wedden dat de guvnor nog leeft, tenminste als ze uit de contractbesprekingen komenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:54 schreef sp3c het volgende:
in de Walking Dead gaan ze gewoon dood als er een stuk ijzer door ze heen gaat!
de guvnor is gewoon doodquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Wedden dat de guvnor nog leeft, tenminste als ze uit de contractbesprekingen komen
Er is nog activatie in de hersenstam, dus dat moet je kapot maken. Een steek in het oog / voorhoofd zou dus ook niet moeten werken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat klopt toch ook niet? Zombies gaan daar normaliter niet dood van.
nee manquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:57 schreef Specularium het volgende:
Dit lijkt me echt een goeie film voor de bioscoop.
Het is meer de datum dan de film, zodoende weet ik het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |