Second Assault is de 2e expansion, China Rising de 1e.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:23 schreef Captainp00face het volgende:
Huh? Ik dacht dat Second Assault vandaag uit kwam?
BF3 heeft ons geleerd wat betreft jet balance je simpel en op zn dice en EA..quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:40 schreef KoningStoma het volgende:
Kan je met air superiority met stealth jets tegen elkaar? Dice zal ze nog wel niet gebalanceerd hebben.
De F35 is het minst wendbaar en zal dus altijd verliezen bij redelijke spelers. De Russische stealth jet is bijna twee keer zo wendbaar als de andere twee, dus die zal vrijwel altijd winnen, bij redelijke spelers.
Bij mij werkt het de laatste tijd wel beter moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:26 schreef robuust89 het volgende:
Nou, ze hebben hard aan de stabiliteit gewerkt merk ik!
Hier zijn iig de stutter en het rubberbanden keihard terugquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:26 schreef robuust89 het volgende:
Nou, ze hebben hard aan de stabiliteit gewerkt merk ik!
Proost.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:03 schreef Convict het volgende:
[..]
BF3 heeft ons geleerd wat betreft jet balance je simpel en op zn dice en EA..
Namelijk datt je de teering kan krijgen en anders maar moet stoppen met spelen nadat je Premium hebt gehaald.
Ik vind die xbox one ook maar naar inderdaad.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:39 schreef Captainp00face het volgende:
Wanneer komt second assault dan? Ik dacht dat we die twee weken naar de xbox one versie kregen..
quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:41 schreef Captainp00face het volgende:
Fijn dat je mijn subtiele typo juist weet te interpreteren.
Bij mij gaat altijd het geluid loopen en dan moet ik 'm met de taakbeer killenquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hier zijn iig de stutter en het rubberbanden keihard terug! Was net met de laatste, kleine patch weggewerkt
Flares hebben kortere reload tijd jeejquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:32 schreef Catkiller het volgende:
Dat midden van Silk Road.Net mijn leukste helicopter ronde gehad op die map. Ondanks dat het wat lastig is en je moet vluchten in plaats van schuilen omdat er niet veel te schuilen valt.
Toen de AA en beide jets eenmaal op mijn reet zaten omdat ze de kans kregen werd het wel minder leuk.
Wat is nu beter, de ECM of de flares? En dan bedoel ik in het geval van helicopters. 25 mm kanonnen zijn in ieder geval wel een blijvertje.![]()
Heb dr nu eentje!quote:Op woensdag 4 december 2013 00:09 schreef t4rt4rus het volgende:
Air superiority is echt bagger.
Zit je elke keer in een team, waar aan het einde in totaal 4 kills gemaakt zijn.
En het andere team er 50 heeft.
Hoe je ooit die vliegtuigjes van support en recon vrij speelt :S
Welke bomber?quote:Op woensdag 4 december 2013 00:12 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Heb dr nu eentje!. Overigens hoef je maar voor een van die dingen met airsup en jets aan de gang, andere moet je met de bomber een kill maken (is een ding bij de middelste vlag waar je in kan zitten, die hebk nog nie).
Die opgeroepen wordt als je in zo'n AA achtig karretje gaat zitten bij de vlag in het midden van de maps.quote:
Hoe? :Squote:Op woensdag 4 december 2013 00:35 schreef VelitoX het volgende:
Ennnn nu ook ut recon vliegtuigie unlocked
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |