Dit werkt niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:35 schreef Saind het volgende:
Dit ga ik ook doen vrijdag
[ afbeelding ]
Oké. Dat was niet mijn insteek.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Hoi Lans. Ik heb op jouw aanraden Brugse Zot gekocht. Nog niet geproefd, vanavond zit ik aan de Rivella.
HMFquote:Op woensdag 4 december 2013 20:38 schreef tong80 het volgende:
Wie van de SC-users is ook een held buiten FOK!
Tyronquote:Op woensdag 4 december 2013 20:38 schreef tong80 het volgende:
Wie van de SC-users is ook een held buiten FOK!
Gedraag je.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:39 schreef tong80 het volgende:
Karina nog steeds een hekel aan iedereen ?
quote:
Ow nou ja toch maar gekochtquote:Op woensdag 4 december 2013 20:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oké. Dat was niet mijn insteek.
Gaatje naar boven en draaien dat dingquote:
onder andere.quote:
Jouw goed recht. Maar ik kan die verantwoordelijkheid moeilijk dragen.quote:
*datquote:Op woensdag 4 december 2013 20:40 schreef Doublepain het volgende:
GGMM doe eens wat aan die misbaksel
Als het vies is krijg je wel de schuldquote:Op woensdag 4 december 2013 20:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jouw goed recht. Maar ik kan die verantwoordelijkheid moeilijk dragen.
Daar ben ik het mee eensquote:Op woensdag 4 december 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
*dat
Verder mag kapiteintje hier gewoon posten.
Veel wat hij doet is nep dacht ik.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
Bear Grylls is een enorme kanjerbaas. Einde bericht.
Ja, dat wel maar toch vind ik het wel leuk om naar te kijken.quote:
Ik moest glimlachen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
*dat
Verder mag kapiteintje hier gewoon posten.
Ik heb een keer asperges gegeten en dat mijn toenmalige maîtresse niet gezegd.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het vies is krijg je wel de schuldMaar zal wel meevallen.
Tuurlijk. Als je daadwerkelijk in een dusdanige situatie komt is juist voorzichtigheid de troef, maar dat maakt het niet minder leuk om te kijken. Al vond ik die show van Les Strout leuker in zijn echtheid.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb een keer asperges gegeten en dat mijn toenmalige maîtresse niet gezegd.
stroudquote:Op woensdag 4 december 2013 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk. Als je daadwerkelijk in een dusdanige situatie komt is juist voorzichtigheid de troef, maar dat maakt het niet minder leuk om te kijken. Al vond ik die show van Les Strout leuker in zijn echtheid.
Die nieuwe show met al die kandidaten die dan een geldbedrag kunnen winnen, vind je dat echt leuk?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, dat wel maar toch vind ik het wel leuk om naar te kijken.
Ja. Niet handig.quote:
Dat heb ik niet gezien, nu kijk ik voetbal metquote:Op woensdag 4 december 2013 20:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Die nieuwe show met al die kandidaten die dan een geldbedrag kunnen winnen, vind je dat echt leuk?
Schapenogen eten of op dat gammele vlot met die enorme tijgerhaai er onder was wel spannend, dit wat er nu op is pure aids.
"Je hebt gelijk." was ook goed geweest.quote:
Okquote:Op woensdag 4 december 2013 20:46 schreef Elan het volgende:
Ray Mears is gaaf, Bear komt te erg over als een of andere clownsact met zijn 40 jaar SAS ervaring voor elke zin.
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vrienden mogen het Strout noemen. Grote Nederlandse populatie in Canada.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |