u bent niet bekend met het fenomeen Gijp?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:34 schreef Stickertje het volgende:
Hij heeft een eigen scheurkalender?![]()
![]()
Doe maar.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:34 schreef Bosbeetle het volgende:
ik ben in staat de TT aan te passen
Dat. En Rene moet ergens bang voor zijn?quote:
Ik zeg: doen.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Nee...Gelukkig niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:34 schreef Evertjan het volgende:
[..]
u bent niet bekend met het fenomeen Gijp?
Gewoon doen, haal dat 'sensuele gegod er maar uit.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:34 schreef Bosbeetle het volgende:
twitter:Sidhappens twitterde op woensdag 04-12-2013 om 19:35:20Claudia de Breij gaat als cabaratier Rene vd Gijp een spiegel voorhouden. Dat zijn al vast 3 top uitzendingen VI met reactie #dwdd #zucht reageer retweet
Kanjer gewoon op.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:36 schreef superniger het volgende:
lapo regel telt niet voor livetopics
huillies
crewbashquote:Op woensdag 4 december 2013 19:36 schreef superniger het volgende:
lapo regel telt niet voor livetopics
huillies
Maar heeft wel gelijk als het gaat om de dna test van de koninklijke familie imoquote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:36 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Sidhappens twitterde op woensdag 04-12-2013 om 19:35:20Claudia de Breij gaat als cabaratier Rene vd Gijp een spiegel voorhouden. Dat zijn al vast 3 top uitzendingen VI met reactie #dwdd #zucht reageer retweet
quote:
Adriaan de les lezen.quote:
Dat je een kanjer user bent.quote:
Ouwe deugniet die Benno.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
Bernhard deugde werkelijk van gaan kant
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:38 schreef Stickertje het volgende:
Bernhard deugde werkelijk van gaan kant
Je overlijden eerder bekend maken dan de daadwerkelijke euthanasie zodat je de reacties kan lezen en horen.quote:
Aangeven dat je een kanjer user bent.quote:
Ik geniet echt van jouw posts.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:40 schreef Evertjan het volgende:
ja joh geef die man een paar miljoen schadevergoeding, de belastingbetaler hoest het wel op
ik ookquote:Op woensdag 4 december 2013 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik geniet echt van jouw posts.
Daarom moeten ze dat ook afschaffenquote:Op woensdag 4 december 2013 19:42 schreef BlueMage het volgende:
Tsja 't Koningshuis tegen je hebben is niet zo best idd.
Allebei even waardeloos.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet niet wie ik een prettiger user vind, superneger of evertjan
Waarom? Heb je daar argumenten voor?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat jouw account eigenlijk door de
[ afbeelding ]
mag.
Nou nou nou.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Maartje van Weegen is een soort moffenhoer.
Doe dat maar effe via DM of zo. Dat gekibbel.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom? Heb je daar argumenten voor?
Een greppelheks.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Corriegod.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe dat maar effe via DM of zo. Dat gekibbel.
anjerlikkerquote:Op woensdag 4 december 2013 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op woensdag 4 december 2013 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Een greppelheks.
Mijn DM-box hoeft niet vervuild te worden, dus nee.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is niet de goede houding.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Wil je dat dan ook even tegen alle anderen zeggen.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Pittig kort kapsel.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:43 schreef Mani89 het volgende:
Was tegen iedereen bedoeld. Kijk nou maar gewoon tv.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:44 schreef superniger het volgende:
[..]
Wil je dat dan ook even tegen alle anderen zeggen.
Gewoon keihard broekje uit enzo.quote:
Ik kijk op mijn Laptop. Ik vind dit discriminatiequote:Op woensdag 4 december 2013 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Was tegen iedereen bedoeld. Kijk nou maar gewoon tv.
Correctie: kijk naar het programmaquote:Op woensdag 4 december 2013 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk op mijn Laptop. Ik vind dit discriminatie![]()
Karina verwacht dat je je laptop zo het raam uit gooit.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk op mijn Laptop. Ik vind dit discriminatie![]()
allemaal de schuld van Obamacarequote:Op woensdag 4 december 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je aan rijkdom denkt denk je inderdaad aan Detroit.
Hoe kon dit toch gebeuren.
sp3c.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:47 schreef OProg het volgende:
Wie is die halve zool met die bontmuts daarachter?
Vast een of andere repper.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:47 schreef OProg het volgende:
Bruine ijsbeer.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:47 schreef OProg het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwagerman of Krabbé konden niet vanavond.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat kan Giovanca nu vertellen over een failliete stad?
Eerder Bushcare.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
allemaal de schuld van Obamacare
Drie keer niets. Inhoudsloos gekir.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat kan Giovanca nu vertellen over een failliete stad?
xd xdquote:Op woensdag 4 december 2013 19:48 schreef superniger het volgende:
Wel veel zingende zwarte pieten in Detroit
Het enige wat die zwartjoekels doen is stelen en jatten.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:48 schreef Mani89 het volgende:
Wat een hoop kleurlingen, ik begin iets meer te begrijpen waarom die stad failliet is.
Diskrieminasie!!!quote:Op woensdag 4 december 2013 19:48 schreef Mani89 het volgende:
Wat een hoop kleurlingen, ik begin iets meer te begrijpen waarom die stad failliet is.
quote:
Racist.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
Als je als stad je beroemdheid ontleent aan zwart-wit beelden moet je niet gek opkijken dat je failliet bent.
Ja dat is aan die apen wel toevertrouwd!quote:Op woensdag 4 december 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het enige wat die zwartjoekels doen is stelen en jatten.
Ik benoem zwart én wit.quote:
Logisch. Stad failliet dus dan dit onderwerp.quote:
als je daar als blanke man langs gaat dan denken ze dat je David Livingstone bentquote:Op woensdag 4 december 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het enige wat die zwartjoekels doen is stelen en jatten.
Mowtown is ook veel beter dan al die nobodies.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:50 schreef Bosbeetle het volgende:
wat raar dat ze detroid de stad van de MC5, the stooges, alice cooper en de techno alleen maar eren dmv motown
Dit!quote:Op woensdag 4 december 2013 19:50 schreef Bosbeetle het volgende:
wat raar dat ze detroid de stad van de MC5, the stooges, alice cooper en de techno alleen maar eren dmv motown
Is niet verschillig genoeg.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Als Zwarte Piet?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
Giovanca is altijd zo 'mat' geschminked.
Dat dachten ze ook van mij toen ik in Parijs was.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als je daar als blanke man langs gaat dan denken ze dat je David Livingstone bent
quote:
Is ze van nature eigenlijk blank?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
Giovanca is altijd zo 'mat' geschminked.
goede make upquote:Op woensdag 4 december 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh met heel veel poeder of zo. Dat ze helemaal niet glimt.
Mat is toch geen kleurquote:Op woensdag 4 december 2013 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Is ze van nature eigenlijk blank?
Zeker weten ja.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Oh dit is top, weer die pasjes. Geweldig.
Melk, de witte motor.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:53 schreef Bosbeetle het volgende:
ik krijg zin in chocomel van dit nummer
ohja die!quote:
Oh, komt er een verjaardagsparty?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Corrie, als je jarig bent geef ik je wel een plaat van Sonic Youth kado
Is goed. Sonic is toch een game?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Corrie, als je jarig bent geef ik je wel een plaat van Sonic Youth kado
Professor Don Leo Blokhuisquote:Op woensdag 4 december 2013 19:54 schreef Latert het volgende:
Ga geen verkapte promotie maken voor je top2000 Matthijs.
je gaat toch niet haten op top 2000?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:54 schreef Latert het volgende:
Ga geen verkapte promotie maken voor je top2000 Matthijs.
Doof zijnquote:
Mart geniet (als enige) van alle obscure artiesten die JD naar VI meebrengt.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:54 schreef marcodej het volgende:
Mart is meer van de Americana. En terecht,
quote:
Die komt deze week vast ook nog reclame maken voor zijn 8 cd bij elkaar geraapt zooitje van liedjesquote:Op woensdag 4 december 2013 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Professor Don Leo Blokhuis
En Frenk aan Prem.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:55 schreef OProg het volgende:
Van binnen helemaal uitgewoond.
Acuut moest Mart aan Ria denken.
Sinds Matt Andersen ben ik ook fan.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mart geniet (als enige) van alle obscure artiesten die JD naar VI meebrengt.
Wel van de band gehoord hoorquote:
Matt Anderson was de enige van die artiesten die ik echt goed vond.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sinds Matt Andersen ben ik ook fan.
net als sonic death monkeyquote:
quote:
Te lang in de zon gezeten he!quote:Op woensdag 4 december 2013 19:56 schreef Mani89 het volgende:
Giovanca ziet er inderdaad een beetje dof uit.
Ja, erg mat hoorde ik net.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:56 schreef Mani89 het volgende:
Nee, dat komt door het roet.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Te lang in de zon gezeten he!
En ze resoneert.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:57 schreef Specularium het volgende:
Claudia haar hele gezicht swingt.
De glans is eraf.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:56 schreef Mani89 het volgende:
Haha dat vroeg ik me ook afquote:Op woensdag 4 december 2013 19:57 schreef DrDentz het volgende:
Doen die mensen thuis ook zo achterlijk als ze muziek luisteren?
hebben ze wel xxxxxl doeken dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:57 schreef Haaibaaike het volgende:
DeMartOverigens is Mart zaterdag te zien in 'Sterren op het Doek' rond 21.15u op ned2
Gheghe.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:58 schreef OProg het volgende:
Dit donkere jongetje vol soul stierf als blanke vrouw.
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:57 schreef Haaibaaike het volgende:
DeMartOverigens is Mart zaterdag te zien in 'Sterren op het Doek' rond 21.15u op ned2
Whehequote:Op woensdag 4 december 2013 19:58 schreef OProg het volgende:
Jij bent toch ook Jackson fan? Hoe doe jij dat dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:57 schreef DrDentz het volgende:
Ik krijg zin om op die hoofden te timmeren... misschien moet ik gewoon weer een tijdje stoppen met DWDD kijken.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:57 schreef DrDentz het volgende:
Bedankt.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Zielugquote:Op woensdag 4 december 2013 19:58 schreef OProg het volgende:
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:59 schreef Karina het volgende:
Die gozer zal wel hele warme oren hebben nu.
quote:
quote:
Expres heel hard uit de maat.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
Je zal maar in die zaal zitten. Ik zou mooi niet meezingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |