Twee weken eerder, maar voor iedereen verder.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die China Rising meuk is nu toch alleen voor Premium klanten beschikbaar?
Hmm... nog 2 weken wachten dan. Vind het maar fucked up dat ze op zo'n manier extra geld proberen binnen te harken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Twee weken eerder, maar voor iedereen verder.
nou ik heb via een cd key website premium gekocht voor 70 euro. Dus ik heb het spel plus dat ik alle uitbreidingen krijg en idd eerder toegang. Vindt dat wel een goede dealquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hmm... nog 2 weken wachten dan. Vind het maar fucked up dat ze op zo'n manier extra geld proberen binnen te harken.
Dat is netjes ja, maar toch vind ik dat early acces gedoe een beetje flauw. Ik heb geen Premium besteld omdat de kans bestaat dat ik sommige Add-ons niet wil.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
nou ik heb via een cd key website premium gekocht voor 70 euro. Dus ik heb het spel plus dat ik alle uitbreidingen krijg en idd eerder toegang. Vindt dat wel een goede deal
Niet-premium vanaf de 17equote:Op dinsdag 3 december 2013 16:08 schreef ems. het volgende:
Ik heb premium voor m'n verjaardag gekregen
Maareh, china rising is toch gewoon iedereen vanaf vandaag of..?
Ja.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die China Rising meuk is nu toch alleen voor Premium klanten beschikbaar?
Dan moet je ook gewoon niet klagenquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat is netjes ja, maar toch vind ik dat early acces gedoe een beetje flauw. Ik heb geen Premium besteld omdat de kans bestaat dat ik sommige Add-ons niet wil.
- Niet te grote servers joinen (maarja, zijn voor europa eigenlijk alleen grotenquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:46 schreef SeanFerdi het volgende:
Dat air superiority is ook ronduit knudde, het is maar te hopen dat er een jet is waar je in kan komen, en na 100 tickets is de ronde al weer over, zo kan je nooit je ribbons krijgen voor de ucav.
Was ze na die 110 ofzo uur wel zatquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:00 schreef Catkiller het volgende:
Na 32 uur spelen zit ik eigenlijk nog helemaal niet te wachten op nog meer keuze tussen mappen.
Twee jaar geleden had ik hetzelfde (probleem) gehad, ik kom er gewoon niet aan toe nu om veel te spelen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:02 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Was ze na die 110 ofzo uur wel zat
Klinkt als een gezonde oplossing. IPV de opmerking bovenaan Battlelog eens te lezen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:38 schreef FL_Freak het volgende:
TIjd om windows maar overnieuw te installeren. Als het daarna nog niet lukt bel ik EA op.
Ik herinsalleer sowieso voor die problemen van directX.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Klinkt als een gezonde oplossing. IPV de opmerking bovenaan Battlelog eens te lezen.
Ik vraag me af of je het daarmee redt, maar ik haat reinstallsquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik herinsalleer sowieso voor die problemen van directX.
Maar dan sluit ik mooi wel weer wat uit.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je het daarmee redt, maar ik haat reinstallsPer stap kost het drie keer geen tijd, maar alles bij elkaar ben je gewoon weer een dag aan het kutten om alles goed te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |