Dibs!quote:Op donderdag 5 december 2013 16:40 schreef Greys het volgende:
Jullie mogen allemaal tijdelijk bij mij wonen als er een horrorwinter komt
Dealquote:Op donderdag 5 december 2013 16:40 schreef Greys het volgende:
Jullie mogen allemaal tijdelijk bij mij wonen als er een horrorwinter komt
Het is idd wel wat lastiger met 2 accounts bedenk ik me nu, maar je kan bijv een gmail-drive aanmaken voor jouw foto's van je iPhone en Re kan dan een dropbox account doen ofzo.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ah okeNou fijn dat het nu wel werkt.
Die had ik gehaald voor de hondencursus, die leraar houdt daar zo van, maar toen vergat ik ze mee te nemenquote:
Ja nee, we hebben hetzelfde accountquote:Op donderdag 5 december 2013 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is idd wel wat lastiger met 2 accounts bedenk ik me nu, maar je kan bijv een gmail-drive aanmaken voor jouw foto's van je iPhone en Re kan dan een dropbox account doen ofzo.
"Vergat"quote:Op donderdag 5 december 2013 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Die had ik gehaald voor de hondencursus, die leraar houdt daar zo van, maar toen vergat ik ze mee te nemen![]()
Dan kan je gescheiden je foto's met je iMac syncen, die van jou komen dan in een andere folder dan die van hem.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja nee, we hebben hetzelfde account
Maar waar zou ik die dropbox en gmail dan voor nodig hebben?
Het zijn drie lades onder de koelkast. En eigenlijk vind ik het nog te weinig vriezerruimtequote:
Dank! Ik vind het ook echt leuk.quote:
Oh zo. Nou ja, dat vind ik niet zo erg. Onze foto's verschijnen ook instantly op elkaars telefoon kwam ik pas achterquote:Op donderdag 5 december 2013 16:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan kan je gescheiden je foto's met je iMac syncen, die van jou komen dan in een andere folder dan die van hem.
ja, das de bedoelingquote:Op donderdag 5 december 2013 16:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh zo. Nou ja, dat vind ik niet zo erg. Onze foto's verschijnen ook instantly op elkaars telefoon kwam ik pas achterBeetje suf, maar als ie een nieuwe account zou nemen moest ie ook alle apps weer opnieuw downloaden en betalen vandaar dat we het zo doen
Ik heb alleen zo'n klein vakje in mijn kleine koelkastquote:Op donderdag 5 december 2013 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zijn drie lades onder de koelkast. En eigenlijk vind ik het nog te weinig vriezerruimte![]()
![]()
Nu gebruik ik het tenminste. Daarvoor dus echt nooit, ja een zak patat ofzo lag er dan in en dat was het
[..]
Dank! Ik vind het ook echt leuk.
Wie had dat gedacht een paar maanden geleden, dat ik een cake-bakkende, kip-grillende, boodschappendoende dinges zou worden![]()
Maar hoe is dat zo opeens veranderd? En heb je nog een site met tips of zoiets?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zijn drie lades onder de koelkast. En eigenlijk vind ik het nog te weinig vriezerruimte![]()
![]()
Nu gebruik ik het tenminste. Daarvoor dus echt nooit, ja een zak patat ofzo lag er dan in en dat was het
[..]
Wie had dat gedacht een paar maanden geleden, dat ik een cake-bakkende, kip-grillende, boodschappendoende dinges zou worden![]()
Ik zou zeggen koop een wk, dan kan je pas echt los.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:46 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, dat snap ikquote:Op donderdag 5 december 2013 16:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, das de bedoeling.
Ok,nou ja, whatever works works.
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:43 schreef Greys het volgende:
Ik snap niet meer waarom ik jaren lang elke dag naar de supermarkt ging![]()
Het is veel leuker om zo'n hele berg voer te hebben
Laten marineren in een bak met olijfole, knoflook, zout en veel rozemarijnquote:Op donderdag 5 december 2013 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]Duh!
Ideaal ook. "Ooh, dit, dit dit en dit moet op. Laten we eens kijken wat we daar van gaan maken"
Heb je nog lambchop recept? Ik dacht iig aan geroosterdbrood, zongedroogde tomaten, zelfgemaakt boter.
Altijdquote:Op donderdag 5 december 2013 16:50 schreef Qwea het volgende:
Ik ga naar Alkmaar, denken jullie aan me?![]()
Ik ging die trapkast opruimen/leegruimen een tijdje geleden, ik kon de deur amper open doen zonder dat de lege tassen en bigshoppers en troep er uit kwam vallenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar hoe is dat zo opeens veranderd? En heb je nog een site met tips of zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |