je gaat toch niet haten op top 2000?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:54 schreef Latert het volgende:
Ga geen verkapte promotie maken voor je top2000 Matthijs.
Doof zijnquote:
Mart geniet (als enige) van alle obscure artiesten die JD naar VI meebrengt.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:54 schreef marcodej het volgende:
Mart is meer van de Americana. En terecht,
quote:
Die komt deze week vast ook nog reclame maken voor zijn 8 cd bij elkaar geraapt zooitje van liedjesquote:Op woensdag 4 december 2013 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Professor Don Leo Blokhuis
En Frenk aan Prem.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:55 schreef OProg het volgende:
Van binnen helemaal uitgewoond.
Acuut moest Mart aan Ria denken.
Sinds Matt Andersen ben ik ook fan.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mart geniet (als enige) van alle obscure artiesten die JD naar VI meebrengt.
Wel van de band gehoord hoorquote:
Matt Anderson was de enige van die artiesten die ik echt goed vond.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sinds Matt Andersen ben ik ook fan.
net als sonic death monkeyquote:
quote:
Te lang in de zon gezeten he!quote:Op woensdag 4 december 2013 19:56 schreef Mani89 het volgende:
Giovanca ziet er inderdaad een beetje dof uit.
Ja, erg mat hoorde ik net.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:56 schreef Mani89 het volgende:
Giovanca ziet er inderdaad een beetje dof uit.
Nee, dat komt door het roet.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Te lang in de zon gezeten he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |