Nietttttttt!!!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:47 schreef MissBliss het volgende:
Kitty is thuis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat heerlijk voor jullie!!!!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zei tegen Re: Wil je *nu* nog even wat eten op het balkon zetten? Had zo'n gevoel dat dat moest. Dus hij daarheen en hij roept ineens: Le!! Dus ik dacht dat Spider ontsnapte ofzo en dat ik die tegen moest houden. Maar toen zag ik Spider hier gewoon zitten en ik ging kijken en ineens stoof Kitty langs me heen!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest gelijk huilen![]()
Ze rende onder hetbed. Daarna rende ze door de kamer en nu zit ze in het hok. Ze is echt wel van het padje afArm meiske.
Maar ik ben zo blij!!!!!!!
Haha ja. Ik ben zó moequote:Op woensdag 4 december 2013 23:56 schreef Oognip het volgende:
Die stoere Kitty is gewoon via de trap gekomenwat zullen jullie lekker slapen vannacht
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:02 schreef Oognip het volgende:
Misschien zat ze wel al de hele dag in dat tentje terwijl jij beneden zat![]()
Ik ben echt trots op haarquote:Op donderdag 5 december 2013 00:04 schreef Laysa het volgende:
Zie Kitty vindt haar thuis wel....slaap lekker allebei
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zei tegen Re: Wil je *nu* nog even wat eten op het balkon zetten? Had zo'n gevoel dat dat moest. Dus hij daarheen en hij roept ineens: Le!! Dus ik dacht dat Spider ontsnapte ofzo en dat ik die tegen moest houden. Maar toen zag ik Spider hier gewoon zitten en ik ging kijken en ineens stoof Kitty langs me heen!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest gelijk huilen![]()
Ze rende onder hetbed. Daarna rende ze door de kamer en nu zit ze in het hok. Ze is echt wel van het padje afArm meiske.
Maar ik ben zo blij!!!!!!!
quote:Op donderdag 5 december 2013 00:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik deed hardop gillen hier in huis!![]()
![]()
Wat zullen jullie opgelucht zijn
Gekke Kitty
Wat zal Kitty ook blij zijnquote:Op donderdag 5 december 2013 00:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]!!
Ja die dombopoezz heeft ons verbaasd!
Ze spint alweer en mauwt en geeft kopjes
Ja, morgen een week. En nu is het echt een spinfestijn, ze is wel blij geloof ikquote:Op donderdag 5 december 2013 00:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat zal Kitty ook blij zijn![]()
![]()
Zo zielig dat ze zodanig angstig is, dat ze zich niet durft te laten zien; ze is nu bijna een week weggeweest toch?
Béétje flauw, maar vooruit; ik keur 'm goedquote:Op woensdag 4 december 2013 23:57 schreef MissBliss het volgende:
Oh en ze mag nooit meer naar buiten
Wie weet wat voor goddelijks ze de afgelopen week buiten heeft gegetenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, morgen een week. En nu is het echt een spinfestijn, ze is wel blij geloof ikze heeft alleen nog niks gegeten, dus dat houden we even in de gaten.
Partypoopermode....: hou haar goed in de gaten en ga bij de eerste twijfel even naar de DA. Misschien heeft ze zich prima gered, maar misschien heeft ze ook een flinke opdoffer gehad en dan kan je er maar beter op tijd bij zijn met de nodige oplapmiddelen!quote:Op donderdag 5 december 2013 00:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, morgen een week. En nu is het echt een spinfestijn, ze is wel blij geloof ikze heeft alleen nog niks gegeten, dus dat houden we even in de gaten.
Naar wie; Blips of Kitty?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:37 schreef Re het volgende:
Ik ga eens ff lekker passief naar d'r kijken, de hele nacht
Oh wat een geweldig nieuws, zo voor het slapen!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:57 schreef MissBliss het volgende:
Ja, het trapje heeft gewerkt
En ze lag in de kattentent![]()
Oh en ze mag nooit meer naar buiten
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:47 schreef MissBliss het volgende:
O wat fijn en wat een mooi sinterklaascadeauquote:Op woensdag 4 december 2013 23:47 schreef MissBliss het volgende:
Whoohooo!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:47 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op donderdag 5 december 2013 07:54 schreef roos85 het volgende:
Nou mijn beste Toek
Wat heb jij een apart verzoek!
Ons zomaar laten rijmen en dichten!
Zullen wij als F&F dames daar wel voor zwichten?
Bij deze geef ik alvast een voorzet.
En heb ik hopelijk mijn eer gered.
quote:Op donderdag 5 december 2013 09:23 schreef Bamba het volgende:
Sinterklaas is bij R. op school aangekomen. ik heb een uur buiten
staan koukleumen
sorry toek, ik kan echt niet rijmen
De DUS is in de meeste gezinnen niet zo vanzelfsprekend, zeker niet na de winter van vorig jaar, dusquote:Op donderdag 5 december 2013 06:39 schreef Adnap het volgende:
MOgge,
![]()
![]()
![]()
MB wat fijn
![]()
![]()
![]()
![]()
En de rest, sorry niet bijgelezen.
Hier wel mijn jaarafrekening terug van gas/electra dus das fijn zo net voor kerst
Kan ze makkelijker naar benedenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:38 schreef MissBliss het volgende:
Ja we houden het zeker in de gaten
En de trap bewaren we ook jatoch handig
Truste
Je kunt het nu wel gewoon zeggen.... hoe vaak heb je op je duim getimmerd bij het maken van de trap?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:37 schreef Re het volgende:
Ik ga eens ff lekker passief naar d'r kijken, de hele nacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |