SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoertuigenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game ModesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Levolution
Change the face of battle. Experience a dynamic battlefield where no two games will ever be the same. Your actions physically change the battlefield in real-time, providing interactive game environments that react to your every move.
Commander Mode
Take the point and turn the tide. You’ve pulled the trigger, now drop the bomb. Commander Mode puts you at the heart of the situation room, letting you deliver critical intelligence, manage support activity and deploy powerful war assets during true squad-based team play.
Battlefield 4 Premium
Push the boundaries of what Battlefield 4 can be with a Premium membership. Secure early access to all five expansion packs, get new vehicles, weapons and weekly content drops and add even more depth with exclusive content.
FOK! platoons op Battlelog
Band of Fok!kers Platoon
FOK! Knokploeg Platoon
Band of FOK!kers BF4 platoon
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Vanmorgen een tijdje kunnen spelen, opvallende zaken:
-Rubberbanding
-1-hit-kills (maar nu vermoedelijk nog door de slechte netcode, nieuwe patch komt eraan las ik op Kotaku en is server-side)
-Nog steeds af en toe haperend geluid
-Texture/render problemen op sommige maps (verkeerd toegepastte textures en constant verspringen)
-Random wel/geen freelook in vliegtuigen, als je seats switcht is het over maar het staat zo knullig.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Godver wat ben ik toch slecht.Echt lastig je draai te vinden als je nog redelijk nieuw bent, dan is alt-tabben of er gewoon mee kappen te verleidelijk.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Het vliegtuigje voor de support moet je een assignment doen: 1x Air Sup ribbon (potje Air Sup winnen) en 3x een Jet ribbon (5 kills in 1 potje krijgen, is moeilijk zat, je moet zoeken naar Air Sup servers met 300-400 tickets, dan kan je wel 5 kills in een potje halen).quote:Op woensdag 4 december 2013 11:29 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Hoe? :S
Ik kan die dingen trouwens ook niet vinden op battlelog.
Voor de recon moet je een kill met de Bombing Raid. Dat is een bomber die je kan oproepen met een stationary-aa achtige trailer waar je in kunt gaan zitten soms (niet constant, dat zou op zijn), dat karretje staat bij de middelste vlag altijd (D) op de nieuwe maps.
Assignments zijn Safe Raiding en Eyes in the Sky (de 1e 2 bronzen China Rising assignments).![]()
Blij dat ik geen premium heb, heb geld bespaard zo te zienquote:Op woensdag 4 december 2013 13:13 schreef Skull-splitter het volgende:
Vanmorgen een tijdje kunnen spelen, opvallende zaken:
-Rubberbanding
-1-hit-kills (maar nu vermoedelijk nog door de slechte netcode, nieuwe patch komt eraan las ik op Kotaku en is server-side)
-Nog steeds af en toe haperend geluid
-Texture/render problemen op sommige maps (verkeerd toegepastte textures en constant verspringen)
-Random wel/geen freelook in vliegtuigen, als je seats switcht is het over maar het staat zo knullig.
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
BF4 ziet er trouwens niet verkeerd uit op de PS4.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
BF3 vond ik ook een verschrikking in vergelijking met BC2, duurde een half jaar voor ik het uberhaupt veel ging spelen...quote:Op woensdag 4 december 2013 14:28 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Blij dat ik geen premium heb, heb geld bespaard zo te zienI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
En het lukt me niet meer om games te joinen opeens. Hij laadt bf4.exe wel in de achtergrond maar hij kan em niet communicaten met battlelog ofzo.
Ook staat er een update voor china rising oid beschikbaar maar die kan hij niet downloaden
Conscience do cost.![]()
Repair install gedaan en nu gaat hij opeens weer bijna 5 gig (dus china rising) opnieuw downloaden. Dat is opeens van de schijf verdwenen ofzo
Conscience do cost.![]()
Wat is de goedkoopste manier om aan BF4 en alle toekomstige DLC's te komen? BF4 standaard en Premium lidmaatschap nemen?
Battlepacks maken mij niet zo veel uit. Die kun je toch vrijspelen.![]()
http://www.g2play.net/sto(...)-EA-Origin-Keys.htmlquote:Op woensdag 4 december 2013 21:32 schreef Skwish het volgende:
Wat is de goedkoopste manier om aan BF4 en alle toekomstige DLC's te komen? BF4 standaard en Premium lidmaatschap nemen?
Battlepacks maken mij niet zo veel uit. Die kun je toch vrijspelen.
dit is een redelijke aanbieding op het moment, nog 10 uur geldig.![]()
Wachten tot het spel af is. Tegen die tijd is de prijs vast een stuk gedaald.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:32 schreef Skwish het volgende:
Battlepacks maken mij niet zo veel uit. Die kun je toch vrijspelen.![]()
krap 70 euro is een prima prijs, alleen moet het gewoon nog op het niveau van BF3 komen. EA doet dit maar 1x goed fout denk ik...quote:Op woensdag 4 december 2013 23:04 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Wachten tot het spel af is. Tegen die tijd is de prijs vast een stuk gedaald.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nieuw record4 lvls up in 1 potje
lvl 76 nu en 11k xp nog tot volgend level
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
No lifequote:Op woensdag 4 december 2013 23:50 schreef Convict het volgende:
Nieuw record4 lvls up in 1 potje
lvl 76 nu en 11k xp nog tot volgend level
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Easy modequote:gemiddeld 2 lvl's up per potje. en ze duren niet langer dan 30 min die potjes.
72 uur heb ik maar gespeeld, wss minder uur dan jou
Hier blijft de teller toch echt steken op krap 43 uur waarvan pakweg 10 uur idlequote:Op woensdag 4 december 2013 23:58 schreef Convict het volgende:
[..]
Easy modegemiddeld 2 lvl's up per potje. en ze duren niet langer dan 30 min die potjes.
72 uur heb ik maar gespeeld, wss minder uur dan jou
Oh dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 5 december 2013 00:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hier blijft de teller toch echt steken op krap 43 uur waarvan pakweg 10 uur idle
AA goed weten te gebruiken. flags capturen, inf neer maaien, vliegtuigjes en heli's slopen.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:16 schreef Quotidien het volgende:
Hoe kom je aan zoveel exp dan (minus de double xp) ?
Je haalt heel snel service stars hierdoor (AA vergt niet veel xp voor een aa service star) en die leveren zeker nu met double xp zwaar veel xp op
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:51 schreef Convict het volgende:
[..]
flags capturen, inf neer maaien, vliegtuigjes en heli's slopen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Zat laatst op een server waar je niet op mocht boven level 40.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:09 schreef Quotidien het volgende:
Godver wat ben ik toch slecht.Echt lastig je draai te vinden als je nog redelijk nieuw bent, dan is alt-tabben of er gewoon mee kappen te verleidelijk.
Heb ook niemand gezien boven level 40.
N00bs onder elkaar, speelt wat prettiger
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR![]()
Mij lukt het iigquote:Op donderdag 5 december 2013 00:52 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan.sta altijd boven aan in de AA
Met een bootje en een minigun heb ik al menig jet en chopper verhoert iig...quote:Op donderdag 5 december 2013 12:31 schreef Convict het volgende:
[..]
Mij lukt het iigsta altijd boven aan in de AA
mn laatste potje van gister in aa tussen de tanks en alles
http://battlelog.battlefi(...)005056960/287497807/
34-1I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
quote:
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
G2Play is toch wel legaal? Het moet niet zo zijn dat EA mij later gaat bannen omdat er een G2Play key werd gebruikt. Ik weet dat jaren terug Valve moeilijk heeft gedaan met keys van een poolse website.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:07 schreef VelitoX het volgende:
[..]
http://www.g2play.net/sto(...)-EA-Origin-Keys.html
dit is een redelijke aanbieding op het moment, nog 10 uur geldig.![]()
Premium voor 3 gehaald hiermee, nu alweer een maand probleemloos BF4 premium ermee.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:11 schreef Skwish het volgende:
[..]
G2Play is toch wel legaal? Het moet niet zo zijn dat EA mij later gaat bannen omdat er een G2Play key werd gebruikt. Ik weet dat jaren terug Valve moeilijk heeft gedaan met keys van een poolse website.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Air superiority is zo slecht voor de bloeddruk, ik bak er werkelijk niks van, continu in mijn rug verkracht door van die level 100 gasten.![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:11 schreef Skwish het volgende:
[..]
G2Play is toch wel legaal? Het moet niet zo zijn dat EA mij later gaat bannen omdat er een G2Play key werd gebruikt. Ik weet dat jaren terug Valve moeilijk heeft gedaan met keys van een poolse website.
Ze hebben die games gewoon fysiek op voorraad en sturen je een foto van de gamekey.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Wat een pure aids spel zeg. Al zo vaak geprobeerd om die gare boot bij te houden. Kom er maar gewoon niet. Gasten roepen ook steeds dat er een helo rond vliegt. Niks vliegt rond.
BAGGER!na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Waar heb je het allemaal over.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wat een pure aids spel zeg. Al zo vaak geprobeerd om die gare boot bij te houden. Kom er maar gewoon niet. Gasten roepen ook steeds dat er een helo rond vliegt. Niks vliegt rond.
BAGGER!Conscience do cost.![]()
Gedaan... 0 kills 10 keer dood :Squote:Op woensdag 4 december 2013 14:17 schreef VelitoX het volgende:
je moet zoeken naar Air Sup servers met 300-400 tickets, dan kan je wel 5 kills in een potje halen).![]()
Geen touw aan vast te knopen. Wat ik wel heerlijk vind is een little bird die als vijand wel raketten lijkt te vuren ipv miniguns en als ik ermee vlieg en pal tegen iemand aan sta nog mis, of iig genoeg om nooit een fatsoenlijke kill ermee te maken...quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zo te zien is BF te moeilijk voor je. CoD een optie?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
BAGGER!Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Zucht nu moet ik toch echt in een zo'n straaljager vliegen.... Je moet wat er voor over hebben om die ucav assignment te halen.Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Hihi, lolbroek.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:54 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Zo te zien is BF te moeilijk voor je. CoD een optie?na regen, ben ik er.
Nuh, met deze dagen heb ik voornamelijk mijn grapjas aan.quote:Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ja, vooral in met dit weer. Brr.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:40 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nuh, met deze dagen heb ik voornamelijk mijn grapjas aan.na regen, ben ik er.
Ga toch CoD spelen. Hopelijk snap je dat wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:26 schreef Dr.Pringles het volgende:
BAGGER!![]()
Ik kan beter COD gaan spelen he?
Waarschijnlijk heeft niemand van jullie de SP van BF gespeeld....na regen, ben ik er.
Wel grappig dat de sukkeltjes meteen roepen dat ik cod moet spelen. Zonder vergelijking. Bravo.na regen, ben ik er.
dat zijn newbies die ik nog nooit in dit topic heb gezien. Singleplayer zei je?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:44 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wel grappig dat de sukkeltjes meteen roepen dat ik cod moet spelen. Zonder vergelijking. Bravo.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Bagger spel omdat je nog te ruk bent de singleplayer campaign van een spel waar de focus zwaar op de multiplayer ligt bij te houden? plsIk ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Hey gladiool. Ik heb de BF3 campaign op hard zonder moeite gespeeld. Heb genoeg MP gespeeld zowel op de pc als xbox360. Dus ik weet wel hoe het zit met BF. Nu wil ik gewoon chill de campaign van BF4 doen, maar die zit vol bugs/glitches. Bijv. door de lift vallen, de valkyrie niet kunnen bijhouden.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:51 schreef Quotidien het volgende:
Bagger spel omdat je nog te ruk bent de singleplayer campaign van een spel waar de focus zwaar op de multiplayer ligt bij te houden? pls
Maar dat wist je natuurlijk al he? Of nie?
plsna regen, ben ik er.
Je pohi is alleen maar cod slowchat bagger, dan weet ik al genoeg.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
En als het makreel slowchat was, wist je dan ook genoeg? Flappie.na regen, ben ik er.
Met wat voor een persoon hebben we hier te maken zegquote:Op donderdag 5 december 2013 22:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
En als het makreel slowchat was, wist je dan ook genoeg? Flappie.
Gewoon, een normaal tedere gozer. Ik kom alleen even woord doen over de campaign van bf4 en ik krijg meteen cod suggesties naar me gegooid. Vind ik buitengewoon frapant.
Niets eens een normaal reactie als in; oja, die vervelende bugs in de campaign. Mensen als Quotidien zien alleen de MP zeker..na regen, ben ik er.
Nee jij noemt een spel een baggerspel omdat je de sp schijnbaar niet leuk/te moeilijk vindt. BS want het is een multiplayer game en voordat je je eindoordeel velt (BAGGER!) moet je gewoon eerst de mp spelen.
Ik trek dan altijd een parallel naar voetbal - alsof je voetbal klote vindt omdat ze geen lekkere frikandelbroodjes in de kantine verkopen.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Ik heb de MP ook gespeeld. Maar ik hou er ook wel van om de SP te spelen. En ik klaag niet om het spel in het geheeld meer om dat level en de bugs die erin zitten.na regen, ben ik er.
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:39 schreef Dr.Pringles het volgende:
En ik klaag niet om het spel in het geheeld meer om dat level en de bugs die erin zitten.quote:Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Man, daar gaat m'n edit poging.quote:Ach was tijdelijke frustratie.
na regen, ben ik er.
ow shit. Ik was van plan nog te gaan herinstalleren maar door andere dingen te doen heb ik het denk ik opgelost
Ik heb het geheugne getest, de harde shcijf getest. Een hoop data eraf geflikkerd. Sommige dingen eraf gegooid. Logitech muis en toetysenbord instellingen maakte gebruik van de geforce GPU en omgezet.
BF4 geheel overnieuw geinstalleerd en nu lijkt het goed te werken![]()
![]()
gistere mijn 2e service star met aa gehaald, zit al bijna aan de 3e.
Vooral met active radar is die gewoon overkill![]()
![]()
ik word helemaal gek van die gasten die met de aa op de eigen basis blijven staan en totaal geen vlaggen pakken...quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:15 schreef badschaap het volgende:
gistere mijn 2e service star met aa gehaald, zit al bijna aan de 3e.
Vooral met active radar is die gewoon overkill![]()
ik ga altijd wel mee, lekker infantry naar de cholera knallenquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:18 schreef jhoopie het volgende:
[..]
ik word helemaal gek van die gasten die met de aa op de eigen basis blijven staan en totaal geen vlaggen pakken...![]()
en ja ik heb ook echt een grafhekel aan die mensen, je krijgt ook totaal geen aa support van hun.
En aan oost Europeanen, want die kunnen en willen officieel helemaal niks![]()
![]()
Godverdomme..
Ik heb de deluxe editie van BF4 maar ik kan China rising niet spelen maar die hoor ik wel te krijgen..![]()
Die heb ik ook. maar dacht dat juist jij wel zou weten als bf3er dat je premium moet hebben wil je het eerder kunnen spelen dan de non premiumsquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:10 schreef dennis3d het volgende:
Godverdomme..
Ik heb de deluxe editie van BF4 maar ik kan China rising niet spelen maar die hoor ik wel te krijgen..I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Oow dacht dat de premium periode al voorbij was..quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:11 schreef Convict het volgende:
[..]
Die heb ik ook. maar dacht dat juist jij wel zou weten als bf3er dat je premium moet hebben wil je het eerder kunnen spelen dan de non premiums
Laten we even maar geld uit geven dan maar..![]()
Je wordt gek van gasten die de match voor je winnen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:18 schreef jhoopie het volgende:
[..]
ik word helemaal gek van die gasten die met de aa op de eigen basis blijven staan en totaal geen vlaggen pakken...
Conscience do cost.![]()
Het gaat niet om winnen, het gaat om het meedoenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Je wordt gek van gasten die de match voor je winnen?![]()
En serieus...zo winnen is gewoon niet leuk.People assume too much.![]()
Als je vanuit de basis alles wat airborne is neerknalt voeg je een stuk meer toe dan ge-2-hit worden door wat infantry terwijl je een vlag probeert te pakken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:17 schreef very het volgende:
[..]
Het gaat niet om winnen, het gaat om het meedoen
Ik zou niet weten waarom niet, maar ieder z'n smaakquote:En serieus...zo winnen is gewoon niet leuk.
Conscience do cost.![]()
Nogmaals: het gaat niet om het winnen, het gaat om de actie tijdens het spelen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:19 schreef ems. het volgende:
Als je vanuit de basis alles wat airborne is neerknalt voeg je een stuk meer toe dan ge-2-hit worden door wat infantry terwijl je een vlag probeert te pakken.Waarom niet? Omdat het suf is. Een oorlogspel spelen en dan een beetje als een angsthaas op je basis blijven is gewoon kneuzentactiek.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:19 schreef ems. het volgende:
Ik zou niet weten waarom niet, maar ieder z'n smaakPeople assume too much.![]()
MAA is een stuk effectiever als je met de troepen mee beweegt. Daarom heet het ook een MOBILE AA. Ik heb altijd een hekel aan gasten die alleen maar in de uncap blijven zitten met dat ding. Gelukkig kan ik dat soort figuren altijd een kick van de server geven.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Als je vanuit de basis alles wat airborne is neerknalt voeg je een stuk meer toe dan ge-2-hit worden door wat infantry terwijl je een vlag probeert te pakken.
[..]
Ik zou niet weten waarom niet, maar ieder z'n smaak![]()
Badmin spotted!quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:36 schreef S1gnum het volgende:
[..]
MAA is een stuk effectiever als je met de troepen mee beweegt. Daarom heet het ook een MOBILE AA. Ik heb altijd een hekel aan gasten die alleen maar in de uncap blijven zitten met dat ding. Gelukkig kan ik dat soort figuren altijd een kick van de server geven.I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Genoeg in de lucht om actie te krijgen als AA hoor. En als jij vindt dat je meer plezier haalt uit lekker rondcrossen in je AA moet je dat natuurlijk vooral doen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:31 schreef very het volgende:
[..]
Nogmaals: het gaat niet om het winnen, het gaat om de actie tijdens het spelen.Oh ok. Ik vind van niet. Wel met al het andere aanwezige aan voertuigen maar een AA komt 9 van de 10 keer het best tot z'n recht buiten verhitte combat. Neemt verder niet weg dat in bepaalde situaties het uiteraard voordeliger is om wat rond te rijden, natuurlijk.quote:Waarom niet? Omdat het suf is. Een oorlogspel spelen en dan een beetje als een angsthaas op je basis blijven is gewoon kneuzentactiek.Nee. Natuurlijk hoef je niet compleet stil te staan de hele match maar hij is juist het meest effectief als je je niet te dicht bij de actie bevindt. Mooi plekje vinden waar je zoveel mogelijk zicht hebt op de lucht is prima. Een enigszins competente tegenstander begrijpt heus wel dat het dan hun taak is om dat ding alsnog uit te schakelen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:36 schreef S1gnum het volgende:
[..]
MAA is een stuk effectiever als je met de troepen mee beweegt. Daarom heet het ook een MOBILE AA.Gelukkigquote:Ik heb altijd een hekel aan gasten die alleen maar in de uncap blijven zitten met dat ding. Gelukkig kan ik dat soort figuren altijd een kick van de server geven.
Conscience do cost.![]()
Nu trouwens bij bol.com in de aanbieding van 60 naar 45 euro. Ook maar besteld dus, even 2 weken knallen in de kerstvakantie en dan kan die weer bij het grofvuil.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Dat was met BF3 al wel het geval, BF2 was net aan acceptabel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:13 schreef dennis3d het volgende:
Vind het echt een poep spel geworden....
EA heeft die jets helemaal verkracht..I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Maar de AA tegen de jetsquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:13 schreef dennis3d het volgende:
Vind het echt een poep spel geworden....
EA heeft die jets helemaal verkracht..![]()
Ja maar met BF3 gingen mensen nog dood door een jet machine gun...quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat was met BF3 al wel het geval, BF2 was net aan acceptabel.Die is ziek overpowerdquote:![]()
Heb al 4 service stars voor de AA![]()
16 stars bijnaquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:47 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ja maar met BF3 gingen mensen nog dood door een jet machine gun...
[..]
Die is ziek overpowerd![]()
Heb al 4 service stars voor de AA
BF3quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:47 schreef dennis3d het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In BF3 was het moeilijker om in je eentje het luchtruim te controleren. In BF4 pak je een attack jet en alles waar je naar kijkt is dood, inclusief infantry.
Gewoon nooit de US joinen, en zovaak mogelijk de Russen.Er is geen reet meer aan.
![]()
Na bijna 2 maandjes spelen moet ik als voornaamste kritiek (naast de instabiliteit, natuurlijk) eigenlijk de maps aanstrepen.
Itt BF3 zijn de maps op uitzonderingen na zo erg in het voordeel van vehicles (en dus engineers) en snipers dat je eigenlijk jezelf alleen maar tegenhoudt met assault/support classes. Ook de china rising maps motiveren eigenlijk nauwelijks het infantry gebeuren en maken je afhankelijk van vehicles.
Ik heb het idee, en ik kan het uiteraard mis hebben gezien ik BF3 een stuk meer gespeeld heb, dat het in BF3 een stuk beter gebalanceerd was. Vehicles stonden in dienst van infantry in plaats van andersom. Nu heb ik vaak dat ik als inf. spawn en als er dan toevallig geen vehicles in de buurt zijn ben ik simpelweg de lul omdat er 20 snipers op me aan het acen zijn en anders gemakkelijk gespot wordt door een tank met inrared/nightvision/whatever.
Jammer dat ze bij de retro mappacks geen noshar canals/damavand peak/seine crossing hebben zitten. Voor mijn gevoel was daar de balans een stuk sterker geregeld
Conscience do cost.![]()
Tot nu toe vind ik de mappen van BF4 eigenlijk best tegenvallen behalve die met dat instortende gebouw.![]()
Ik vind ze vooral een beetje flauw...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik speel eigenlijk nooit in grote mappen.
Als infantry kan je daar helemaal niks.
helicopters, tanks, etc. En je bent weer dood.
Ohja en dan die boot in sommige mappen....![]()
Zavod kan ik wel waarderen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik vind ze vooral een beetje flauw...Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch![]()
Ja, als onderdeel van de DLC Back to Karkand.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:38 schreef jhoopie het volgende:
is in bf3 strike at karkand nog teruggekomen? die map zou ik zo graag weer spelen![]()
Wat mij betreft porten ze die ook naar 4quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:38 schreef jhoopie het volgende:
is in bf3 strike at karkand nog teruggekomen? die map zou ik zo graag weer spelen
Conscience do cost.![]()
Geweldige map iddquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Te grijs gespeeld die map
Liever Mashtuur City weer eens.
[ afbeelding ]Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Beste niet, wel meest iconische. Je kunt er ook donder op zeggen dat ie terugkomt.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:48 schreef Roces18 het volgende:
Beste map is imho altijd nog Wake Island, maar in bf4 is die een beetje verneukt. Veel te grauw terwijl het lekker tropisch moet zijn
[ afbeelding ]
Andere BF2 maps die ik graag terug zie:
-Kubra Dam
-Dalian Plant
-Road to JalalabadI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nu we toch bezig zijn: Uit Bad Company 2 zie ik graag Arica harbor, laguna presa en Nelson Bay terug
En Port Valdez allicht.Conscience do cost.![]()
Dan in de blackhawk zittenquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Te grijs gespeeld die map
Liever Mashtuur City weer eens.
[ afbeelding ]
Die map was echt goud![]()
![]()
Laguna Presa was inderdaad wel cool, maar Nelson Bay werd veel te vaak gedraaid.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:59 schreef ems. het volgende:
Nu we toch bezig zijn: Uit Bad Company 2 zie ik graag Arica harbor, laguna presa en Nelson Bay terug
En Port Valdez allicht.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Laguna Presa was dan ook voornamelijk mijn favoriet omdat hij relatief weinig werd gedaan op mijn server, toen ik nog aan clans deed.Conscience do cost.![]()
Hell ja! Dat waren goede infantry maps, sowieso was infantry lekker in de BC titels...quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:59 schreef ems. het volgende:
En Port Valdez allicht.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Infantry is sowieso vrij kansloos met de huidige maps. Zit met Engineer class tegen m'n level cap aan. Recon ben ik nog wel ff mee bezig, heb nog wel wat unlocks daar en blijft wel leuk om te spelen an sich..quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:36 schreef t4rt4rus het volgende:
Ik speel eigenlijk nooit in grote mappen.
Als infantry kan je daar helemaal niks.
helicopters, tanks, etc. En je bent weer dood.
Ohja en dan die boot in sommige mappen....
"Kleinere" maps probeer ik nog wel eens met de assault of support class (en dan voornamelijk domination), maar als je een nieuwere guns geunlocked hebt met die classes zijn ze in het begin echt mega kansloos, zelfs op de ietwat kleinere maps word ik nog continue geowned.Niet tof als je in teamverband speelt en continue degene bent die de pijp uit gaat.
Bij BF3 was close quarters nog wel een uitkomst (shotgun whoring), maar er is gewoon nog geen BF4 equivalent van de kleinere maps. Te grote maps, de guns bij beide classes hebben m.i. te weinig bereik (iig de eerste paar guns) en te weinig damage. Wat eigenlijk beide classes imho nutteloos maakt, en haast irritant om te spelen.
Misschien toch de single player maar eens spelen, geen idee welke guns dit zou unlocken maar allicht hebben assault of support class er nog iets aan.
Common sense is my super power. What's yours?
Heerlijke maps in BC2quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:59 schreef ems. het volgende:
En Port Valdez allicht.![]()
![]()
Operation Locker en Zavod hebben best veel infantry actie imo.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Ohja en die rgo grenades zijn eigenlijk best wel een faal.
En de kleinere mappen hebben echt 1 choke punt![]()
Net weer BF3 gedaan. BF4 voelt steeds meer alsof ze een pre-alpha versie van BF3 hebben gepakt, en daar BF4 omheen hebben gebouwd, zonder eerst alles af te maken.![]()
Ik speel op de ps3, maar wat een gaar kut spel is het zeg. BF3 is tien keer beter. Graphics zijn zo lelijk als de nacht alsof ik BF2 aan het spelen ben (Op pc zal het vast wel mooier zijn) , er is totaal geen teamgevoel, en het ziet er zo afgeraffeld uit. En die mappen zegAls je het over standaard rommel hebt. Ultimate fail. Maar als een trouwe fan zal ik hem wel even uitspelen (heb sp nog niet geprobeerd overigens)
En die user interface omg, dat is het toppunt.
Graphics zijn idd ruk, dat ligt heulemaal niet aan je gedateerde machine.Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Dat zeg ik, maar omdat een tig jaar oude machine het niet trekt, zijn de graphics slecht natuurlijk..Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen![]()
Grappig, hier nog geen enkele echte bug getroffen in heel die SP niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:55 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hey gladiool. Ik heb de BF3 campaign op hard zonder moeite gespeeld. Heb genoeg MP gespeeld zowel op de pc als xbox360. Dus ik weet wel hoe het zit met BF. Nu wil ik gewoon chill de campaign van BF4 doen, maar die zit vol bugs/glitches. Bijv. door de lift vallen, de valkyrie niet kunnen bijhouden.
Maar dat wist je natuurlijk al he? Of nie?
plsI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
PS3 he, niet PS4.quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:16 schreef ems. het volgende:
Graphics is juist één van de dingen waar extreem weinig mis mee is.
Ook onder de laagste laag van de peasantry is er weinig verschil tussen BF3 en 4.Conscience do cost.![]()
Geen idee, maar de kleuren zijn wel weer harder/zonder kleurzweem/bleking, dus dat kan al snel lelijk ogen.
Maar ik zou een dergelijke titel gewoon nooit op iets willen spelen waar ik niet een prettige spelervaring kan uittoveren.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat BF4 is uitgekomen voor PS3 en 360 is natuurlijk wel een lachertjequote:Op zondag 8 december 2013 00:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Geen idee, maar de kleuren zijn wel weer harder/zonder kleurzweem/bleking, dus dat kan al snel lelijk ogen.
Maar ik zou een dergelijke titel gewoon nooit op iets willen spelen waar ik niet een prettige spelervaring kan uittoveren.![]()
Deel 3 speelde men er ook op. Dus op zich logisch. Alleen vind ik het er A-geen prettige controls voor en B-pijn doen aan mijn ogen aangezien de limiet van de console wel bereikt is.quote:Op zondag 8 december 2013 00:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat BF4 is uitgekomen voor PS3 en 360 is natuurlijk wel een lachertjeI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
BF3 kon nog net op de vorige generatie consoles dan moet je niet nog een extra deel eruit proberen te persen imo maar goed ze verdienen er goud geld mee dus eigenlijk hebben ze groot gelijkquote:Op zondag 8 december 2013 00:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Deel 3 speelde men er ook op. Dus op zich logisch. Alleen vind ik het er A-geen prettige controls voor en B-pijn doen aan mijn ogen aangezien de limiet van de console wel bereikt is.![]()
Gezien de beperkte marktpenetratie van de volgende generatie moet je daar als uitgever ook niet op mikken. Het meer flexibele platform pc samen met de PS3 en Xbox 360.quote:Op zondag 8 december 2013 00:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
BF3 kon nog net op de vorige generatie consoles dan moet je niet nog een extra deel eruit proberen te persen imo maar goed ze verdienen er goud geld mee dus eigenlijk hebben ze groot gelijk
Maar wat ik vooral niet begrijp is dat de mensen die het kopen voor die platformen het nog verdedigen met argumenten die ik nog niet als kleiduif zou inzettten...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Siege of Shanghai komt langs hoor, gelijk 2 crashes binnen 5 minuten, ik geef het wel gewoon op.
En volgens mij had een ander daar ook al last van.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Het is de enige map waarop ik een 100% crash rate heb. Voor de rest gaat het prima, geen crashes meer.quote:Op zondag 8 december 2013 01:39 schreef Catkiller het volgende:
Siege of Shanghai komt langs hoor, gelijk 2 crashes binnen 5 minuten, ik geef het wel gewoon op.
En volgens mij had een ander daar ook al last van.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Ja, met de juiste classes wel. Recon vanwege range, en engineer vanwege vehicles.quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:57 schreef Captainp00face het volgende:
Te grote maps..
Toch wel een beetje prioriteit nummer 1 voor een Battlefield spel.De andere classes zijn idd voornamelijk handig voor grenade spamming van chokepoints bij de grotere maps. Bf3 had close quarters als uitbreiding met kleinere maps zodat deze 2 classes nog een beetje nut hadden. Plus, meeste maps waren niet zo "open" als bij 4 nu. Meer bebossing e.d, waarmee je als assault nog enigzins kan bewegen zonder dat een van de 1000 campende recons je oneshot.
Jup. Ik vind BF3 qua spelgevoel veel lekkerder dan BF4 iig.quote:Op zondag 8 december 2013 12:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, met de juiste classes wel. Recon vanwege range, en engineer vanwege vehicles.De andere classes zijn idd voornamelijk handig voor grenade spamming van chokepoints bij de grotere maps. Bf3 had close quarters als uitbreiding met kleinere maps zodat deze 2 classes nog een beetje nut hadden. Plus, meeste maps waren niet zo "open" als bij 4 nu. Meer bebossing e.d, waarmee je als assault nog enigzins kan bewegen zonder dat een van de 1000 campende recons je oneshot.
BF3 zit ook beter in elkaar kwa gameplay elementen.
Dingen als vehicle upgrades, countermeasures, vehicle disabled, de verdeling van wapens en de balans van voertuigen waren gewoon veel beter geregeld.![]()
Ranken met double xp en een boost aan gaat heel hard
Vrijdag avond toen ik begon was ik level 25 en nu bijna 40![]()
![]()
Werken boosts wel met die dubbel XP? Dacht dat je dan je boost verspeeldequote:Op zondag 8 december 2013 15:26 schreef dennis3d het volgende:
Ranken met double xp en een boost aan gaat heel hard
Vrijdag avond toen ik begon was ik level 25 en nu bijna 40![]()
Die werken gewoon meequote:Op zondag 8 december 2013 15:29 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
Werken boosts wel met die dubbel XP? Dacht dat je dan je boost verspeelde
Graf HC in BF4![]()
Waarom moesten ze nodig zo snel een nieuwe Battlefield uitbrengen. We hebben jaren gewacht op battlefield 3 en opeens er achter aan meteen nummertje 4. Tja.. Best triest eigenlijk om zo'n goede serie zo hard te verneuken.
Maar ja life is a bitch.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
LOL epic crash, in de aftiteling van de single player een directx
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
Schijt spel
Ik spawn en sterf steeds..
Iedereen lig te campen....
Niemand speelt samen..
Ze konden het beter COD noemen had meer gepast..![]()
Kusje erop?quote:Op zondag 8 december 2013 17:10 schreef dennis3d het volgende:
Schijt spel
Niemand speelt samen..
Ze konden het beter COD noemen had meer gepast..
Dan kies je de verkeerde spawnplek![]()
Je hebt toch de ucav ideaal tegen campers
Werd er in bf3 wel samen gepeeld dan? Behalve als je met ze op TS zat?Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.![]()
dan ben je gewoon slechtquote:Op zondag 8 december 2013 17:10 schreef dennis3d het volgende:
Schijt spel
Niemand speelt samen..
Ze konden het beter COD noemen had meer gepast..![]()
Veel te veel onzin die nu in BF4 helemaal doorslaat. Met de jets en choppers in BF2 weinig mis, in BC2 hadden ze een goede sweetspot, maar met BF3 en 4 zijn ze qua mogelijkheden volslagen doorgeslagen als je het mij vraagt. En dan hebben we het niet eens over de gigantisch versimpelde controls sinds desert combat waar je flink wat uren kon maken voordat je crashvrij met een chopper weg kon...quote:Op zondag 8 december 2013 14:33 schreef KoningStoma het volgende:
BF3 zit ook beter in elkaar kwa gameplay elementen.
Dingen als vehicle upgrades, countermeasures, vehicle disabled, de verdeling van wapens en de balans van voertuigen waren gewoon veel beter geregeld.
Maar het pijnlijkste vind ik dat ze zoveel van COD proberen na te doen en daarmee hun eigen identiteit te grappel gooien.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Moet wel zeggen dat obliteration wel cool is. Zodra je die bom hebt zit meteen het hele vijandelijke team achter je aan![]()
maar mis daarentegen wel echte rush games. Waar je in allemaal knelpunten terecht kwam, dat is rush en nu kan iedereen overal lopen dat is wat minder..
trouwens wat is die gevangenis map een achterlijke map zeg
ik speel het ook steeds meerquote:Op zondag 8 december 2013 20:02 schreef Roces18 het volgende:
Moet wel zeggen dat obliteration wel cool is. Zodra je die bom hebt zit meteen het hele vijandelijke team achter je aan![]()
maar mis daarentegen wel echte rush games. Waar je in allemaal knelpunten terecht kwam, dat is rush en nu kan iedereen overal lopen dat is wat minder..
trouwens wat is die gevangenis map een achterlijke map zeg![]()
speelt een beetje als american football
blablablablablablablablablablablablablabla![]()
Maar dan is het meer een solo sport aangezien je team je totaal niet weet of wilt te helpen.quote:Op zondag 8 december 2013 20:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik speel het ook steeds meer![]()
speelt een beetje als american footballmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Je hebt toch een microfoon?quote:Op zondag 8 december 2013 20:26 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Maar dan is het meer een solo sport aangezien je team je totaal niet weet of wilt te helpen.![]()
Na wat meer spelen ben ik hem wel leren appreciëren. Helaas is het net als bij metro zo dat de teams wel ongeveer evensterk/goed moeten zijn anders is het inderdaad een erg saaie map.quote:Op zondag 8 december 2013 20:02 schreef Roces18 het volgende:
trouwens wat is die gevangenis map een achterlijke map zeg
En voor obliteration zou ik hem helemaal overslaan, tenzij je zin hebt van matches van anderhalf uur
Conscience do cost.![]()
Vind het jammer dat je altijd zichtbaar bent daarom pak ik nooit de bom op maar wacht ik tot er een teammate in de buurt is.quote:Op zondag 8 december 2013 20:02 schreef Roces18 het volgende:
trouwens wat is die gevangenis map een achterlijke map zeg![]()
Hou jij je mond even man.quote:
Knal je in BF3 gewoon overhoop met elk wapen wat er isOok niet veel zonder TS maar in BF4 loopt iedereen maar rond als een kip zonder kopquote:Op zondag 8 december 2013 17:13 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Kusje erop?
Dan kies je de verkeerde spawnplek![]()
Je hebt toch de ucav ideaal tegen campers
Werd er in bf3 wel samen gepeeld dan? Behalve als je met ze op TS zat?![]()
Dat laatste is nog niet echt gek aangezien de titel net uit is...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Je krijgt een trophy als je de bom 5 keer weet te planten. Heb gisteravond even gespeeld en zit nu op 3. Ik had er eigenlijk vier moeten hebben maar op die map met die eilanden werd mijn boot kapot geschoten door een kut heli.quote:Op zondag 8 december 2013 21:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind het jammer dat je altijd zichtbaar bent daarom pak ik nooit de bom op maar wacht ik tot er een teammate in de buurt is.
Enkel de bom oppakken is alweer dik puntjes scoren.quote:Op maandag 9 december 2013 08:27 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Je krijgt een trophy als je de bom 5 keer weet te planten. Heb gisteravond even gespeeld en zit nu op 3. Ik had er eigenlijk vier moeten hebben maar op die map met die eilanden werd mijn boot kapot geschoten door een kut heli.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Het komt allemaal door de consoles.quote:Op zondag 8 december 2013 19:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Veel te veel onzin die nu in BF4 helemaal doorslaat. Met de jets en choppers in BF2 weinig mis, in BC2 hadden ze een goede sweetspot, maar met BF3 en 4 zijn ze qua mogelijkheden volslagen doorgeslagen als je het mij vraagt. En dan hebben we het niet eens over de gigantisch versimpelde controls sinds desert combat waar je flink wat uren kon maken voordat je crashvrij met een chopper weg kon...
Maar het pijnlijkste vind ik dat ze zoveel van COD proberen na te doen en daarmee hun eigen identiteit te grappel gooien.
Echt waar.![]()
Ik heb nog wel vertrouwen in BF4. zal nog wel effe duren voordat het stabiel ismaar die extra futures die er in zitten zoals opzij leunen of net wat hoger kijken als je mikt en gehurkt zit als je achter een muurtje zit. en nog veel meer van die extra dingetjes bevallen mij heel goed
![]()
nu alles nog effe wat vloeiender maken en zorgen dat mensen met een hoge ping geen voordeel hebben op mensen met een lage pingzou juist andersom moeten zijn... zo hou je high pingers weg maarja...
Eindelijk BF4 op de PS3, maar wat is er met de controls gebeurd, de knop layout is helemaal anders :Built for Speed![]()
Niet echt. Wel dat unlocks als minibeloningen mensen binden aan een game. Maar das onzin waar je slechts 1x voor aftikt en logischer te doen bij MMORPG.quote:Op maandag 9 december 2013 11:42 schreef OuwePers het volgende:
[..]
Het komt allemaal door de consoles.
Echt waar.
Gemiddeld spel wordt door spelers al na enkele maanden verlaten voor de volgende titel naar het schijnt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nee hoor, het komt allemaal door dice en EA. Dat zij bepaalde zaken afraffelen ten behoeve van consoles staat op hun kerfstok, niet die van de consoles.quote:Op maandag 9 december 2013 11:42 schreef OuwePers het volgende:
[..]
Het komt allemaal door de consoles.
Echt waar.Conscience do cost.![]()
Hoe wil je dat anders doen dan? Ik heb per week ongeveer 15-20 uur om te gamen.quote:Op maandag 9 december 2013 13:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gemiddeld spel wordt door spelers al na enkele maanden verlaten voor de volgende titel naar het schijnt.
Ik koop ook zo'n 3-5 games per maand gemiddeld.
Als ik elke game langer dan dan 2 maand wil spelen betekent dat dat ik elke game een uurtje per week kan spelen. En je hebt zelf wel door dat het zo niet echt werkt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Gisteren even weer battlefield 3 gespeeld. Nu ook bij dat spel geeft ie aan dat er niet genorg geheugen zou zijn en na een aantal keer de melding en het spel crsshte. Heb mijn geheugen nog uitgebreid getest.
Wat zou het kunnen zijn....?![]()
Dec 9 PC Game Update Notes
-Fixed one of the most frequently occurring client crashes
-Fixed broken collision on containers with open doors. The bug previously made grenades bounce back even though the doors were open.
-Fixed a bug in Defuse mode where defenders could win the round by killing all the attackers without disarming the bomb, if the bomb was disarmed in the previous round.
-Miscellaneous stability fixes further reducing the number of client crashes
-Fixed side gunner jitter when aiming in attack boats & transport helicopters
-Fixed some instances of frame rate drops when shooting at large Levolution objects after they have been destroyed (like the radar dish on Rogue Transmission)
-Fixed broken aiming for passengers on the China Rising dirt bike
-Fixed a bug where the sound when capturing a flag was not playing correctly
-Removed a bug that would double save during MP round transition and SP level transition. This fix will reduce the occurrence of corrupted save files.Mss pakt ie nog steeds die interne videokaart? of was dat iemand andersquote:Op maandag 9 december 2013 13:31 schreef FL_Freak het volgende:
Gisteren even weer battlefield 3 gespeeld. Nu ook bij dat spel geeft ie aan dat er niet genorg geheugen zou zijn en na een aantal keer de melding en het spel crsshte. Heb mijn geheugen nog uitgebreid getest.
Wat zou het kunnen zijn....?.
![]()
Inderdaad ik word hier zo knettergek van. Als het beter is oke, maar ga niet elk spel het weer opnieuw verzinnen. Nu zit spotten weer op R2 terwijl die eerst op select zat. En met je arrow pad hebben ze ook geknoeid.quote:Op maandag 9 december 2013 13:05 schreef HansvanOchten het volgende:
Eindelijk BF4 op de PS3, maar wat is er met de controls gebeurd, de knop layout is helemaal anders :melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Voor vehicles is het helemaal vernaggeld :|quote:Op maandag 9 december 2013 14:12 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Inderdaad ik word hier zo knettergek van. Als het beter is oke, maar ga niet elk spel het weer opnieuw verzinnen. Nu zit spotten weer op R2 terwijl die eerst op select zat. En met je arrow pad hebben ze ook geknoeid.Built for Speed![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 14:12 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Inderdaad ik word hier zo knettergek van. Als het beter is oke, maar ga niet elk spel het weer opnieuw verzinnen. Nu zit spotten weer op R2 terwijl die eerst op select zat. En met je arrow pad hebben ze ook geknoeid.Is dr niet een "Classic" optie voor controls in de opties? Ik las dat dat zo was voor de ps3 e.d.quote:Op maandag 9 december 2013 14:13 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Voor vehicles is het helemaal vernaggeld :|![]()
volgens mij ligt psn er ook uit aan het updaten.
Maintenance Start: Monday, December 9th, 2013 9:00 AM PT
Maintenance End: Monday, December 9th, 2013 2:00 PM PT
maar wanneer die tijden zijn in nederland moet ik even kijken hahamelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
op maandag 9 december 2013 vanaf 18:00 tot dinsdag 10 december 2013 01:00 routinequote:
aldus playstation.com-nl
die heeft ze ook niet allemaal op een rijtje daar
Hij pakt gewoon netjes de geforce kaart.quote:Op maandag 9 december 2013 13:53 schreef VelitoX het volgende:
Dec 9 PC Game Update Notes
-Fixed one of the most frequently occurring client crashes
-Fixed broken collision on containers with open doors. The bug previously made grenades bounce back even though the doors were open.
-Fixed a bug in Defuse mode where defenders could win the round by killing all the attackers without disarming the bomb, if the bomb was disarmed in the previous round.
-Miscellaneous stability fixes further reducing the number of client crashes
-Fixed side gunner jitter when aiming in attack boats & transport helicopters
-Fixed some instances of frame rate drops when shooting at large Levolution objects after they have been destroyed (like the radar dish on Rogue Transmission)
-Fixed broken aiming for passengers on the China Rising dirt bike
-Fixed a bug where the sound when capturing a flag was not playing correctly
-Removed a bug that would double save during MP round transition and SP level transition. This fix will reduce the occurrence of corrupted save files.
[..]
Mss pakt ie nog steeds die interne videokaart? of was dat iemand anders.
![]()
wowquote:Op maandag 9 december 2013 15:49 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Mijn emblem in BF4:
[ afbeelding ]
Omdat het kan.![]()
Crashes maar sporadisch last van gehad de laatste weken, maar die netcode...
Ik vraag me af wanneer ze iets aan de balans en onafgemaakte gameplay elementen gaan doen.quote:Op maandag 9 december 2013 16:44 schreef very het volgende:
Mijne
[ afbeelding ]
Jammer dat er alleen cijfers beschikbaar zijn en geen letters![]()
![]()
Omfg, episch.quote:Op maandag 9 december 2013 16:44 schreef very het volgende:
Mijne
[ afbeelding ]
Jammer dat er alleen cijfers beschikbaar zijn en geen letters
sowieso.quote:Op maandag 9 december 2013 17:59 schreef Gummiebeer het volgende:
Aangezien BF4 nu ¤30 is..is het dit waard gezien de fails van EA en Dice?
Vette game en die crashes, mocht je er al veel last van hebben (bij mij valt het wel mee) worden uiteindelijk wel opgelost. Ze zitten er bovenop: DICE geeft Battlefield 4 topprioriteit
By far de vervelendste bug vind ik het wegvallen van geluid (nog steeds).
De crashes zijn maar sporadischPeople assume too much.![]()
Gezien de epic fail die BF3 met zich meebracht ben ik er iets voorzichtig mee. M'n maat speelt ook BF4, en als ik zijn geklaag zo hoor...quote:Op maandag 9 december 2013 18:05 schreef very het volgende:
[..]
sowieso.
Vette game en die crashes, mocht je er al veel last van hebben (bij mij valt het wel mee) worden uiteindelijk wel opgelost. Ze zitten er bovenop: DICE geeft Battlefield 4 topprioriteit
By far de vervelendste bug vind ik het wegvallen van geluid (nog steeds).
De crashes zijn maar sporadischAan de andere kant, het zal niet veel goedkoper worden..misschien moet ik het toch maar een kans geven.
![]()
Ja welke dan?quote:Op maandag 9 december 2013 13:53 schreef VelitoX het volgende:
-Fixed one of the most frequently occurring client crashes![]()
gisteren een 800 mb patch
vandaag weer een 888mb patch
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman![]()
SP is toch wel best cool, maar ik speel op hard mode maar het voelt echt aan als easy. Alsof ze het makkelijker hebben gemaakt. Laat staan wanneer ik easy nam, kon ik zeker een tank kapot knifen
Op 9-12 nog geen tank kapot geknifed hebben.. Noob.quote:Op maandag 9 december 2013 19:46 schreef Roces18 het volgende:
SP is toch wel best cool, maar ik speel op hard mode maar het voelt echt aan als easy. Alsof ze het makkelijker hebben gemaakt. Laat staan wanneer ik easy nam, kon ik zeker een tank kapot knifen
Ik crash soms nog maar TV missle's schieten is echt niet leuk meer door die netcode...quote:Op maandag 9 december 2013 16:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Crashes maar sporadisch last van gehad de laatste weken, maar die netcode...![]()
Hoeveel patches zijn we verder, server en client side?quote:Op maandag 9 december 2013 18:44 schreef cherrycoke het volgende:
gisteren een 800 mb patch
vandaag weer een 888mb patchI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Revive heeft het bij mij volgens mij alleen bij de initiële release gedaan.. Heel af en toe (eens in de 100 keer of zo) kan ik nog eens normaal gerevived worden maar meestal accept ik revives niet eens meer, werkt toch niet.quote:
Mwach, eigenlijk nooit echt gezeik mee behalve dat ie als uitdelende partij soms niet pakt. Maar das helaas wel vreselijk conform de gehele revive-lijn vanaf 2005.Pluriformiteit en wildgroei van unlocks heeft geen kut te maken met de afraffeling van het gehele product volgens mij...quote:Op maandag 9 december 2013 13:30 schreef ems. het volgende:
[..]
Nee hoor, het komt allemaal door dice en EA. Dat zij bepaalde zaken afraffelen ten behoeve van consoles staat op hun kerfstok, niet die van de consoles.
[ Bericht 68% gewijzigd door Skull-splitter op 10-12-2013 12:09:47 ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Reviven van teammates zelf werkt bij mij dan weer wel bijna altijd, maar zelf gerevived worden zelden. Om een of andere reden.
Animatie sluit niet altijd aan bij de actie hier, en dan mag je de animatie helemaal afwachten ipv snel nog een stoot geven.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:11 schreef neo2000 het volgende:
Reviven van teammates zelf werkt bij mij dan weer wel bijna altijd, maar zelf gerevived worden zelden. Om een of andere reden.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Om antwoord op je vraag te geven: niet. Ik bouw ook een flinke backlog op en ik speel van veel titels heel de MP simpelweg niet. Jammer maar helaas. Tegen de tijd dat ik dat wel wil proberen is er vaak ook geen speler meer te vinden.quote:Op maandag 9 december 2013 13:30 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Hoe wil je dat anders doen dan? Ik heb per week ongeveer 15-20 uur om te gamen.
Ik koop ook zo'n 3-5 games per maand gemiddeld.
Als ik elke game langer dan dan 2 maand wil spelen betekent dat dat ik elke game een uurtje per week kan spelen. En je hebt zelf wel door dat het zo niet echt werkt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Aero. Die zorgt niet voor een crash maar wordt niet tijdelijk uitgeschakeld waardoor dat geheugen niet gebruikt wordt en volloopt.quote:Op maandag 9 december 2013 13:31 schreef FL_Freak het volgende:
Wat zou het kunnen zijn....?Hier vooral de one-hit wonders die voor veel frustraties zorgen... Superirritant.quote:Op maandag 9 december 2013 20:32 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Ik crash soms nog maar TV missle's schieten is echt niet leuk meer door die netcode...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja, da's ook enigzins bugged viel mij op. Net als ik af en toe iemand knife en ik dan alleen een dog tag te zien krijg ipv tegenstander. Of gecounterknifed wordt, zonder zelf dood te gaan. Ook weer zoiets. Nog niet helemaal bug vrij in ieder geval.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Animatie sluit niet altijd aan bij de actie hier, en dan mag je de animatie helemaal afwachten ipv snel nog een stoot geven.Common sense is my super power. What's yours?
Welke epic fail?quote:Op maandag 9 december 2013 18:09 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Gezien de epic fail die BF3 met zich meebracht ben ik er iets voorzichtig mee.People assume too much.![]()
Elke release van een BF serie heeft dit soort dingen wel jammer genoeg leren ze het nooit...quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:56 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Release BF3 toevallig? Dramatisch was dat en BF4 doet het kunstje opnieuw.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:56 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Release BF3 toevallig? Dramatisch was dat en BF4 doet het kunstje opnieuw.Ik snap echt niet dat mensen daar zo over kunnen vallen. Ze hebben een beta, ze testen echt wel. Maar als er dan op dag 1 opeens miljoenen(!) mensen tegelijk beginnen te gamen, dan kan het wel zijn dat er dingen aan het licht komen die eerder niet bekend waren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:03 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Elke release van een BF serie heeft dit soort dingen wel jammer genoeg leren ze het nooit...People assume too much.![]()
Ik heb de beta gespeeld, de beta was beterquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Ik snap echt niet dat mensen daar zo over kunnen vallen. Ze hebben een beta, ze testen echt wel. Maar als er dan op dag 1 opeens miljoenen(!) mensen tegelijk beginnen te gamen, dan kan het wel zijn dat er dingen aan het licht komen die eerder niet bekend waren.![]()
![]()
Zelfs in de beta was de netcode beter ....quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Ik snap echt niet dat mensen daar zo over kunnen vallen. Ze hebben een beta, ze testen echt wel. Maar als er dan op dag 1 opeens miljoenen(!) mensen tegelijk beginnen te gamen, dan kan het wel zijn dat er dingen aan het licht komen die eerder niet bekend waren.![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik heb de beta gespeeld, de beta was beterIk heb de beta ook gespeeld, en inderdaad. Maar wat denk je? Dat ze expres nog wat foutjes er in programmeren voor de lol ofzo?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:10 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Zelfs in de beta was de netcode beter ....People assume too much.![]()
Dit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:10 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Zelfs in de beta was de netcode beter ....
Tevens weet Dice bij elke patch weer iets te vern##ken.
Sowieso.. BF4 is nu niet voor niks in prijs gehalveerd, iets met zieltjes winnen.![]()
*verkeerd knopjequote:Op dinsdag 10 december 2013 17:12 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Dit.
Tevens weet Dice bij elke patch weer iets te vern##ken.
Sowieso.. BF4 is nu niet voor niks in prijs gehalveerd, iets met zieltjes winnen. En dat lukt ze aardig want ook ik denk eraan om het aan te schaffen.![]()
![]()
Second assault wapens op battlelog:
GOL MAGNUM voor recon
F2000 voor assault
M60 voor support
AS VAL voor engineer
DAO-12![]()
Nee maar wat Gummiebeer zegt ze verpesten altijd wel iets met een patch...quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:12 schreef very het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de beta ook gespeeld, en inderdaad. Maar wat denk je? Dat ze expres nog wat foutjes er in programmeren voor de lol ofzo?
Ze moeten is gaan opletten als dat ze alles snel snel willen doen..![]()
Pff die server browser op de ps3 werkt ook Niet. Ik zie alleen maar games die full zijn ondanks dat ik dit uit heb staanBuilt for Speed![]()
Jup, staat me ook tegen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Silk Road wanneer je teams de vijandige jets met rust laat en je iets probeert te doen in de helicopters.![]()
![]()
Flikker een AA op die map of zo, nu kan elke idioot gewoon laag over komen vliegen om die helicopters te irriteren. Was nog beter geweest om er gewoon helemaal geen jets bij te zetten eigenlijk. Laat de heli's het lekker uitvechten met elkaar.
Verder is die staff shell in combinatie met een andere tankshell wel tof, lekker makkelijk om andere voertuigen uit te schakelen doordat er soms geen reload tijd tussen zit als je switcht tussen de twee, amper drop en automatische hit door bij een voertuig in te buurt te schieten. Zal wel redelijk snel over zijn met die pret echter.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Als je op Battlelog naar Leaderboards gaat en daar linksonder (onder de wereldkaart) op dat kleine doodshoofdje klikt, is het wachtwoord bumpinthenight
Dan krijg je er de assignment "Phantom Prospect" bij![]()
![]()
Haha dat stuurde je gisteren in het Engels al naar me, dacht eerst dat het spam was ofzoquote:Op woensdag 11 december 2013 09:18 schreef KroodjeBip het volgende:
Als je op Battlelog naar Leaderboards gaat en daar linksonder (onder de wereldkaart) op dat kleine doodshoofdje klikt, is het wachtwoord bumpinthenight
Dan krijg je er de assignment "Phantom Prospect" bij![]()
![]()
password incorrect krijg ikquote:Op woensdag 11 december 2013 09:20 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Haha dat stuurde je gisteren in het Engels al naar me, dacht eerst dat het spam was ofzoahquote:This cannot be done in Firefox for some reason. Any other browser seems to work fine.
People assume too much.![]()
ja dusquote:Op woensdag 11 december 2013 09:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
In Firefox werkt het niet, in Chrome en IE wel, misschien is dat het?
Thanks
Ik zie trouwens veel van die afstand bestuurbare vliegtuigen rondvliegen tegenwoordig. Wat zijn dat, waarom zijn ze er en hoe krijg je ze? Ik moet zeggen dat het wel een beetje een COD gehalte heeft
Het heet de UCAV en wordt verkregen middels de Eyes In The Sky assignment
[ Bericht 17% gewijzigd door very op 11-12-2013 10:20:52 ]People assume too much.![]()
Sorry, vergat ik te vermelden; moet via Chromequote:Op woensdag 11 december 2013 09:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
In Firefox werkt het niet, in Chrome en IE wel, misschien is dat het?![]()
Klopt en ze zijn nog dodelijker dan de MAV uit BF3quote:Op woensdag 11 december 2013 10:13 schreef very het volgende:
Ik zie trouwens veel van die afstand bestuurbare vliegtuigen rondvliegen tegenwoordig. Wat zijn dat, waarom zijn ze er en hoe krijg je ze? Ik moet zeggen dat het wel een beetje een COD gehalte heeft
Het heet de UCAV en wordt verkregen middels de Eyes In The Sky assignment![]()
![]()
Als het over China Rising gaat, je moet voor die assignments minimaal rank 10 zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:47 schreef HansvanOchten het volgende:
Worden die assignments pas actief bij een bepaald level?Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Current user: Robuustquote:Op woensdag 11 december 2013 09:18 schreef KroodjeBip het volgende:
Dan krijg je er de assignment "Phantom Prospect" bij
PREMIUM not detected
ACCESS DENIED_
ja, fok jou.
Heb zelf Premium gister gekocht voor 35 euro. Dus waar wacht je opquote:Op woensdag 11 december 2013 12:31 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Current user: Robuust
PREMIUM not detected
ACCESS DENIED_
ja, fok jou.
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:31 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Current user: Robuust
PREMIUM not detected
ACCESS DENIED_
ja, fok jou.Ja als zelfs bobbie premium heeftquote:Op woensdag 11 december 2013 12:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Heb zelf Premium gister gekocht voor 35 euro. Dus waar wacht je op
Bobbie je moet weer TS komen man![]()
![]()
Koopie! Waar?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:37 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Heb zelf Premium gister gekocht voor 35 euro. Dus waar wacht je opHoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
FFSG2play.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Het begint wel steeds meer op COD te lijken inderdaad. Voertuigen zijn allemaal nutteloos omdat ze binnen drie seconden kapot worden geschoten. Ik weet nog wel in BF2 enz, als er een tank aankwam dat rende je wel weg, maar tegenwoordig is 1 plakje c4 al voldoende
En die besturing van die fucking jetski dan, jezus christus. Ik ga wel lopen , gewoon cod spelen.....melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Meer dat die vraag nu echt wel 100x per topic is beantwoord in de laatste twee maanden.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Mee eens, heb het een dag gespeeld maar het lijkt wel of ik (iit bf3) niks geraakt krijg in BF4.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:47 schreef dennis3d het volgende:
[..]
[..]
Die is ziek overpowerd![]()
Heb al 4 service stars voor de AA
Is er trouwens een map alla metro in bf4?
Little birds op 2m afstand en ik krijg er geen infanterie mee kapot.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."![]()
Nee dat air superiority is leukmet 100 tickets is het fucking onmogelijk om jet ribbons te halen en al helemaal niet tegen mensen met active radar-raketten
tering wat zijn die dingen overpowered
![]()
2 x c4 om ook de inzittende dood te krijgenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:58 schreef Roces18 het volgende:
Het begint wel steeds meer op COD te lijken inderdaad. Voertuigen zijn allemaal nutteloos omdat ze binnen drie seconden kapot worden geschoten. Ik weet nog wel in BF2 enz, als er een tank aankwam dat rende je wel weg, maar tegenwoordig is 1 plakje c4 al voldoende
En die besturing van die fucking jetski dan, jezus christus. Ik ga wel lopen , gewoon cod spelen.....People assume too much.![]()
Servertje vinden met 300/400 tickets en het is wel te doen, vooral als je zelf die active radar raketten unlocked hebtquote:Op woensdag 11 december 2013 15:25 schreef Jorwol het volgende:
Nee dat air superiority is leukmet 100 tickets is het fucking onmogelijk om jet ribbons te halen en al helemaal niet tegen mensen met active radar-raketten
tering wat zijn die dingen overpowered
. Nou heb ik dat wel in de double xp periode gedaan (jet unlocks sneller jeej), maarja...
BF4 "metro" = Operation Locker (in een dlc komt Metro in geupgradede versie ook uit voor bf4)quote:Op woensdag 11 december 2013 15:10 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Mee eens, heb het een dag gespeeld maar het lijkt wel of ik (iit bf3) niks geraakt krijg in BF4.
Is er trouwens een map alla metro in bf4?
Little birds op 2m afstand en ik krijg er geen infanterie mee kapot.
Little bird unlock je betere guns voor later![]()
Je kunt er gewoon niet mee omgaanquote:Op woensdag 11 december 2013 14:58 schreef Roces18 het volgende:
Het begint wel steeds meer op COD te lijken inderdaad. Voertuigen zijn allemaal nutteloos omdat ze binnen drie seconden kapot worden geschoten.
Ik speel potjes in tanks/ifv waar ik k/d heb van 6.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Als ze C4 op jou weten te plakken verdien je het ook om dood te gaan. en leer je voertuig kennen, ze hebben zwakke plekken dus zorg dat je schuin met je neus naar de enemy kijkt voor de minste damage op je voertuigquote:Op woensdag 11 december 2013 14:58 schreef Roces18 het volgende:
En die besturing van die fucking jetski dan, jezus christus. Ik ga wel lopen , gewoon cod spelen.....I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.![]()
Om nog maars eens in de herhaling te vallen, deze heb jij toch?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Meer dat die vraag nu echt wel 100x per topic is beantwoord in de laatste twee maanden.
http://www.bax-shop.nl/st(...)product-details.html
Ik ga die kopen, Want ik ben er helemaal klaar mee
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:31 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon niet mee omgaan
Ik speel potjes in tanks/ifv waar ik k/d heb van 6.In andere battlefields kon je makkelijk een k/d van 25 halen. Dit is gewoon een kutspel wat te vroeg is uitgebracht. En die netcode, jezus christus!
En om de paar uur crasht dit spel ook nog eens......... zucht.
Dat de netcode brak is is één ding, maar je eigen incompetentie toe-eigenen aan het spel gaat natuurlijk wat ver.Conscience do cost.![]()
Ditquote:Op woensdag 11 december 2013 20:13 schreef ems. het volgende:
Dat de netcode brak is is één ding, maar je eigen incompetentie toe-eigenen aan het spel gaat natuurlijk wat ver.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Zal binnenkort eens komen buurtenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:14 schreef dennis3d het volgende:
[..]
[..]
Ja als zelfs bobbie premium heeft
Bobbie je moet weer TS komen man
Nee. Gigantische kutmaps zijn het. Lijkt wel of ze door een andere studio gemaakt zijn. Maar goed, daar zullen de meningen over verdeeld zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:04 schreef Principia het volgende:
zijn de China Rising maps de extra 5 euro waard om een pre order editie te bestellen?![]()
Ik zou zeggen, zoek er wat over op youtube en kijk naar de lay-out van de mappen en alles. Voor mij zou dat het wel waard zijn, maar alleen om Guilin Peaks (infantry map) eigenlijk. De rest zou ik niet missen als ze er niet waren, Altai Range en Silk Road zijn wat minder vanwege de infantry focus die er op 1 vlag ligt. En ik heb totaal geen zin om 1 minuut heuvelopwaarts te moeten rijden op Altai Range terwijl de heuvel weinig voor stelt uiteindelijk, fucking Alborz Mountains in het klein. Silk Road is wat minder erg dan omdat armor en air nog enigszins infantry kunnen raken daar. Dragon Pass daar weet ik niet wat ik er van moet vinden.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:04 schreef Principia het volgende:
zijn de China Rising maps de extra 5 euro waard om een pre order editie te bestellen?
Maar goed, als ik zo terug kijk op BF3 DLC maps dan zijn er eigenlijk ook niet echt maps bij waarvan ik zeg daar deed ik het voor. Ik speelde al die nieuwe maps wel zodra ze uit waren, maar zo geweldig was geen enkele map eigenlijk.
[/quote]![]()
Dat is niet verkeerd hoor, maar ze moeten of volop voor voertuigen kiezen, of volop voor infantry. Niet 80% voertuigen en 20% infantry waar je keihard in je kont genomen zal worden als je buiten dat 20% gebied komt omdat je dan meerdere voertuigen langs ziet crossen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:38 schreef Principia het volgende:
Bedankt, ja het leken mij ook erg saaie maps en vooral veel te groot en vehicle gericht.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:13 schreef ems. het volgende:
Dat de netcode brak is is één ding, maar je eigen incompetentie toe-eigenen aan het spel gaat natuurlijk wat ver.![]()
Gezelligquote:Op woensdag 11 december 2013 20:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zal binnenkort eens komen buurten![]()
![]()
Voor 5 euro zou ik niet eens twijfelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:04 schreef Principia het volgende:
zijn de China Rising maps de extra 5 euro waard om een pre order editie te bestellen?
Daarbij vind ik de maps wel tof, en dan met name Altai Range en Guilin Peaks
Vind de maps ook prima opzich, alleen Dragon Pass vind ik wat minder, maarja, personal preferences.
![]()
Ja, die heb ik. Vandaag na enkele wasbeurten de schelpen en het schuim van vervangen en hij is weer als nieuw, maar schoot uit en het ding nam een hap uit mijn wijsvinger. Doet je nick eer aan dus, maar wel een versterkertje ertussen doen he (speakers zouden voldoende moeten zijn). En op laag volume beginnenquote:Op woensdag 11 december 2013 16:58 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Om nog maars eens in de herhaling te vallen, deze heb jij toch?
http://www.bax-shop.nl/st(...)product-details.html
Ik ga die kopen, Want ik ben er helemaal klaar meeIn HC hoor je NIKS als er C4 op je waggie geplakt wordt, vooral in smalle straatjes en op hoeken ben je al snel de lul.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:47 schreef Convict het volgende:
[..]
Als ze C4 op jou weten te plakken verdien je het ook om dood te gaan. en leer je voertuig kennen, ze hebben zwakke plekken dus zorg dat je schuin met je neus naar de enemy kijkt voor de minste damage op je voertuigI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ok.... ik wordt net op Silk Road gerevived, accepteer, vervolgens val ik naar beneden door de grond alsof ik naar beneden basejump..... Uiteindelijk kwam ik buiten de area of combat.... maar... wtf....![]()
Klopt, maar dat maakt het minder leuk voor anderquote:Op woensdag 11 december 2013 19:20 schreef Roces18 het volgende:
[..]In andere battlefields kon je makkelijk een k/d van 25 halen. Dit is gewoon een kutspel wat te vroeg is uitgebracht. En die netcode, jezus christus!
En om de paar uur crasht dit spel ook nog eens......... zucht.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

kneusquote:Op woensdag 11 december 2013 20:13 schreef ems. het volgende:
Dat de netcode brak is is één ding, maar je eigen incompetentie toe-eigenen aan het spel gaat natuurlijk wat ver.
Ligt het aan mij of is de AA zwaar overpowered?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
In combinatie met active radar raketten bijna niet kapot te krijgen als er een goede speler in zitquote:Op donderdag 12 december 2013 11:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Ligt het aan mij of is de AA zwaar overpowered?![]()
Instant lock-on/hits over lange afstand en bij een paar hits van de guns meteen aan gort zijn in je chopperquote:Op donderdag 12 december 2013 11:40 schreef Jorwol het volgende:
[..]
In combinatie met active radar raketten bijna niet kapot te krijgen als er een goede speler in zit
Ik haat unlocks
In BF3 vond ik het altijd onzin als mensen klaagden over unlocks, in BF4 zit ik aan dezelfde kant en ik erger me er kapot aan. In jets ook, word helemaal geraped, hoe moet ik dan ooit beter wordenquote:Op donderdag 12 december 2013 11:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Instant lock-on/hits over lange afstand en bij een paar hits van de guns meteen aan gort zijn in je chopper
Ik haat unlocks![]()
![]()
Tis dan ook gewoon volslagen onzin.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Als infanterist heb je het toch nog het zwaarst in BF4. Ik kan soms letterlijk niet langer dan 5 seconden rondlopen voor ik door een tank/LAV/hercules/straaljager/helicopter/boot aan flarden wordt geschoten.![]()
Jet unlocks blijft kut, maar in Air Superiority kan elke gek wel wat punten halen.
Als je komt klagen over dat je belachelijk weinig ammo hebt in een attack heli en dat het te lang duurt om bij te laden en dat de gunner lichtkogeltjes schiet die amper schade doen tegen armor dan heb je pas een echte klacht. En dat het eerste secondary wapen van de gunner pas vrij komt na 23.000 punten in dat ding maakt bovenstaande punten nog net iets belachelijker.
[/quote]![]()
Attack chopper in BF3quote:Op donderdag 12 december 2013 12:00 schreef Catkiller het volgende:
Jet unlocks blijft kut, maar in Air Superiority kan elke gek wel wat punten halen.
Als je komt klagen over dat je belachelijk weinig ammo hebt in een attack heli en dat het te lang duurt om bij te laden en dat de gunner lichtkogeltjes schiet die amper schade doen tegen armor dan heb je pas een echte klacht. En dat het eerste secondary wapen van de gunner pas vrij komt na 23.000 punten in dat ding maakt bovenstaande punten nog net iets belachelijker.
Attack chopper in BF4![]()
![]()
Attack Chopper in BC2
kom een keer gewoon in een 2-player-start server met mij samen airsuperiority doen dan...om de beurt een kill maken en binnenharken die ribbons en unlocksquote:Op donderdag 12 december 2013 11:50 schreef Jorwol het volgende:
[..]
In BF3 vond ik het altijd onzin als mensen klaagden over unlocks, in BF4 zit ik aan dezelfde kant en ik erger me er kapot aan. In jets ook, word helemaal geraped, hoe moet ik dan ooit beter worden
Bestaat 2 player start weer dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 12:05 schreef very het volgende:
[..]
kom een keer gewoon in een 2-player-start server met mij samen airsuperiority doen dan...om de beurt een kill maken en binnenharken die ribbons en unlocksOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Volgens mij heb ik dat al wel voorbij zien komen.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bestaat 2 player start weer dan?
Maar kan de BOF server hier niet even tijdelijk op gericht worden anders?People assume too much.![]()
Oke, lijkt mij raar aangezien ze dat weg hebben gedaan uit BF3 maar ik zou het niet erg vinden als het weer kan.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:15 schreef very het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat al wel voorbij zien komen.
Maar kan de BOF server hier niet even tijdelijk op gericht worden anders?
Sowieso op de consoles was het toen kut om 4 spelers bij elkaar te krijgen om de ronde te beginnen op een moment waar niet iedereen die je kent online was, heb ook regelmatig gewoon 1 tegen 1 gedaan omdat er simpelweg niemand joinde maar dan kreeg je in ieder geval nog een beloning door middel van punten wat later dus niet meer kon.
[/quote]![]()
In BF3 had je toen zelfs 1 player starts..en je hoefde geen kills te maken om te vorderen met je helikopter bijvoorbeeld. Ideaal als je makkelijk wou unlockenPeople assume too much.![]()
Er is geen BOF-server meer. Zat ook niemand op.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:15 schreef very het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat al wel voorbij zien komen.
Maar kan de BOF server hier niet even tijdelijk op gericht worden anders?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Oh...ook lamequote:Op donderdag 12 december 2013 12:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Er is geen BOF-server meer. Zat ook niemand op.
Das in BF4 ook. Net een vlag gecapt, hoppa, fire extinguisher vrij.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:19 schreef very het volgende:
In BF3 had je toen zelfs 1 player starts..en je hoefde geen kills te maken om te vorderen met je helikopter bijvoorbeeld. Ideaal als je makkelijk wou unlockenI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ok. Wapens zijn wel los van de class gemaaktquote:Op donderdag 12 december 2013 12:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Das in BF4 ook. Net een vlag gecapt, hoppa, fire extinguisher vrij.People assume too much.![]()
Okee voor de beginners onder ons dan maar mijn geheim...quote:Op donderdag 12 december 2013 12:00 schreef Catkiller het volgende:
In een voertuig met magazijnen. schiet 1 kogel of raket af en herlaad hem dan gelijk. dan gaat hij met je magazijn reload beginnen en heb je dus een magazijn extra van 1 kogel minder.
Hoop dat jullie nu wat minder gaan klagen
Yup, dat ding schiet je met 2 tellen uit de luchtquote:Op donderdag 12 december 2013 11:17 schreef Skull-splitter het volgende:
Ligt het aan mij of is de AA zwaar overpowered?![]()
Verdorie, anderhalve maand niks aan de hand, op hoogstens een crash tijdens het starten, dus niet heel erg irritant. En nu sinds de patch deze week, wel constant crashes.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:11 schreef SeanFerdi het volgende:
Verdorie, anderhalve maand niks aan de hand, op hoogstens een crash tijdens het starten, dus niet heel erg irritant. En nu sinds de patch deze week, wel constant crashes.![]()
![]()
Hoe zit het met die kut assignment waarbij je iemand moet defibben, moet je die pistol en 40mm granaat kill in diezelfde ronde halen ofzo?
Heb nu sowieso al 2 defibs kills gemaakt maar registreert niks.Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ja in dezelfde rondequote:Op donderdag 12 december 2013 14:22 schreef Catkiller het volgende:
Hoe zit het met die kut assignment waarbij je iemand moet defibben, moet je die pistol en 40mm granaat kill in diezelfde ronde halen ofzo?
Heb nu sowieso al 2 defibs kills gemaakt maar registreert niks.![]()
Hoeren. Nou ja, dan maar standaard met een noobtube rondlopen tot ik hem heb. Die andere is nog erger dan, met een shotgun iemand killen en dan naar een RFB moeten switchen of andersom.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Die is juist simpel, eerst met shotgun rondlopen + C4, daarna iemand neerschieten met een DMR, dat is toch niet lastig?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeren. Nou ja, dan maar standaard met een noobtube rondlopen tot ik hem heb. Die andere is nog erger dan, met een shotgun iemand killen en dan naar een RFB moeten switchen of andersom.![]()
![]()
Nee lastig is het niet, gewoon irritant. Ik begin aan een ronde en ik switch vrijwel nooit van wapen en nauwelijks van class. Liever een hoop kills maken of ribbons behalen voor een assignment dan een checklist aflopen qua wapens en op zoek moeten gaan naar een kill waar je normaal toch niet voor gaat.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:37 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Die is juist simpel, eerst met shotgun rondlopen + C4, daarna iemand neerschieten met een DMR, dat is toch niet lastig?
[/quote]![]()
Wie moet er nog jet ribbons halen? In een server voor 4 man zullen we ze wel vrij snel te pakken hebben
http://battlelog.battlefi(...)16c9a/BattleFUUKers/![]()
Je moet dus defib kill + m320 kill + pistol kill, alle 3 in 1 rondequote:Op donderdag 12 december 2013 14:22 schreef Catkiller het volgende:
Heb nu sowieso al 2 defibs kills gemaakt maar registreert niks..
![]()
Ik heb het gewoon in een 24-man 400 ticket airsup server gedaan, al moet ik wel zeggen dat ik alleen die 5 kills kon halen op Silk Road, de andere maps crashden de tegenstanders altijd met mobility hits (dus geen kill, ugh).quote:Op donderdag 12 december 2013 14:43 schreef Jorwol het volgende:
Wie moet er nog jet ribbons halen? In een server voor 4 man zullen we ze wel vrij snel te pakken hebben
http://battlelog.battlefi(...)16c9a/BattleFUUKers/![]()
Ja dat is ook zoiets belachelijksquote:Op donderdag 12 december 2013 15:00 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon in een 24-man 400 ticket airsup server gedaan, al moet ik wel zeggen dat ik alleen die 5 kills kon halen op Silk Road, de andere maps crashden de tegenstanders altijd met mobility hits (dus geen kill, ugh).Schiet je ze bijna helemaal kapot, klappen ze op de grond is het geen kill..
![]()
Hmjah veel raketten zorgen ook voor mobility hits, dat is ook een oorzaakquote:Op donderdag 12 december 2013 15:01 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja dat is ook zoiets belachelijksSchiet je ze bijna helemaal kapot, klappen ze op de grond is het geen kill..
.
![]()
Vanavond eindelijk van start met de MP
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Besteld!quote:Op woensdag 11 december 2013 23:59 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ja, die heb ik. Vandaag na enkele wasbeurten de schelpen en het schuim van vervangen en hij is weer als nieuw, maar schoot uit en het ding nam een hap uit mijn wijsvinger. Doet je nick eer aan dus, maar wel een versterkertje ertussen doen he (speakers zouden voldoende moeten zijn). En op laag volume beginnen
[ Bericht 21% gewijzigd door robuust89 op 12-12-2013 20:23:40 ]Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!![]()
Crash nog steeds elke keer op Siege
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Waar speel je op dan oostblokslettenneuker?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:20 schreef Dven het volgende:
Vanavond eindelijk van start met de MPOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ik lees graag je ervaring terug, maar ik voorspel dat je veel van je muziek ineens opnieuw gaat luisterenquote:
PS3. Overstap gemaakt omdat ik hier geen XboxOne mag spelenquote:Op donderdag 12 december 2013 23:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waar speel je op dan oostblokslettenneuker?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Whuuuuuuuut?!quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:07 schreef Dven het volgende:
[..]
PS3. Overstap gemaakt omdat ik hier geen XboxOne mag spelenI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Origin-naam:013skullsplitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: