de dus sloeg meer op dat ik het fijn vind dat het voor kerst komtquote:Op donderdag 5 december 2013 09:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De DUS is in de meeste gezinnen niet zo vanzelfsprekend, zeker niet na de winter van vorig jaar, dusvoor jou!
Ik ga cadeautjes inpakkenLeukleukleuk
Ja, echt zo'n opluchting!quote:Op donderdag 5 december 2013 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Het begint hier nu echt wel harder te waaien en donker!![]()
Ik hou der van![]()
Zo fijn dat Kitty nu gewoon lekker warm ende veilig binnen zit met dit weer
quote:Treinverkeer Noord-Nederland gestaakt
Vanmiddag vanaf 14.00 uur wordt de treindienst ten noorden van de lijn Amsterdam-Zwolle uit veiligheidsoverwegingen stilgelegd.
Dit naar aanleiding van de storm en de daarbij behorende code rood.
De trajecten waarop geen treinen rijden zijn:
Amsterdam – Haarlem
Amsterdam – Zaandam – Alkmaar – Den Helder/Hoorn - Enkhuizen
Zandvoort aan Zee/Haarlem – Alkmaar – Den Helder
Zwolle – Leeuwarden/Groningen
Leeuwarden – Stavoren/Harlingen
Leeuwarden – Groningen
Groningen – Roodeschool/Delfzijl/Veendam/Nieuweschans/Leer
Zwolle – Mariënberg – Emmen
Ook in de rest van het land kan er hinder zijn van de storm.
Dit is een zeer ingrijpende situatie, noodzakelijk met het oog op de veiligheid van reizigers en medewerkers.
Het is nu helaas nog niet duidelijk wanneer het treinverkeer weer hervat kan worden.
Wij adviseren onze reizigers om te zien naar alternatieven of hun reis uit te stellen.
Op ns.nl houden wij u op de hoogte van de actuele ontwikkelingen.
Bij jou is het ook code rood hequote:Op donderdag 5 december 2013 14:09 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben dan geneigd om mensen op te gaan halen
ja, maar mensen die gestrand zijn ophalen bij stations en naar huis brengen zeg maarquote:
Ja, dat snap ik, maar het is code rood dus het klinkt niet als het slimste plan om de weg op te gaanquote:Op donderdag 5 december 2013 14:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, maar mensen die gestrand zijn ophalen bij stations en naar huis brengen zeg maar
Groningen, Friesland, Noord-Holland, waddenzeegebied, allemaal code rood.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:26 schreef Rewimo het volgende:
Is het inmiddels code rood in het westen?
sinds 11.30 al hier, school is om 12.45 dicht gegaan, scholen van de kids al om 12.00/13.00quote:Op donderdag 5 december 2013 14:26 schreef Rewimo het volgende:
Is het inmiddels code rood in het westen?
Moet je ook maar net thuis zijn om ze veilig naar huis te kunnen begeleidenquote:Op donderdag 5 december 2013 14:31 schreef Adnap het volgende:
[..]
sinds 11.30 al hier, school is om 12.45 dicht gegaan, scholen van de kids al om 12.00/13.00
Bij ons werd het omgeroepen en wij wisten het even eerder. Elke docent moest inventariseren wie wel/niet nar huis kon komen maar op dat moment gin ghet nog primaquote:Op donderdag 5 december 2013 14:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
Moet je ook maar net thuis zijn om ze veilig naar huis te kunnen begeleiden
Had ook niet gekund anders, gaat gewoon via lotingquote:Op donderdag 5 december 2013 14:46 schreef ferrari_rood het volgende:
tombo lekker van de werklui dat je je schuur niet in kunt. hopelijk staan de steigers goed vast met de storm.
Hoe is het voor de rest in huize tombo?
@oognip niet leuk dat mama_mia gaat verhuizen. en nu hoef je ook niet haar woning te nemen omdat jullie ook gaan verhuizen.
ah dat is wel handig jaquote:Op donderdag 5 december 2013 15:04 schreef Adnap het volgende:
[..]
Bij ons werd het omgeroepen en wij wisten het even eerder. Elke docent moest inventariseren wie wel/niet nar huis kon komen maar op dat moment gin ghet nog prima
Ikke niet hoor, Roos!quote:Op donderdag 5 december 2013 15:14 schreef ferrari_rood het volgende:
candaasje klaar met je scriptiehet einde komt nu echt in zicht.
Nee, morgenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:41 schreef indaha het volgende:
Roos , fijn dat je nu klaar bent met je scriptie![]()
F-R lekker geslapen , wat lief van Ean en Sac![]()
Tombo wat stom dat die kerels niet nadenken voor ze een steiger plaatsen![]()
Oognip toch een rechte pony , ik ben benieuwd, moest jij vandaag eigenlijk niet naar Flevoland of was dat een andere dag ?
Wij doen eigenlijk vandaag niets aan sinterklaas maar ik heb voor mijn man een nieuwe vaatwasser besteld , want de oude maakt kortsluiting en deed het al langere tijd niet meer zo goed
Waar las je dat? Want ik had ook het idee dat de piek al geweest is.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:43 schreef MissBliss het volgende:
Ik lees net dat het ergste er nog aan moet komen.
Vond het al zo meevallen vergeleken met de vorige storm.
Ik zag een kaartje waarin 'de lijn' met het ergste noodweer nog over moest komen. Maar dat zou nu inmiddels wel geweest moeten zijn en het valt hier echt wel meequote:Op donderdag 5 december 2013 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar las je dat? Want ik had ook het idee dat de piek al geweest is.
En ja het waait wel flink, maar verder...
Lekker dat je je er niet mee mag bemoeienquote:Op donderdag 5 december 2013 15:45 schreef indaha het volgende:
Nee , ik heb geen hekel aan afwassen.
Deze die nu stuk is heeft mijn man destijds gekocht en ik mag daar ook helemaal niets mee doen want ik vul hem altijd verkeerd en zo, het is echt zijn speeltje![]()
Ik moet toegeven dat ik het ook wel gemakkelijk vind, maar dat gaat niet zozeer om het afwassen als wel dat je dan de vuile vaat erin kan doen zodat er niets op het aanrecht staat .
O ik doe er helemaal niets mee, na het eten zet ik mijn bord op het aanrecht en verder is het zijn pakkie an , ik vind het primaquote:Op donderdag 5 december 2013 15:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lekker dat je je er niet mee mag bemoeienAls het wel een keer mag zou ik gewoon alles op een rare manier er in zetten, is ie meteen weer genezen
Hier ook, en heel de tijd krakende geluiden van de balkonrailing, maar voor de rest valt het wel mee.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Het lijkt hier nacht, het waait flink, het regent en boemelt wat, maar verder geen spannende zaken
Moet je op de Filipijnen gaan wonen...quote:Op donderdag 5 december 2013 16:16 schreef Greys het volgende:
Het valt me allemaal een beetje tegen, die storm![]()
Waarom zou je d'r over ophouden?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:18 schreef MissBliss het volgende:
Oh nou, nu hier ineens toch wel fikse regen en onweer
Ik zal er verder over ophouden maar nog 1 keer hoor: Ik ben zooooo blij dat Kitty nu niet meer buiten zit!![]()
Dat had ik echt vreselijk gevonden.
quote:Op donderdag 5 december 2013 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehehe ja ik kwam de Lidl binnen en het eerste dat ik zag direct rechts waren die dozen cruesli met chocola. En ik dacht 'Oh fuck, dat vroeg Qwea de vorige keer, die gaat ze nu vast vergeten'.
Mensen moesten wel lachen toen ik ging bellen en riep 'VERGEET DE CRUESLI NIET!!!' terwijl ik zelf naast de cruesli stond, dat was vast raar![]()
Gewoon doorjubelenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:18 schreef MissBliss het volgende:
Ik zal er verder over ophouden maar nog 1 keer hoor: Ik ben zooooo blij dat Kitty nu niet meer buiten zit!![]()
Ja hoerige hoerige hoergbmbl.... die truffel decoratiesaus hebben ze hier nietquote:Op donderdag 5 december 2013 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik heb het inmiddels gekocht. Ook die grote lambchops, en ook de varkenshaas
En ook de truffelpesto en truffel decoratie saus
Nou echt hoor. Ik heb eens die kaktrein nodig, rijdt hij niet. En ik MOET naar Alkmaar en met de auto waai je de weg haast af hieroquote:Op donderdag 5 december 2013 14:05 schreef Oognip het volgende:
Behoorlijk kut als je trein niet meer rijdt
[..]
Maar dan kan je niet zien wat er in alle lades zitquote:Op donderdag 5 december 2013 16:21 schreef Muis006 het volgende:
Greysie doe nog eens een foto van je voorraadkast
Ooeh die truffel hadden ze hier wel. Ben erg benieuwd er naarquote:Op donderdag 5 december 2013 16:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hoerige hoerige hoergbmbl.... die truffel decoratiesaus hebben ze hier niet
Alleen de soja-wasabi (en die had ik vorige keer al gekocht) en mosterd. Grom.
Ja, voor het irritant wordt ofzoquote:Op donderdag 5 december 2013 16:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zou je d'r over ophouden?
Het is toch ook EXTRA fijn nu met dit weer? En het was al zo fijn![]()
Ik las dat ze al gegeten heeft en in bed heeft gelegen met je, dus zelf is ze ook blij dat ze weer binnen is hahaha.
Ik wil pics zien!quote:Op donderdag 5 december 2013 16:18 schreef MissBliss het volgende:
Ik fietste langs de vijver (Ja, die ja Senesquote:Op donderdag 5 december 2013 14:43 schreef MissBliss het volgende:
Ik lees net dat het ergste er nog aan moet komen.
Vond het al zo meevallen vergeleken met de vorige storm.
Heb je die notenslof nog gezien? Die leek me geniaal.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:19 schreef Greys het volgende:
Ik heb weer zo heeeeeeeerlijk geboodschapt vandaag![]()
![]()
Een uur in de Lidl geweest ofzo, het wordt echt mijn hobby nog eens.
Ze hadden er een kant en klaar feestelijk gehaktbrood met appel en cranberry voor 4 euro nogwat, die heb ik mooi meegenomen ipv het zelf te maken. En ik heb weer een hele tray energy meuk meegenomen, weer vier flessen wijn (er stonde er nog 2) en veel dingen puur voor de voorraad. Plus alle boodschappen t/m volgende week vrijdag. Totaal 90 euro
Lidlquote:Zo haal ik het wel, 400 eu per maand maximaal...
90 eu voor ruim een week en dan nog veel dure extra dingen de laatste tijd ingeslagen (2 pakken vaatwastabletten staan er nog, extra wasmiddel staat er nog, veel wijn, veel energy, heeeeel veel extra boodschappen en puree en blikken en soep enzo waar ik nog mee vooruit kan, yeehaa!).
Ik heb nog maar 1 foto gemaakt sinds ze thuis isquote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 1 foto gemaakt sinds ze thuis isIs van gisterenavond! Ik edit hem zo in deze post via mn telefoon want ik heb nog steeds de oplossing niet voor foto's naar computer sturen.
[ afbeelding ]
Ja, ik heb het van de week al een paar keer genoemd hier, maar dat werkt allemaal zo kut bij mijquote:Op donderdag 5 december 2013 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Photostream aanzetten op je iPhone en in iCloud op je mac, alle foto's op je iPhone komen dan automatisch ook op je iMac.
Dat is ergens ook gewoon een map, je kan geloof ik ergens in het menu kiezen om naar de folderlocatie te gaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:35 schreef MissBliss het volgende:
Oh, nu werkt het wel
Maar waar staan ze dan op je computer? Als ik hem wil uploaden ofzo.
Niet lachen he?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:21 schreef Muis006 het volgende:
Greysie doe nog eens een foto van je voorraadkast
Ah okequote:Op donderdag 5 december 2013 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ergens ook gewoon een map, je kan geloof ik ergens in het menu kiezen om naar de folderlocatie te gaan.
Dibs!quote:Op donderdag 5 december 2013 16:40 schreef Greys het volgende:
Jullie mogen allemaal tijdelijk bij mij wonen als er een horrorwinter komt
Dealquote:Op donderdag 5 december 2013 16:40 schreef Greys het volgende:
Jullie mogen allemaal tijdelijk bij mij wonen als er een horrorwinter komt
Het is idd wel wat lastiger met 2 accounts bedenk ik me nu, maar je kan bijv een gmail-drive aanmaken voor jouw foto's van je iPhone en Re kan dan een dropbox account doen ofzo.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah okeNou fijn dat het nu wel werkt.
Die had ik gehaald voor de hondencursus, die leraar houdt daar zo van, maar toen vergat ik ze mee te nemenquote:
Ja nee, we hebben hetzelfde accountquote:Op donderdag 5 december 2013 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is idd wel wat lastiger met 2 accounts bedenk ik me nu, maar je kan bijv een gmail-drive aanmaken voor jouw foto's van je iPhone en Re kan dan een dropbox account doen ofzo.
"Vergat"quote:Op donderdag 5 december 2013 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Die had ik gehaald voor de hondencursus, die leraar houdt daar zo van, maar toen vergat ik ze mee te nemen![]()
Dan kan je gescheiden je foto's met je iMac syncen, die van jou komen dan in een andere folder dan die van hem.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja nee, we hebben hetzelfde account
Maar waar zou ik die dropbox en gmail dan voor nodig hebben?
Het zijn drie lades onder de koelkast. En eigenlijk vind ik het nog te weinig vriezerruimtequote:
Dank! Ik vind het ook echt leuk.quote:
Oh zo. Nou ja, dat vind ik niet zo erg. Onze foto's verschijnen ook instantly op elkaars telefoon kwam ik pas achterquote:Op donderdag 5 december 2013 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan kan je gescheiden je foto's met je iMac syncen, die van jou komen dan in een andere folder dan die van hem.
ja, das de bedoelingquote:Op donderdag 5 december 2013 16:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh zo. Nou ja, dat vind ik niet zo erg. Onze foto's verschijnen ook instantly op elkaars telefoon kwam ik pas achterBeetje suf, maar als ie een nieuwe account zou nemen moest ie ook alle apps weer opnieuw downloaden en betalen vandaar dat we het zo doen
Ik heb alleen zo'n klein vakje in mijn kleine koelkastquote:Op donderdag 5 december 2013 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zijn drie lades onder de koelkast. En eigenlijk vind ik het nog te weinig vriezerruimte![]()
![]()
Nu gebruik ik het tenminste. Daarvoor dus echt nooit, ja een zak patat ofzo lag er dan in en dat was het
[..]
Dank! Ik vind het ook echt leuk.
Wie had dat gedacht een paar maanden geleden, dat ik een cake-bakkende, kip-grillende, boodschappendoende dinges zou worden![]()
Maar hoe is dat zo opeens veranderd? En heb je nog een site met tips of zoiets?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zijn drie lades onder de koelkast. En eigenlijk vind ik het nog te weinig vriezerruimte![]()
![]()
Nu gebruik ik het tenminste. Daarvoor dus echt nooit, ja een zak patat ofzo lag er dan in en dat was het
[..]
Wie had dat gedacht een paar maanden geleden, dat ik een cake-bakkende, kip-grillende, boodschappendoende dinges zou worden![]()
Ik zou zeggen koop een wk, dan kan je pas echt los.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, dat snap ikquote:Op donderdag 5 december 2013 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, das de bedoeling.
Ok,nou ja, whatever works works.
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:43 schreef Greys het volgende:
Ik snap niet meer waarom ik jaren lang elke dag naar de supermarkt ging![]()
Het is veel leuker om zo'n hele berg voer te hebben
Laten marineren in een bak met olijfole, knoflook, zout en veel rozemarijnquote:Op donderdag 5 december 2013 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]Duh!
Ideaal ook. "Ooh, dit, dit dit en dit moet op. Laten we eens kijken wat we daar van gaan maken"
Heb je nog lambchop recept? Ik dacht iig aan geroosterdbrood, zongedroogde tomaten, zelfgemaakt boter.
Altijdquote:Op donderdag 5 december 2013 16:50 schreef Qwea het volgende:
Ik ga naar Alkmaar, denken jullie aan me?![]()
Ik ging die trapkast opruimen/leegruimen een tijdje geleden, ik kon de deur amper open doen zonder dat de lege tassen en bigshoppers en troep er uit kwam vallenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar hoe is dat zo opeens veranderd? En heb je nog een site met tips of zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |