Bij ons werd het omgeroepen en wij wisten het even eerder. Elke docent moest inventariseren wie wel/niet nar huis kon komen maar op dat moment gin ghet nog primaquote:Op donderdag 5 december 2013 14:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
Moet je ook maar net thuis zijn om ze veilig naar huis te kunnen begeleiden
Had ook niet gekund anders, gaat gewoon via lotingquote:Op donderdag 5 december 2013 14:46 schreef ferrari_rood het volgende:
tombo lekker van de werklui dat je je schuur niet in kunt. hopelijk staan de steigers goed vast met de storm.
Hoe is het voor de rest in huize tombo?
@oognip niet leuk dat mama_mia gaat verhuizen. en nu hoef je ook niet haar woning te nemen omdat jullie ook gaan verhuizen.
ah dat is wel handig jaquote:Op donderdag 5 december 2013 15:04 schreef Adnap het volgende:
[..]
Bij ons werd het omgeroepen en wij wisten het even eerder. Elke docent moest inventariseren wie wel/niet nar huis kon komen maar op dat moment gin ghet nog prima
Ikke niet hoor, Roos!quote:Op donderdag 5 december 2013 15:14 schreef ferrari_rood het volgende:
candaasje klaar met je scriptiehet einde komt nu echt in zicht.
Nee, morgenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:41 schreef indaha het volgende:
Roos , fijn dat je nu klaar bent met je scriptie![]()
F-R lekker geslapen , wat lief van Ean en Sac![]()
Tombo wat stom dat die kerels niet nadenken voor ze een steiger plaatsen![]()
Oognip toch een rechte pony , ik ben benieuwd, moest jij vandaag eigenlijk niet naar Flevoland of was dat een andere dag ?
Wij doen eigenlijk vandaag niets aan sinterklaas maar ik heb voor mijn man een nieuwe vaatwasser besteld , want de oude maakt kortsluiting en deed het al langere tijd niet meer zo goed
Waar las je dat? Want ik had ook het idee dat de piek al geweest is.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:43 schreef MissBliss het volgende:
Ik lees net dat het ergste er nog aan moet komen.
Vond het al zo meevallen vergeleken met de vorige storm.
Ik zag een kaartje waarin 'de lijn' met het ergste noodweer nog over moest komen. Maar dat zou nu inmiddels wel geweest moeten zijn en het valt hier echt wel meequote:Op donderdag 5 december 2013 15:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar las je dat? Want ik had ook het idee dat de piek al geweest is.
En ja het waait wel flink, maar verder...
Lekker dat je je er niet mee mag bemoeienquote:Op donderdag 5 december 2013 15:45 schreef indaha het volgende:
Nee , ik heb geen hekel aan afwassen.
Deze die nu stuk is heeft mijn man destijds gekocht en ik mag daar ook helemaal niets mee doen want ik vul hem altijd verkeerd en zo, het is echt zijn speeltje![]()
Ik moet toegeven dat ik het ook wel gemakkelijk vind, maar dat gaat niet zozeer om het afwassen als wel dat je dan de vuile vaat erin kan doen zodat er niets op het aanrecht staat .
O ik doe er helemaal niets mee, na het eten zet ik mijn bord op het aanrecht en verder is het zijn pakkie an , ik vind het primaquote:Op donderdag 5 december 2013 15:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Lekker dat je je er niet mee mag bemoeienAls het wel een keer mag zou ik gewoon alles op een rare manier er in zetten, is ie meteen weer genezen
Hier ook, en heel de tijd krakende geluiden van de balkonrailing, maar voor de rest valt het wel mee.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Het lijkt hier nacht, het waait flink, het regent en boemelt wat, maar verder geen spannende zaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |