Ja, dat dacht ik al, maar die hadden ze toch niet bij de kruidvat? Bij de kruidvat hadden ze de Gijpvogel.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Johan en Wilfred natuurlijk, die hebben ook de Lidl aardig op de kaart gezet.
O ja, het was voor jou toen nog een hele reis om de cd die alle cd's overbodig maakt te bemachtigen.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ondanks mijn leven in de grote stad is er geen Aldi of Lidl in de buurt. Ik overweeg een boos briefje naar de gemeente.
Die is er wel, maar op zeker 3 kilometer van waar ik woonquote:Op woensdag 4 december 2013 18:51 schreef alors het volgende:
[..]
Zit er geen Lidl in Grunn? Wat een gemis
Ik kijk alweer uit naar het WK en welke collector's items men dit jaar gaat lancerenquote:Op woensdag 4 december 2013 18:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
O ja, het was voor jou toen nog een hele reis om de cd die alle cd's overbodig maakt te bemachtigen.
Ze zitten nogal in een boekenfase, ik hoop toch op iets ludiekers.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk alweer uit naar het WK en welke collector's items men dit jaar gaat lanceren
Hoop dat ze weer met iets komen zoals de Bavariajurkjes.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk alweer uit naar het WK en welke collector's items men dit jaar gaat lanceren
Een stripboek van de avonturen van Johan & Wilfred.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zitten nogal in een boekenfase, ik hoop toch op iets ludiekers.
200 euro bij Wehkamp online, koop hem nu het nog kanquote:
Een speelfilm lijkt me ook wel wat, dan is mijn filmcollectie ook gelijk compleet.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een stripboek van de avonturen van Johan & Wilfred.
Ik heb even niet zoveel geld helaas.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:00 schreef Cara het volgende:
[..]
200 euro bij Wehkamp online, koop hem nu het nog kan
Helaas, ze heeft al bier gehaald vandaag.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:00 schreef Cara het volgende:
[..]
200 euro bij Wehkamp online, koop hem nu het nog kan
Lol was 3 euro bij elkaar geloof ik.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Helaas, ze heeft al bier gehaald vandaag.
Dat kan nooit veel bier zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol was 3 euro bij elkaar geloof ik.
2 flesjes, maar ja voor 2 flesjes is 3 euro wel veel eigenlijkquote:Op woensdag 4 december 2013 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kan nooit veel bier zijn.
Misschien kan Sierd als bad-guy gecast worden. Dat hij Johan heeft ontvoerd en dan moeten Wilfred, René, Hansie en Bossie hem gaan redden.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een speelfilm lijkt me ook wel wat, dan is mijn filmcollectie ook gelijk compleet.
Een soort van The A team eigenlijk?quote:Op woensdag 4 december 2013 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan Sierd als bad-guy gecast worden. Dat hij Johan heeft ontvoerd en dan moeten Wilfred, René, Hansie en Bossie hem gaan redden.
Dat heb je eigenlijk wel nodig om door twee uur Joep Schreuder en Arno Vermeulen heen te komen.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
2 flesjes, maar ja voor 2 flesjes is 3 euro wel veel eigenlijkBewaren tot vrijdag tijdens de loting denk ik.
En dansmeisjes.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat heb je eigenlijk wel nodig om door twee uur Joep Schreuder en Arno Vermeulen heen te komen.
Dat is al een prima script, het zal wel een beetje Bassie en Adriaan stijl worden, oscar-waardig dus.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan Sierd als bad-guy gecast worden. Dat hij Johan heeft ontvoerd en dan moeten Wilfred, René, Hansie en Bossie hem gaan redden.
Wat wil je hiermee zeggen Cor?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij gaat liever naar de Lidl natuurlijk
Nou ja, Wilfred, René, Hansie en Bossie zijn geen oorlogsveteranen die gezocht worden voor een misdaad die ze niet gepleegd hebben, maar qua actie en plot gaat het er wel op lijken. En Emile Schelvis wordt hun contactpunt met al het Rotterdamse.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:05 schreef alors het volgende:
[..]
Een soort van The A team eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |