Karina verwacht dat je je laptop zo het raam uit gooit.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kijk op mijn Laptop. Ik vind dit discriminatie![]()
allemaal de schuld van Obamacarequote:Op woensdag 4 december 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je aan rijkdom denkt denk je inderdaad aan Detroit.
Hoe kon dit toch gebeuren.
sp3c.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:47 schreef OProg het volgende:
Wie is die halve zool met die bontmuts daarachter?
Vast een of andere repper.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:47 schreef OProg het volgende:
Bruine ijsbeer.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:47 schreef OProg het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwagerman of Krabbé konden niet vanavond.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat kan Giovanca nu vertellen over een failliete stad?
Eerder Bushcare.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
allemaal de schuld van Obamacare
Drie keer niets. Inhoudsloos gekir.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat kan Giovanca nu vertellen over een failliete stad?
xd xdquote:Op woensdag 4 december 2013 19:48 schreef superniger het volgende:
Wel veel zingende zwarte pieten in Detroit
Het enige wat die zwartjoekels doen is stelen en jatten.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:48 schreef Mani89 het volgende:
Wat een hoop kleurlingen, ik begin iets meer te begrijpen waarom die stad failliet is.
Diskrieminasie!!!quote:Op woensdag 4 december 2013 19:48 schreef Mani89 het volgende:
Wat een hoop kleurlingen, ik begin iets meer te begrijpen waarom die stad failliet is.
quote:
Racist.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
Als je als stad je beroemdheid ontleent aan zwart-wit beelden moet je niet gek opkijken dat je failliet bent.
Ja dat is aan die apen wel toevertrouwd!quote:Op woensdag 4 december 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het enige wat die zwartjoekels doen is stelen en jatten.
Ik benoem zwart én wit.quote:
Logisch. Stad failliet dus dan dit onderwerp.quote:
als je daar als blanke man langs gaat dan denken ze dat je David Livingstone bentquote:Op woensdag 4 december 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het enige wat die zwartjoekels doen is stelen en jatten.
Mowtown is ook veel beter dan al die nobodies.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:50 schreef Bosbeetle het volgende:
wat raar dat ze detroid de stad van de MC5, the stooges, alice cooper en de techno alleen maar eren dmv motown
Dit!quote:Op woensdag 4 december 2013 19:50 schreef Bosbeetle het volgende:
wat raar dat ze detroid de stad van de MC5, the stooges, alice cooper en de techno alleen maar eren dmv motown
Is niet verschillig genoeg.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Als Zwarte Piet?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
Giovanca is altijd zo 'mat' geschminked.
Dat dachten ze ook van mij toen ik in Parijs was.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als je daar als blanke man langs gaat dan denken ze dat je David Livingstone bent
quote:
Is ze van nature eigenlijk blank?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
Giovanca is altijd zo 'mat' geschminked.
goede make upquote:Op woensdag 4 december 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh met heel veel poeder of zo. Dat ze helemaal niet glimt.
Mat is toch geen kleurquote:Op woensdag 4 december 2013 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Is ze van nature eigenlijk blank?
Zeker weten ja.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Oh dit is top, weer die pasjes. Geweldig.
Melk, de witte motor.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:53 schreef Bosbeetle het volgende:
ik krijg zin in chocomel van dit nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |