abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133846759
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 16:07 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Ik ben niet degene met de crashes hoor.... lol. Lvl 57 enzo? :) (atm staat de game een map te laden lol).
Oh sorry ik haal gebruikersnamen door elkaar. :')
Alcohol, because no great story starts with a salad.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133848282
Vrijdag was ik nog lvl 33, nu 50 :').
Geen referral hier.
pi_133849900
Lol, zit ik met de m416 te spelen om de coyote ervoor te unlocken, vlak voordat ik bij 1 vd laatste gun battlepacks ben krijg ik die coyote in een rank-up gold battlepack.....
  maandag 2 december 2013 @ 18:53:51 #179
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_133850145
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 17:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Vrijdag was ik nog lvl 33, nu 50 :').
Belachelijk dat het kan eigenlijk...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 2 december 2013 @ 19:28:59 #180
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_133851493
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 18:48 schreef VelitoX het volgende:
zit ik met de m416 te spelen om de coyote ervoor te unlocken, vlak voordat ik bij 1 vd laatste gun battlepacks ben krijg ik die coyote in een ra
Rest van die dingen zijn dan 25% boost :P want dat is het enige andere wat erin kan zitten :D
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
pi_133852018
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 13:18 schreef Vendris het volgende:

[..]

De vraag is niet zo zeer of ik COD of BF moet kopen, maar meer wat jullie zelf, buiten de bugs om, van BF4 vinden.

Als ik een objectieve mening wilde zou ik niet in het BF4 topic vragen of COD wat is :P
Het speelt lekker door, ik heb heel vaak dat ik na tig potjes geen zin meer heb, afsluit, drie seconden op YouTube zit en dan weer zin krijg in BF :D
pi_133852163
EA is trouwens wel goed bezig. Ik heb net 3 schoten kunnen vuren voordat hij stopte met werken.
Pure, unadulterated music. Because everything else is noise. And noise distracts us from what really matters.
So they're using the planets resources to make changing gear sound nice. I like that.
pi_133852243
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 19:42 schreef Roadtrip het volgende:
EA is trouwens wel goed bezig. Ik heb net 3 schoten kunnen vuren voordat hij stopte met werken.
Je gaat met sprongen vooruit!
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
  maandag 2 december 2013 @ 20:14:41 #184
12888 Skull-splitter
pi_133853672
Opvallend hoe koppig de mensen zijn met systeemproblemen :')
pi_133854579
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 20:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Opvallend hoe koppig de mensen zijn met systeemproblemen :')
Logisch. Je betaalt er 110 euro voor.

Maar een tip. EA heeft ook telefonische support. Dan krijg je een mens aan de telefoon. Een aardig mens.
pi_133856635
Hmm de oplossing van het aardige mens werkte niet. Bel ik opnieuw krijg ik een evil Belg aan de telefoon. Gewoon precies hetzelfde wij bieden geen ondersteuning verhaal. Ze kunnen het volgens hem alleen zeggen wanneer ik iets fout doe.

Escaleren kan ook niet omdat ik dus niets fout doe.
  maandag 2 december 2013 @ 21:14:35 #187
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_133856730
ok.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 2 december 2013 @ 21:15:54 #188
12888 Skull-splitter
pi_133856795
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 20:34 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Logisch. Je betaalt er 110 euro voor.

Maar een tip. EA heeft ook telefonische support. Dan krijg je een mens aan de telefoon. Een aardig mens.
Lees nog eens: systeemproblemen.
pi_133856984
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2013 21:15 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Lees nog eens: systeemproblemen.
Dat blijkt het inderdaad te zijn. Wanneer er met je eigen systeem iets mis is kunnen ze je helpen.

Bij mij bleek dat niet het geval te zijn en voor de game zelf geven ze geen support.
pi_133857052
Oh je insinueert dat het een probleem is dat specifiek aan mijn computer ligt?

Grappig dat zelfs de EA zwart op wit heeft gezet dat het daar niet aan lag. Jammer dat ze dan ook koeten zeggen dat dat de reden is waarom ze me niet kunnen helpen.
  maandag 2 december 2013 @ 21:26:47 #191
12888 Skull-splitter
pi_133857427
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 21:19 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Dat blijkt het inderdaad te zijn. Wanneer er met je eigen systeem iets mis is kunnen ze je helpen.

Bij mij bleek dat niet het geval te zijn en voor de game zelf geven ze geen support.
Memtest86 al gedraaid? Je HD nagelopen? Installatie gecheckt? Je onboard video al uitgezet in de BIOS? Windows en dergelijke bijgewerkt?
pi_133857569
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 21:26 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Memtest86 al gedraaid? Je HD nagelopen? Installatie gecheckt? Je onboard video al uitgezet in de BIOS? Windows en dergelijke bijgewerkt?
Ja op alles. En drivers geupdate. En gpu stabilisatie check gedaan. De ingebouwde Intel gpu staat ook nog steeds uit voor de zekerheid.

Hell EA heeft zelfs een speciaal tooltje gedraaid en het licht niet aan mijn PC.

Zowiezo zou ik anders ook problemen moeten hebben met de single player. Of andere games.
pi_133857643
Maar voor EA is het zeer aanlokkelijk te zeggen dat het een lokaal probleem is aan mijn kant. Toch zeggen ze dat dat expliciet niet het geval is.

Ook zeiden ze trouwens dat ik eigenlijk beter geen ea games kan kopen. En als ik het toch doe in ieder geval niet tijdens de launch maar een paar maanden later.

Dat je dat als bedrijf zegt. :')
pi_133857925
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 21:30 schreef Roadtrip het volgende:
Maar voor EA is het zeer aanlokkelijk te zeggen dat het een lokaal probleem is aan mijn kant. Toch zeggen ze dat dat expliciet niet het geval is.

Ook zeiden ze trouwens dat ik eigenlijk beter geen ea games kan kopen. En als ik het toch doe in ieder geval niet tijdens de launch maar een paar maanden later.

Dat je dat als bedrijf zegt. :')
Dat is iig eerlijk :P
Sig
  maandag 2 december 2013 @ 22:45:38 #195
12888 Skull-splitter
pi_133861153
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 21:29 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ja op alles. En drivers geupdate. En gpu stabilisatie check gedaan. De ingebouwde Intel gpu staat ook nog steeds uit voor de zekerheid.

Hell EA heeft zelfs een speciaal tooltje gedraaid en het licht niet aan mijn PC.

Zowiezo zou ik anders ook problemen moeten hebben met de single player. Of andere games.
Ik kreeg nooit foutmeldingen behalve crashes in Bf3, tot ik eens heel specifiek ging kijken en toen bleek zowel mijn RAM als mijn SSD naar de getverderrie. Just saying, een simpel DXdiag-tooltje van EA is nog geen vrijwaring. Maar heel je onboard zou niet eens zichtbaar mogen zijn in windows :')
pi_133861368
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2013 22:45 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik kreeg nooit foutmeldingen behalve crashes in Bf3, tot ik eens heel specifiek ging kijken en toen bleek zowel mijn RAM als mijn SSD naar de getverderrie. Just saying, een simpel DXdiag-tooltje van EA is nog geen vrijwaring. Maar heel je onboard zou niet eens zichtbaar mogen zijn in windows :')
Het was niet alleen DXdiag.

Toch hebben zowel mijn ram als vram hun memtests zonder fouten doorstaan. En met chkdsk sector scan zijn er ook geen errors op mijn ssd.

Oh en mijn onboard gpu kan je niet volledig uitschakelen. Ik kan er alleen maar voor kiezen alle software te draaien vanaf de nvidia gpu. Dat kan je zowel vanuit de bios als vanuit dat nvidia configuratiescherm forceren.

Als je de intel gpu zou uitzetten zouden zowel het ingebouwde scherm als externe monitoren niets meer doen. In moderne laptops wordt de nvidia output door de intel output geleid. Op die manier kan je de nvidia kaart in en uitschakelen zonder dat je dat als gebruiker merkt.

Doe je research voordat je de :') smiley gebruikt. Of jij wilt natuurlijk battlefield spelen zonder scherm :')
  maandag 2 december 2013 @ 23:04:40 #197
12888 Skull-splitter
pi_133861925
Gaat er slecht in dat je niet in je bios je VGA kunt uitzetten, ook al gebruiken ze dezelfde uitgang, en al die testen kwam het hier dus ook feiloos doorheen terwijl er echt machtig veel fouten in RAM alleen al zaten. Maar whatever, net als de andere gamer hier met vrij random crap niks echt uitvoerig testen.

Magoed, klinkt ook niet echt als een prettig systeem op te gamen met de houtje-touwtje oplossingen om maar in een klein kastje te passen...

[ Bericht 25% gewijzigd door Skull-splitter op 02-12-2013 23:10:53 ]
pi_133862624
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Gaat er slecht in dat je niet in je bios je VGA kunt uitzetten, en al die testen kwam het hier dus ook feiloos doorheen terwijl er echt machtig veel fouten in RAM alleen al zaten. Maar whatever, net als de andere gamer hier met vrij random crap niks echt uitvoerig testen.
Dan geloof je het niet. Feit is dat het in de vbios van mobiele Nvidia Keppler Quadro's onmogelijk is optimus en de Intel igpu volledig uit te schakelen en alleen de Nvidia kaart te gebruiken. Met een oudere versie van de bios van mijn computer kan je het wel forceren, alleen dan krijg je een zwart scherm. Op alle uitgangen. En ik spreek uit ervaring. Op basis van een slecht advies op het internet. Om die reden is ook in de huidige bios het simpelweg onmogelijk de igpu uit te schakelen. Je kan alleen kiezen dat alles berekend wordt op de nvidia terwijl de intel geactiveerd blijft.

Ook geloof ik niet dat memtest 10 keer achter elkaar kan draaien wanneer je "machtig veel" problemen hebt in je ram. Ik heb memtest een tijdje geleden de hele nacht laten draaien. Ook heb ik furmark 4 uur laten draaien. En OCCT een hele nacht.

Dat is ongeveer 30 uur aan verschillende stresstesten. Ik vind dat een goede test. Ik kan met bijna 100% zekerheid zeggen dat het probleem niet aan de computer ligt. Net zoals EA dat zegt.

Natuurlijk is er een kans van één op, zeg, 100.000 dat toevallig battlefield 4 belastender is voor het geheugen dan 10x memtest en belastender op de GPU dan OCCT en furmark. Aan de andere kant verklaart dat niet waarom duizenden mensen er last van hebben.

Ook is het geen excuus dat EA geen support geeft op de game en je weigert te helpen wanneer ze denken dat het niet aan de gebruiker ligt.

Ik begrijp dat het leuk is om een fanboy te zijn. Toch vind ik, en andere normale mensen zullen dit ook denken, het onacceptabel dat EA simpelweg beweert alleen support te geven op problemen van de gebruiker. Ze zeggen, en hebben dit ook zwart op wit naar mij verstuurd, dat ze geen support bieden voor problemen waar EA zelf verantwoordelijk voor is.
pi_133862847
Roadtrip en ik hebben dezelfde problemen :')
  maandag 2 december 2013 @ 23:23:57 #200
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_133862915
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 23:18 schreef Roadtrip het volgende:

[..]

Ze zeggen, en hebben dit ook zwart op wit naar mij verstuurd, dat ze geen support bieden voor problemen waar EA zelf verantwoordelijk voor is.
Ik wed dat je dit keihard verdraait en uit z'n context haalt. Laat maar eens zien dan. :)
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')