Oh sorry ik haal gebruikersnamen door elkaar.quote:Op maandag 2 december 2013 16:07 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ik ben niet degene met de crashes hoor.... lol. Lvl 57 enzo?(atm staat de game een map te laden lol).
Belachelijk dat het kan eigenlijk...quote:Op maandag 2 december 2013 17:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Vrijdag was ik nog lvl 33, nu 50.
Rest van die dingen zijn dan 25% boostquote:Op maandag 2 december 2013 18:48 schreef VelitoX het volgende:
zit ik met de m416 te spelen om de coyote ervoor te unlocken, vlak voordat ik bij 1 vd laatste gun battlepacks ben krijg ik die coyote in een ra
Het speelt lekker door, ik heb heel vaak dat ik na tig potjes geen zin meer heb, afsluit, drie seconden op YouTube zit en dan weer zin krijg in BFquote:Op maandag 2 december 2013 13:18 schreef Vendris het volgende:
[..]
De vraag is niet zo zeer of ik COD of BF moet kopen, maar meer wat jullie zelf, buiten de bugs om, van BF4 vinden.
Als ik een objectieve mening wilde zou ik niet in het BF4 topic vragen of COD wat is
Je gaat met sprongen vooruit!quote:Op maandag 2 december 2013 19:42 schreef Roadtrip het volgende:
EA is trouwens wel goed bezig. Ik heb net 3 schoten kunnen vuren voordat hij stopte met werken.
Logisch. Je betaalt er 110 euro voor.quote:Op maandag 2 december 2013 20:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Opvallend hoe koppig de mensen zijn met systeemproblemen
Lees nog eens: systeemproblemen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:34 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Logisch. Je betaalt er 110 euro voor.
Maar een tip. EA heeft ook telefonische support. Dan krijg je een mens aan de telefoon. Een aardig mens.
Dat blijkt het inderdaad te zijn. Wanneer er met je eigen systeem iets mis is kunnen ze je helpen.quote:Op maandag 2 december 2013 21:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lees nog eens: systeemproblemen.
Memtest86 al gedraaid? Je HD nagelopen? Installatie gecheckt? Je onboard video al uitgezet in de BIOS? Windows en dergelijke bijgewerkt?quote:Op maandag 2 december 2013 21:19 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat blijkt het inderdaad te zijn. Wanneer er met je eigen systeem iets mis is kunnen ze je helpen.
Bij mij bleek dat niet het geval te zijn en voor de game zelf geven ze geen support.
Ja op alles. En drivers geupdate. En gpu stabilisatie check gedaan. De ingebouwde Intel gpu staat ook nog steeds uit voor de zekerheid.quote:Op maandag 2 december 2013 21:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Memtest86 al gedraaid? Je HD nagelopen? Installatie gecheckt? Je onboard video al uitgezet in de BIOS? Windows en dergelijke bijgewerkt?
Dat is iig eerlijkquote:Op maandag 2 december 2013 21:30 schreef Roadtrip het volgende:
Maar voor EA is het zeer aanlokkelijk te zeggen dat het een lokaal probleem is aan mijn kant. Toch zeggen ze dat dat expliciet niet het geval is.
Ook zeiden ze trouwens dat ik eigenlijk beter geen ea games kan kopen. En als ik het toch doe in ieder geval niet tijdens de launch maar een paar maanden later.
Dat je dat als bedrijf zegt.
Ik kreeg nooit foutmeldingen behalve crashes in Bf3, tot ik eens heel specifiek ging kijken en toen bleek zowel mijn RAM als mijn SSD naar de getverderrie. Just saying, een simpel DXdiag-tooltje van EA is nog geen vrijwaring. Maar heel je onboard zou niet eens zichtbaar mogen zijn in windowsquote:Op maandag 2 december 2013 21:29 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ja op alles. En drivers geupdate. En gpu stabilisatie check gedaan. De ingebouwde Intel gpu staat ook nog steeds uit voor de zekerheid.
Hell EA heeft zelfs een speciaal tooltje gedraaid en het licht niet aan mijn PC.
Zowiezo zou ik anders ook problemen moeten hebben met de single player. Of andere games.
Het was niet alleen DXdiag.quote:Op maandag 2 december 2013 22:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik kreeg nooit foutmeldingen behalve crashes in Bf3, tot ik eens heel specifiek ging kijken en toen bleek zowel mijn RAM als mijn SSD naar de getverderrie. Just saying, een simpel DXdiag-tooltje van EA is nog geen vrijwaring. Maar heel je onboard zou niet eens zichtbaar mogen zijn in windows
Dan geloof je het niet. Feit is dat het in de vbios van mobiele Nvidia Keppler Quadro's onmogelijk is optimus en de Intel igpu volledig uit te schakelen en alleen de Nvidia kaart te gebruiken. Met een oudere versie van de bios van mijn computer kan je het wel forceren, alleen dan krijg je een zwart scherm. Op alle uitgangen. En ik spreek uit ervaring. Op basis van een slecht advies op het internet. Om die reden is ook in de huidige bios het simpelweg onmogelijk de igpu uit te schakelen. Je kan alleen kiezen dat alles berekend wordt op de nvidia terwijl de intel geactiveerd blijft.quote:Op maandag 2 december 2013 23:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Gaat er slecht in dat je niet in je bios je VGA kunt uitzetten, en al die testen kwam het hier dus ook feiloos doorheen terwijl er echt machtig veel fouten in RAM alleen al zaten. Maar whatever, net als de andere gamer hier met vrij random crap niks echt uitvoerig testen.
Ik wed dat je dit keihard verdraait en uit z'n context haalt. Laat maar eens zien dan.quote:Op maandag 2 december 2013 23:18 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ze zeggen, en hebben dit ook zwart op wit naar mij verstuurd, dat ze geen support bieden voor problemen waar EA zelf verantwoordelijk voor is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |