de dus sloeg meer op dat ik het fijn vind dat het voor kerst komtquote:Op donderdag 5 december 2013 09:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De DUS is in de meeste gezinnen niet zo vanzelfsprekend, zeker niet na de winter van vorig jaar, dusvoor jou!
Ik ga cadeautjes inpakkenLeukleukleuk
Ja, echt zo'n opluchting!quote:Op donderdag 5 december 2013 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Het begint hier nu echt wel harder te waaien en donker!![]()
Ik hou der van![]()
Zo fijn dat Kitty nu gewoon lekker warm ende veilig binnen zit met dit weer
quote:Treinverkeer Noord-Nederland gestaakt
Vanmiddag vanaf 14.00 uur wordt de treindienst ten noorden van de lijn Amsterdam-Zwolle uit veiligheidsoverwegingen stilgelegd.
Dit naar aanleiding van de storm en de daarbij behorende code rood.
De trajecten waarop geen treinen rijden zijn:
Amsterdam – Haarlem
Amsterdam – Zaandam – Alkmaar – Den Helder/Hoorn - Enkhuizen
Zandvoort aan Zee/Haarlem – Alkmaar – Den Helder
Zwolle – Leeuwarden/Groningen
Leeuwarden – Stavoren/Harlingen
Leeuwarden – Groningen
Groningen – Roodeschool/Delfzijl/Veendam/Nieuweschans/Leer
Zwolle – Mariënberg – Emmen
Ook in de rest van het land kan er hinder zijn van de storm.
Dit is een zeer ingrijpende situatie, noodzakelijk met het oog op de veiligheid van reizigers en medewerkers.
Het is nu helaas nog niet duidelijk wanneer het treinverkeer weer hervat kan worden.
Wij adviseren onze reizigers om te zien naar alternatieven of hun reis uit te stellen.
Op ns.nl houden wij u op de hoogte van de actuele ontwikkelingen.
Bij jou is het ook code rood hequote:Op donderdag 5 december 2013 14:09 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben dan geneigd om mensen op te gaan halen
ja, maar mensen die gestrand zijn ophalen bij stations en naar huis brengen zeg maarquote:
Ja, dat snap ik, maar het is code rood dus het klinkt niet als het slimste plan om de weg op te gaanquote:Op donderdag 5 december 2013 14:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, maar mensen die gestrand zijn ophalen bij stations en naar huis brengen zeg maar
Groningen, Friesland, Noord-Holland, waddenzeegebied, allemaal code rood.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:26 schreef Rewimo het volgende:
Is het inmiddels code rood in het westen?
sinds 11.30 al hier, school is om 12.45 dicht gegaan, scholen van de kids al om 12.00/13.00quote:Op donderdag 5 december 2013 14:26 schreef Rewimo het volgende:
Is het inmiddels code rood in het westen?
Moet je ook maar net thuis zijn om ze veilig naar huis te kunnen begeleidenquote:Op donderdag 5 december 2013 14:31 schreef Adnap het volgende:
[..]
sinds 11.30 al hier, school is om 12.45 dicht gegaan, scholen van de kids al om 12.00/13.00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |