abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 december 2013 @ 23:30:52 #201
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_133863283
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:22 schreef FL_Freak het volgende:
Roadtrip en ik hebben dezelfde problemen :')
En vertonen hetzelfde koppige gedrag ipv een nachtje memtest te draaien om het uit te sluiten ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_133863316
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik wed dat je dit keihard verdraait en uit z'n context haalt. Laat maar eens zien dan. :)
Ik ga die mail niet delen vanwege herkenbaarheid.

Maar de mail ging ongeveer als volgt:
Uit de omschrijving van uw problemen zie ik dat uw klachten gerelateerd zijn aan problemen in het spel zelf. Helaas bieden wij geen in-game ondersteuning.

Wat u kunt doen is een klacht aanmaken op het online forum. Mogelijk kunt u hier geholpen worden.

Ik kan u wel helpen met onderhoud aan uw computer. U zou bijvoorbeeld kunnen proberen de prullenbak leeg te maken. Dit kunt u doen door *knip*.

Ik neem aan dat uw problemen hiermee zijn verholpen. Daarom sluit ik bij deze uw case.

Alleen dan met extreem veel spelfouten, woorden die grammaticaal de verkeerde keuze waren en een zinsstructuur alsof hij van Google Translate kwam.

Aan de telefoon zeiden ze precies hetzelfde. Ik begrijp dat het vervelend is (ze boden hun excuses aan, dat is al wat) maar wij kunnen u niet helpen met technische problemen van de game. Wij kunnen u wel helpen over problemen met uw computer alleen dat is hier niet het geval.

Roadtrip: Is het mogelijk deze case te escaleren? Ik ga hier niet mee akkoord. Ik heb een defect product gekocht van EA en een koopovereenkomst aangegaan bij EA. Hiervoor verwacht ik een werkend product. Wanneer dit niet mogelijk is verwacht ik dat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.

EA: nee dat is helaas niet mogelijk. Wij kunnen de case alleen escaleren wanneer u iets fout doet, of er een fout in uw computer zit. Dat is hier niet het geval. Wij kunnen geen ondersteuning bieden over de game zelf. U kunt het beste een paar weken wachten en het dan opnieuw proberen.
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133863391
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:30 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

En vertonen hetzelfde koppige gedrag ipv een nachtje memtest te draaien om het uit te sluiten ;)
Dat heb ik dus al gedaan. En ook OCCT. En ik heb een live windows usb stick gebruikt om mijn SSD voor fouten te checken. En ik heb bitlocker in en uitgeschakeld. En ik heb de game opnieuw geïnstalleerd. En ik heb 4 verschillende GPU drivers geprobeerd.

Maar ja, lezen is jou sterkste punt niet he?
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133863430
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:30 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik ga dat nog wel doen straks wanneer ik vannacht moet werken :+
pi_133863545
Ik denk trouwens dat Skull-Splitter diegene is die hier koppig is. Hij spreekt 4 verschillende EA customer support agents en mij tegen. Oh en hij heeft moeite met begrijpend lezen. Jammer dat schreeuwen wel goed gaat.
pi_133863626
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef Roadtrip het volgende:
Ik denk trouwens dat Skull-Splitter diegene is die hier koppig is. Hij spreekt 4 verschillende EA customer support agents en mij tegen. Oh en hij heeft moeite met begrijpend lezen. Jammer dat schreeuwen wel goed gaat.
EA kan helemaal geen fix leveren omdat ze de publisher zijn, niet de developer.... Wat verwacht je nou.
  maandag 2 december 2013 @ 23:46:36 #207
12888 Skull-splitter
pi_133863953
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:32 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Dat heb ik dus al gedaan. En ook OCCT. En ik heb een live windows usb stick gebruikt om mijn SSD voor fouten te checken. En ik heb bitlocker in en uitgeschakeld. En ik heb de game opnieuw geïnstalleerd. En ik heb 4 verschillende GPU drivers geprobeerd.

Maar ja, lezen is jou sterkste punt niet he?
Zie laatste opmerking in mijn vorige post, de opbouw van je laptop laat gewoon geen soepel gebruik van je GPU toe met zijn hybride oplossing. (meteen de hoofdreden dat ik nooit alleen een laptop wil gebruiken)

Overigens noemde je vooral de in windows ingebouwde dingen volgens mij en die haalde mijn systeem wel, maar als je dieper ging kijken zat het dus in RAM en SSD waarbij gestapelde fouten uiteindelijk funest waren voor mijn systeem en ik sinds april ineens niet meer kon updaten (windows) en bij herinstallatie eigenlijk eindeloos gezeik heb gehad.
SSD ging RMA: vol fouten, door technische dienst nagelopen, hier niks geconstateerd enkel een vermoeden.
RAM wel zelf laten lopen, welliswaar met de 4 reepjes van 4 erin, 650K+ meldingen in een aantal testen. Met controlereepje opnieuw laten draaien om mobo-falen uit te sluiten hierin: 0 fouten.
Heel die batch teruggebracht en onder garantie nieuwe laten komen.

EA zit gewoon met een product wat ze weliswaar te snel de deur uit hebben geduwd om COD bij te blijven, maar wat nu grotendeels al gefixt is in de eerste maand. De foutmeldingen die ik nu steeds zie zijn grotendeels terug te voeren op losse systemen zover ik het zie.
Daarnaast moet DICE het allemaal uitzoeken en het enige wat EA kan doen is compenseren/pappen/nathouden.
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:33 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik ga dat nog wel doen straks wanneer ik vannacht moet werken :+
Je hebt vast ergens wel een moment dat er niets op je PC gedaan hoeft te worden. Memtest hoeft niet lang te duren, al is dat wel beter om zeker van je zaak te zijn.
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef Roadtrip het volgende:
Nah, ik ben wel degelijk koppig, maar vooral omdat er geen fuck met advies gedaan wordt.
Dan snij je in je eigen poten en krijg je keer op keer hetzelfde antwoord. Niet alleen van mij overigens.
Maar je probleem is bovenal dat je wil gamen op een laptop die er niet voor gebouwd is. (Quadro toch? Das rendermateriaal, geen gamemachine, ondanks dat het wel kan)
pi_133864113
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:46 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Je hebt vast ergens wel een moment dat er niets op je PC gedaan hoeft te worden. Memtest hoeft niet lang te duren, al is dat wel beter om zeker van je zaak te zijn.

Ja moet vannacht ff paar uurtjes werken dus dan kan memtest uitgebreid zijn werk doen *O*
  maandag 2 december 2013 @ 23:51:57 #209
12888 Skull-splitter
pi_133864124
Mag het vanaf nu ook gewoon weer over het spel gaan ipv iets wat meer bij DIG thuis lijkt te horen? Mkay.
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:51 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ja moet vannacht ff paar uurtjes werken dus dan kan memtest uitgebreid zijn werk doen *O*
Ik werk onregelmatig dus heb hem een paar dagen achter elkaar dingen laten checken toen ik al anderhalve maand alles probleemloos probeerde te laten werken maar random fouten naar mijn hoofd geslingerd kreeg. Toen was ik ineens in een week klaar.
pi_133864696
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:38 schreef VelitoX het volgende:

[..]

EA kan helemaal geen fix leveren omdat ze de publisher zijn, niet de developer.... Wat verwacht je nou.
Ik verwacht voor ¤110 een werkend product te kopen. Wanneer het niet werkt verwacht ik een oplossing. Hoe dit gerealiseerd wordt is voor mij niet van belang. Er zijn tal van mogelijkheden hoe EA dit kan oplossen. Wanneer ze het écht niet kunnen oplossen kunnen ze me schadeloos stellen. Door bijvoorbeeld een financiële compensatie voor de tijd dat het niet werkt. Of ontbinding van de koopovereenkomst wanneer het ze niet op redelijke termijn gaat lukken.

quote:
Zie laatste opmerking in mijn vorige post, de opbouw van je laptop laat gewoon geen soepel gebruik van je GPU toe met zijn hybride oplossing. (meteen de hoofdreden dat ik nooit alleen een laptop wil gebruiken)

Op dit moment wordt 0mb van het videogeheugen van mijn Intel HD4000 gebruikt. Ook is er geen enkele applicatie die er gebruik van maakt.

Als ik naar Battlefield 4 kijk wordt het uitgevoerd door de Nvidia kaart. Battlefield 4 ziet ook geen Intel videokaart. Hij wordt helemaal niet herkend door Battlefield 4. Alleen de Nvidia grafische kaart wordt gebruikt. Dit is geen factor die meespeelt in de crashes. Bovendien als het wel een rol zou spelen, zouden er dan ook geen problemen moeten zijn met de single player?

quote:
Overigens noemde je vooral de in windows ingebouwde dingen volgens mij
Met de volgens mij zit je helemaal goed. Je hebt geen idee waar je over praat. Hier zijn alle stabiliteit check programma's die ik op deze computer heb gebruikt:
Memtest: http://www.memtest.org/
Memtest86: http://www.memtest86.com/
De Dell ingebouwde memtest van het ram en vram
OCCT: http://www.ocbase.com/
Furmark: http://www.ozone3d.net/benchmarks/fur/
Prime95: http://files.extremeoverclocking.com/file.php?f=205
IntelBurnTest: http://www.softpedia.com/(...)/IntelBurnTest.shtml
ChkDsk (die is inderdaad van Windows zelf)
HD Tune Pro http://www.hdtune.com/
Samsung Disk Magician
Een SMART test
Een EA nic test

Ik heb vroeger vaak zelf computers overclockt. Dan leer je écht controleren of je computer 100% stabiel is. Maar als jij nog meer software weet die zoveel betrouwbaarder is, ik zou zeggen kom met linkjes.

Overduidelijk zit dit in ieder geval niet standaard in Windows ingebouwd.

quote:
maar als je dieper ging kijken zat het dus in RAM en SSD waarbij gestapelde fouten uiteindelijk funest waren voor mijn systeem en ik sinds april ineens niet meer kon updaten (windows) en bij herinstallatie eigenlijk eindeloos gezeik heb gehad.
SSD ging RMA: vol fouten, door technische dienst nagelopen, hier niks geconstateerd enkel een vermoeden.
RAM wel zelf laten lopen, welliswaar met de 4 reepjes van 4 erin, 650K+ meldingen in een aantal testen. Met controlereepje opnieuw laten draaien om mobo-falen uit te sluiten hierin: 0 fouten.
Met andere woorden jouw computer had ook talloze andere problemen en de hardware was defect. Dat is een hele andere situatie.

quote:
De foutmeldingen die ik nu steeds zie zijn grotendeels terug te voeren op losse systemen zover ik het zie.
Geinig. EA heeft zowel schriftelijk als telefonisch (opgenomen) toegegeven dat dit niet het geval is. Maar jij weet het natuurlijk veel beter dan de klantenservice van EA.

quote:

Één run garandeert niet probleemloos RAM. Eigenlijk moet je het minimaal tien keer laten draaien. Maar ik betwijfel of dit zijn probleem is.

quote:
Maar je probleem is bovenal dat je wil gamen op een laptop die er niet voor gebouwd is. (Quadro toch? Das rendermateriaal, geen gamemachine, ondanks dat het wel kan)
Een auto is niet gemaakt om te botsen. Toch is het prettig dat er airbags in zitten. Een geweer is bedoeld om mensen te doden. Toch wil ik liever geen kogel door mijn hoofd.

En inderdaad ik game vanaf een Quadro. Er is geen reden waarom dit niet zou kunnen. Hij ondersteunt ook gewoon DirectX 11.2 en heeft genoeg kracht om Battlefield 4 op ultra te draaien.

Het grappigste is dat Battlefield 4 ontworpen is op Quadro kaarten. Een groot gedeelte van de tests zal ook gewoon op deze kaarten gebeurd zijn.

Het enige verschil tussen een Quadro en een GeForce is dat er extra functies in de drivers zitten voor professionele software als Maya. En dat de hardware gemaakt is uit hogere bins waardoor ze satabieler zijn. En hij kan met meer kleurdiepte beeldschermen aansturen.

Maar opnieuw. Als de Quadro het probleem was zou de single player ook problemen geven.

quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2013 23:51 schreef Skull-splitter het volgende:
Mag het vanaf nu ook gewoon weer over het spel gaan ipv iets wat meer bij DIG thuis lijkt te horen? Mkay.

[..]

Ik werk onregelmatig dus heb hem een paar dagen achter elkaar dingen laten checken toen ik al anderhalve maand alles probleemloos probeerde te laten werken maar random fouten naar mijn hoofd geslingerd kreeg. Toen was ik ineens in een week klaar.
Dit hoort niet in DIG thuis. In DIG horen fouten in systemen van de gebruikers. In GAM fouten in de game.

Maar ik zou zeggen, probeer eens te stoppen met het praten van onzin en mij voor leugenaar uit te maken. Dan krijg je ook geen reacties.

Het is alsof je tegen een leeuw gaat schreeuwen en in zijn oog gaat prikken. Natuurlijk krijg je dan als zwakker persoon een negatieve reactie. Een reactie die je blijkbaar niet kan handelen.
  dinsdag 3 december 2013 @ 00:16:56 #211
12888 Skull-splitter
pi_133864854
Je huilt, je vermoeit, en dat al 4 pagina's van 50 berichten vol. Je zult vast alles gedaan hebben wat je kon en het is kut dat het niet werkt na al je moeite, maar je problemen zijn voor velen hier niet herkenbaar dus dan ligt de verdenking al snel op de gebruiker.
Hier blijven jammeren dat EA niet doet waar jij ze voor betaald gaat iig geen flikker uithalen behalve dat we je compleet gaan negeren omdat we ook de grens van ons kennen en kunnen bereiken.

Dus, game of ergens anders heen zoals een techsupport (en dat is dus niet hier in GAM).
pi_133864986
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:16 schreef Skull-splitter het volgende:
Je huilt, je vermoeit, en dat al 4 pagina's van 50 berichten vol. Je zult vast alles gedaan hebben wat je kon en het is kut dat het niet werkt na al je moeite, maar je problemen zijn voor velen hier niet herkenbaar dus dan ligt de verdenking al snel op de gebruiker.
Hier blijven jammeren dat EA niet doet waar jij ze voor betaald gaat iig geen flikker uithalen behalve dat we je compleet gaan negeren omdat we ook de grens van ons kennen en kunnen bereiken.

Dus, game of ergens anders heen zoals een techsupport (en dat is dus niet hier in GAM).
Ach ja mijn hersenen functioneren in ieder geval wel. Ik heb geen moeite met het onderscheiden van de echte wereld met mijn fantasie.
pi_133865208
Halverwege de geheugen test nog geen fouten. Daarna de HDD maar eens testen.
  dinsdag 3 december 2013 @ 06:25:53 #214
394226 along
In Hong Kong
pi_133866960
Werkt prima hier, ligt gewoon aan jou.
Woont in een Biodome.
pi_133867514
Waar is het BF4-topic heen?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_133868044
Kijk deze patch notes :')

Ik denk dat ik het spel maar van m'n ssd afknikker en wacht totdat ze het spel afgemaakt hebben, want tot nu toe doen ze er vrij weinig aan.

quote:
Dec 3 PC Game Update Notes
-Removed the blur effect on soldiers that appeared when Commanders were using EMP attacks
-Fixed the audio bug where audio sometimes randomly dropped out while playing on certain multiplayer maps (typically Golmud Railway and Hainan Resort)
-Fixed the "one-hit kill bug" where occasionally damage from a single bullet was applied multiple times
-Fixed a common crash that would occur when exiting from the Single Player Campaign to Main Menu
-Tweaked the network and computer performance screen to show proper values. Players can now test their computer and network connection and get recommendations if they need to adjust something to improve their gameplay experience
  dinsdag 3 december 2013 @ 09:53:43 #217
131603 Afwazig
Serious business
pi_133868998
Bij mij werkt BF4 prima. Gister een paar uur gespeeld met 0 crashes. Misschien moet je niet BF4 op je broodrooster proberen te spelen.
pi_133869120
Ik heb de beta gespeeld maar draaide alles behalve soepel op mijn pc. Zo te lezen zijn er nogsteeds veel van dit problemen. Ik zit te twijvelen om dit spel te kopen. Ik heb me honderden uren vermaakt met BF3 (en daarvoor BC2) maar ik weet niet of ik dit ook heb met BF4. SP schijnt helaas ook tegen te vallen.
pi_133869217
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:53 schreef Afwazig het volgende:
Bij mij werkt BF4 prima. Gister een paar uur gespeeld met 0 crashes. Misschien moet je niet BF4 op je broodrooster proberen te spelen.
Mwah hij speelt de single player op ultra met 1440p. Dus het is zeker geen broodrooster. Eerder een brute bak.
pi_133869226
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:59 schreef Skwish het volgende:
Ik heb de beta gespeeld maar draaide alles behalve soepel op mijn pc. Zo te lezen zijn er nogsteeds veel van dit problemen. Ik zit te twijvelen om dit spel te kopen. Ik heb me honderden uren vermaakt met BF3 (en daarvoor BC2) maar ik weet niet of ik dit ook heb met BF4. SP schijnt helaas ook tegen te vallen.
Single player viel inderdaad ook tegen.

Het lijkt op zich een vet spel maar ik zou afwachten totdat het... werkt.
pi_133869710
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:05 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Single player viel inderdaad ook tegen.

Het lijkt op zich een vet spel maar ik zou afwachten totdat het... werkt.
vervelende vent jij
pi_133869735
Stabiel op 720p met mijn 630m :P
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_133869889
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 00:10 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ik verwacht voor ¤110 een werkend product te kopen blablabala ellenlang zeikverhaal
Loop je hier nou ook al te janken? Kan je dat misschien beperken tot je KLB topicje?
EA moet jou gewoon hebben en zijn op een missie jou nooit te voorzien van een fatsoenlijk werkende game, dus accepteer dat en ga verder met je leven. Val ons er niet mee lastig.
People assume too much.
  dinsdag 3 december 2013 @ 10:46:09 #224
12888 Skull-splitter
pi_133870046
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 09:06 schreef KoningStoma het volgende:
Kijk deze patch notes :')

Ik denk dat ik het spel maar van m'n ssd afknikker en wacht totdat ze het spel afgemaakt hebben, want tot nu toe doen ze er vrij weinig aan.

[..]

Mwach, de meeste ellende is er nu eindelijk uit, wat is je punt?
pi_133870187
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2013 10:46 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mwach, de meeste ellende is er nu eindelijk uit,
Eh nee?
quote:
wat is je punt?
Dat het niet af is. Het is net een beta.
pi_133871119
quote:
WE ARE AWARE OF A DISCONNECTION ISSUE, WE ARE WORKING TO FIX IT ON THE BACKEND. SORRY FOR THE INCONVENIENCE
Een nieuwe patch en de boel gaat weer plat. Oh DICE :')
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:05:35 #227
12888 Skull-splitter
pi_133871678
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Altijd en immer.
Edit: hoppa, weer bijna 5GB weg van mijn SSD :')
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:27:25 #228
333419 Convict
Like deja vu all over again.
pi_133872244
wrm download hij bij mij altijd die updates onder de 100kb/s... ik zou gvd 70mb/s moeten halen!
I dont suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
pi_133872327
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:27 schreef Convict het volgende:
wrm download hij bij mij altijd die updates onder de 100kb/s... ik zou gvd 70mb/s moeten halen!
Hier geen problemen. Gewoon volle snelheid.
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:32:51 #230
12888 Skull-splitter
pi_133872376
8,5 MB/S hier.
pi_133872389
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:05 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Altijd en immer.
Edit: hoppa, weer bijna 5GB weg van mijn SSD :')
is dat niet net als met een mobiele update...een flinke ruimte reserveren en na install een stuk minder?
People assume too much.
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:34:17 #232
12888 Skull-splitter
pi_133872405
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:33 schreef very het volgende:

[..]

is dat niet net als met een mobiele update...een flinke ruimte reserveren en na install een stuk minder?
Nee, het is een sloot textures en geluiden, dat vreet gewoon ruimte. Maar van 120GB naar 250 gegaan omdat ik al tegen grenzen aan begon te lopen...
pi_133872444
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:34 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Nee, het is een sloot textures en geluiden, dat vreet gewoon ruimte. Maar van 120GB naar 250 gegaan omdat ik al tegen grenzen aan begon te lopen...
hmm...dan toch maar eens kijken of ik een grotere ssd ga aanschaffen binnenkort :P
People assume too much.
pi_133873051
Hier lekker met 560mbit/s alles naar binnen gekregen (lang leve gigabit verbindingen *O* ), binnen anderhalve minuut gedownload en geinstalleerd. EA heeft wel mooi hun origin backend in orde.
Steun je politieke partij, verander je UserIcon!
[UserIcons] Steunt uw partij!
BF4: SeanFerdi
pi_133873609
Ben benieuwd of die dlc maps net als bij bf3 een stuk sneller laden dan de vanilla maps...

Eerst maar war AirSup proberen voor die UCAV...
  dinsdag 3 december 2013 @ 13:26:41 #236
12888 Skull-splitter
pi_133874081
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:55 schreef SeanFerdi het volgende:
Hier lekker met 560mbit/s alles naar binnen gekregen (lang leve gigabit verbindingen *O* ), binnen anderhalve minuut gedownload en geinstalleerd. EA heeft wel mooi hun origin backend in orde.
Ik heb er ook niet echt klagen over, behalve dat ik het onnodig vind om naast steam zo'n programma te hebben. Een noodzakelijk kwaad helaas.
pi_133874097
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:55 schreef SeanFerdi het volgende:
Akamai _O_
graag verwijderen
pi_133874266
Ugh mensen die bailen bij AirSup zodat mensen geen kills krijgen....
  dinsdag 3 december 2013 @ 13:36:52 #239
12888 Skull-splitter
pi_133874388
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 december 2013 11:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Mooiste is wel dat ze dit MIDDEN in de Double XP-week doen :')!
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:32 schreef VelitoX het volgende:
Ugh mensen die bailen bij AirSup zodat mensen geen kills krijgen....
Jup, maar je wordt nu ook netjes beloond om damage.
pi_133874498
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:36 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mooiste is wel dat ze dit MIDDEN in de Double XP-week doen :')!

[..]

Jup, maar je wordt nu ook netjes beloond om damage.
Hmjah maar voor die assignment moet je 3x 5 jet kills maken.... en ik ben al niet goed in jets.... lol. Gelukkig double xp, dus shit voor de jets unlocken gaat iig sneller.

Hoogste net in het potje had 4 kills..... lol. Overigens is er ook AirSup met heli's....
  dinsdag 3 december 2013 @ 13:40:43 #241
12888 Skull-splitter
pi_133874514
Assignments moet je straks gewoon in AIR halen waarin alle cockpits dichtgelast zitten :D
pi_133874523
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Assignments moet je straks gewoon in AIR halen waarin alle cockpits dichtgelast zitten :D
Ik ben in AIR bezig gast.... Ah nu zie ik het.... Te grote server wss waardoor iedereen je kills jat ;P
  dinsdag 3 december 2013 @ 13:44:15 #243
12888 Skull-splitter
pi_133874623
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:41 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Ik ben in AIR bezig gast.... Ah nu zie ik het.... Te grote server wss waardoor iedereen je kills jat ;P
whehe, wel fijn dat je eindelijk als je iemand voor 80% kapot schiet je assistentie als kill gerekend wordt ipv dat iemand met 1 kogel jouw kill jat.
pi_133874638
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 13:44 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

whehe, wel fijn dat je eindelijk als je iemand voor 80% kapot schiet je assistentie als kill gerekend wordt ipv dat iemand met 1 kogel jouw kill jat.
Ag heb nu iig Belt Feeder! lol. Ook veel rammende apen, maarja teamgenoten vliegen ook tegen je aan haha.
pi_133875923
GVD! siege of shanghai is nog steeds onspeelbaar na patch :(
  dinsdag 3 december 2013 @ 14:53:03 #246
12888 Skull-splitter
pi_133876438
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:32 schreef samNL09 het volgende:
GVD! siege of shanghai is nog steeds onspeelbaar na patch :(
Duh, die komt pas later vrij :')

Wel laadt het spel ineens netjes snel.
pi_133876484
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2013 14:53 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Duh, die komt pas later vrij :')

??
Komt later vrij?

Ik speel die map zo vaak :?
People assume too much.
pi_133876737
Ben heel benieuwd naar Caspian Border.
pi_133877278
Altai Range = Nais

Dragon Pass = Ontiegelijk bagger
Guilin Peaks = Nais (infantry focussed)
Silk Road = Nais
pi_133878214
Die China Rising meuk is nu toch alleen voor Premium klanten beschikbaar?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2013 15:58:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')