Hij telt gewoon, klaarquote:Op woensdag 4 december 2013 21:06 schreef sp3c het volgende:
het is geen spoiler als ik er zelf om vraag he slimmerik
Niet perse in die volgorde dus.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:07 schreef Peunage het volgende:
Ja die gaat dood, en hij kiepert haar zo de zee in.
da's een voldoende!quote:Op woensdag 4 december 2013 21:09 schreef sp3c het volgende:
nou ok omdat hij het bent
maar ik geef het een 5,5
Nooit gezien, net even gelezen, lijkt me ontroerend, ik hou niet van ontroerendquote:Op woensdag 4 december 2013 21:12 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk is dat gewoon lachen om mongolen.
Maar dan ethisch verantwoord.
Ik heb hem in de bioscoop gezien, x jaar geleden. slecht/10quote:Op woensdag 4 december 2013 21:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Die is lame, vind ik Cloverfield gewoon beter!
Oh, Tom Cruise gaat aan het einde niet dood!
We're in 4th grade, Jimmy. We don't even know what ethical means.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:14 schreef OProg het volgende:
Ethiek staat bij ons natuurlijk hoog in het vaandel.
Dat is voor niemand leuk natuurlijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, Tom Cruise gaat aan het einde niet dood!
Nee daar zit al dat tuig uit Almere.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:26 schreef Peunage het volgende:
Asocontainers zijn dus kraakcontainers?
Mij lijkt dat Afrika dit gaat winnen.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga maar de Hungergames kijken vanavond
hehehe classyquote:Op woensdag 4 december 2013 21:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Mij lijkt dat Afrika dit gaat winnen.
Volgens mij denk je nu aan slumdog millionaire.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Mij lijkt dat Afrika dit gaat winnen.
Zie nog alleen R6, maar dat is heul geen R6, is een camquote:Op woensdag 4 december 2013 21:28 schreef sp3c het volgende:
wanneerkomt hungergames 2 eigenlijk op dvd internet?
ik begin nu wel benieuwd te worden
Welke bedoel je?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:59 schreef sp3c het volgende:
hm 6 seizoenen is wat veel voor een weekendje
eerst ff die shit met die robocop klonen van vorige keer bekijken
Wordt vermoord/dood. Jammer want Deb isquote:Op woensdag 4 december 2013 20:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
dexter is toch een loser
wat gebeurd er met die hete zus van hem?
Bwah, mag ik even melden dat dit een geweldige cover is, gespeeld tijdens één van de heftigste season finales die ik ooit in een serie heb gezien (nee, ik spoiler hem niet) .....quote:
sons of anarchyquote:
had ik vandaag opgezet, die laatste. Vond het niet zoveel, slecht geacteerd ook.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
sons of anarchy
en die serie waar we het gister ofzo over hadden
iets met agenten en robotklonen ofzo, vrij nieuw
Jian vind het vet!quote:Op woensdag 4 december 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
had ik vandaag opgezet, die laatste. Vond het niet zoveel, slecht geacteerd ook.
Dat mag van mij best, en ik heb hem helemaal geluisterd en gekeken zelfs. Mooie beelden. Ik wist niet dat het over een motorbende ging. Ziet er wel leuk uit.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Bwah, mag ik even melden dat dit een geweldige cover is, gespeeld tijdens één van de heftigste season finales die ik ooit in een serie heb gezien (nee, ik spoiler hem niet) .....
Ja, die aso roma's.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
Heb ik ook opstaan. Iets over containers.
Oh daar wonen die zigeuners toch ook die hun huis uit waren gezet? Dacht ik.
Neh, deel 3 gisteren gezien, zesje nu, ik vond de pilot wel hoopgevend, de daarop volgende delen toch minder.quote:
Wereldserie meis, kijken!quote:Op woensdag 4 december 2013 22:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat mag van mij best, en ik heb hem helemaal geluisterd en gekeken zelfs. Mooie beelden. Ik wist niet dat het over een motorbende ging. Ziet er wel leuk uit.
Ik dacht haar te zien.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Wereldserie meis, kijken!
Herken je Peg Bundy ?![]()
IHet wordt op TV uitgezonden, maar dan ben je een bietje laat, in Nederland zijn ze bij seizoen 5 meen ik.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik dacht haar te zien.Dit lijkt me echt stukken leuker dan zombies enzo (al was het alleen al om die blonde met dat halflange haar
) en ik zou het zeker gaan kijken als het op tv uitgezonden zou worden. Maar ik vind het gewoon niet fijn om dingen op mijn laptop te kijken.
Nee joh, ik kijk alleen voetbal als het Oranje is, en dan nog niet eens de selectiewedstrijden.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:20 schreef Specularium het volgende:
Liesje kijkt ook alleen voetbal vanwege de goed gevormde dijen.
Ja. Over dat mensen die haar niet eens kennen maar wel meteen over haar oordelen, dat dat de echte aso's zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Die aso mevrouw he? Ja vond ik ook.
Oh.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:21 schreef Jian het volgende:
[..]
IHet wordt op TV uitgezonden, maar dan ben je een bietje laat, in Nederland zijn ze bij seizoen 5 meen ik.
Ik vind het kijken leuker dan er over lezen.quote:
Dat is hier al eens uitgebreid besproken.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:23 schreef sp3c het volgende:
Peggy Bundy is gewoon nog steeds een lekker wijf
dat snap ik niet
ja omdat je niets kijkt, dan kun je niet meepratenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het kijken leuker dan er over lezen.
Maar zoals Lost, gewoon een serie, 1 aflevering per week trek ik nog wel.
Wel een heel andere rol in de Sons, Old lady en een gigantische bitchquote:Op woensdag 4 december 2013 22:23 schreef sp3c het volgende:
Peggy Bundy is gewoon nog steeds een lekker wijf
dat snap ik niet
ja maar toch, sommige vrouwen hebben dat gewoonquote:Op woensdag 4 december 2013 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Wel een heel andere rol in de Sons, Old lady en een gigantische bitch![]()
En Xena in Spartacus niet te vergeten he? Bloot zelfs.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar toch, sommige vrouwen hebben dat gewoon
net als met Xena in Battlestar ... die is duidelijk een paar jaar ouder en xena was al niet de jongste maar damn
tante Corrie is ook zo iemandquote:Op woensdag 4 december 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
En Xena in Spartacus niet te vergeten he? Bloot zelfs.
Heuuuurlijkquote:Op woensdag 4 december 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
En Xena in Spartacus niet te vergeten he? Bloot zelfs.
ik zou dr een biertje gevenquote:
ik zou mijn huiswerk makenquote:
ik ga hier geeneens commentaar op gevenquote:
oscarwaardigquote:
als ik geen huiswerk zou hebben zou ik me inschrijven bij de LOI zodat ik mijn huiswerk kon makenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is echt van die teacher pron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |