De M16A4 is dan ook geen automatisch geweer.quote:Op zondag 1 december 2013 17:12 schreef cherrycoke het volgende:
m416 met 3.4zoom, canted ironsight, muzzle break en angled grip, facking epic
was zo blij dat ik de m16a4 had unlocked maar er is geen automatic firewat is deze
quote:Op zondag 1 december 2013 18:42 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
Weekend aansluited aan de gewone double xp, dus na 5 dec, is nu het premium double xp weekend
Zie quote in vorig topic. Wellicht dat er veel klachten waren van premiumspelers.quote:
hoeveel vram heb je er op staan denk wel dat je Bf4 op low kan spelenquote:
1 OF 2 gbquote:Op zondag 1 december 2013 21:32 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
hoeveel vram heb je er op staan denk wel dat je Bf4 op low kan spelen
wquote:
http://www.dnc-crew.com/_(...)0-%20Problem%20Fixesquote:
Videokaart en direct X zijn helemaal up to date. En ik heb mijn video settings net zoals iemand anders met dezelfde kaart en die heeft die problemen niet. Mijn resolutie is al 1400x900 terwijl mijn native resolutie full hd is.quote:Op zondag 1 december 2013 21:43 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
w
[..]
http://www.dnc-crew.com/_(...)0-%20Problem%20Fixes
al geprobeert (ja ik weet 3 maar misschien helpt het)
Je speelt op een laptop hè? Het kan daaraan liggen, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op zondag 1 december 2013 21:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Videokaart en direct X zijn helemaal up to date. En ik heb mijn video settings net zoals iemand anders met dezelfde kaart en die heeft die problemen niet. Mijn resolutie is al 1400x900 terwijl mijn native resolutie full hd is.
Ja ik speel op een laptop. Ik heb een GT650M geforce kaart en zou het spel prima moeten kunnen trekken!quote:Op zondag 1 december 2013 21:55 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Je speelt op een laptop hè? Het kan daaraan liggen, maar zeker weten doe ik het niet.
Heb je überhaupt kunnen spelen?
Nee maar dan is het toch erg raar dat je meldingen krijgt dat je kaart minimaal 512 moet zijn terwijl je 2 GB hebt.quote:Op zondag 1 december 2013 23:09 schreef neo2000 het volgende:
Ja, want hoeveelheid memory op een kaart zegt alles over de prestaties.
Wanneer het spel draait is dat het enige wat gebruik maakt van het video geheugen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:20 schreef Quotidien het volgende:
Kan toch dat dat geheugen gebruikt wordt door iets anders?
Klopt idd. Windows zelf gebruikt hoogstens 20mb vram.quote:Op zondag 1 december 2013 23:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wanneer het spel draait is dat het enige wat gebruik maakt van het video geheugen.
op low zettenquote:Op zondag 1 december 2013 22:45 schreef FL_Freak het volgende:
de error nog steeds neit gehad maar met regelmaat de andere wel. Ik denk dat ik nog meer moet terugschroeven?
wow ik zat nu 3 seconden in een server gelijk dikke crash met te weinig geheugen voor battlefield 4 en deze keer een directx error over de intel HD4000quote:
Het is ook echt, ik had net 3 potjes kunnen doen.quote:Op maandag 2 december 2013 00:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wow ik zat nu 3 seconden in een server gelijk dikke crash met te weinig geheugen voor battlefield 4 en deze keer een directx error over de intel HD4000
Ik zou bijna weer battlefield 3 installeren maar ben daar gebanned van de meeste serversquote:Op maandag 2 december 2013 00:34 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Het is ook echt, ik had net 3 potjes kunnen doen.
Nu is het weer drama.
Wat een bagger. Van wat een kutbedrijf.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op maandag 2 december 2013 00:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zou bijna weer battlefield 3 installeren maar ben daar gebanned van de meeste servers
Nou veel servers gebruiken die anti cheat software en mijn broertje was behoorlijk goed bezig dus gebanned door admin. universeel gebanned van servers die die anti cheat softwarequote:Op maandag 2 december 2013 00:43 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Dat is ook nasty...quote:Op maandag 2 december 2013 00:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nou veel servers gebruiken die anti cheat software en mijn broertje was behoorlijk goed bezig dus gebanned door admin. universeel gebanned van servers die die anti cheat software
Dan zou ik eens nagaan welke videochip is ingeschakeld. Ik vermoed dat je GeForce niet geselecteerd isquote:Op maandag 2 december 2013 00:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wow ik zat nu 3 seconden in een server gelijk dikke crash met te weinig geheugen voor battlefield 4 en deze keer een directx error over de intel HD4000
Dat is het dus wel. Heb ik ook echt 5 keer nagekeken in de instellingenquote:Op maandag 2 december 2013 01:34 schreef rubbels het volgende:
[..]
Dan zou ik eens nagaan welke videochip is ingeschakeld. Ik vermoed dat je GeForce niet geselecteerd is
Oow, heel vaag dan...quote:Op maandag 2 december 2013 01:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat is het dus wel. Heb ik ook echt 5 keer nagekeken in de instellingen
Best welquote:
Waarom dan pas?quote:Op maandag 2 december 2013 01:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Best welBegin januari herinstalleer ik mijn laptop dus probeer ik het gewoon helemaal overnieuw.
Nee. Laptops stinken om op te gamen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:02 schreef FL_Freak het volgende:
Die videokaart heeft zelfs 2GB geheugen erop zitten! Dus dit moet wel een software issue zijn.
Dat is zeker waar, maar zijn laptop zou hem toch wel op low moeten kunnen draaien.quote:Op maandag 2 december 2013 08:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee. Laptops stinken om op te gamen.
Maar meer dan dat moet hij niet verwachten en dat doet ie welquote:Op maandag 2 december 2013 09:07 schreef rubbels het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar zijn laptop zou hem toch wel op low moeten kunnen draaien.
Niemand?quote:Op zondag 1 december 2013 21:50 schreef Vendris het volgende:
Buiten alle bugs om, hoe is BF4?
Zoek nog een shooter voor op de One, en twijfel tussen BF4 en Ghosts.. Grafisch boeit me niet.
De vraag is niet zo zeer of ik COD of BF moet kopen, maar meer wat jullie zelf, buiten de bugs om, van BF4 vinden.quote:
Ik heb ze beide voor de One en BF is echt stukken beterquote:Op maandag 2 december 2013 13:18 schreef Vendris het volgende:
[..]
De vraag is niet zo zeer of ik COD of BF moet kopen, maar meer wat jullie zelf, buiten de bugs om, van BF4 vinden.
Als ik een objectieve mening wilde zou ik niet in het BF4 topic vragen of COD wat is
AAquote:Op maandag 2 december 2013 13:21 schreef Convict het volgende:
Lekker potje net met AA+311k xp
4 lvls in 1 potje up
Die laatste? Die is echt ideaal. je moet ze richting een heli schieten en als ze dan in de buurt zijn 10 meter +- dan schieten ze op hun doel af. dus net zoals de kogels uit dat ding een beetje voor hun trajectory afvuren. mooie is ze horen hem niet pas in de laatste seconden. en dan is hun flare of ecm al te laatquote:Op maandag 2 december 2013 13:28 schreef robuust89 het volgende:
[..]
AA
Speaking of which, passive radar, schiet je gewoon een raket de lucht in er de rest gaat vanzelf?
Als je streaks krijgt kom je er al snel achter dat je juist NIET moet stilstaan op een rustig plekje. iedereen wil je dood hebben. dus je word zo ge c4'd.quote:Op maandag 2 december 2013 13:24 schreef ems. het volgende:
AA is inderdaad de manier om makkelijk punten te farmen. Rustig plekje uitzoeken en lekker alles uit de lucht knallen. Zeker op railway.
Ah, cool! Dat ga ik vanmiddag uitproberenquote:Op maandag 2 december 2013 13:43 schreef Convict het volgende:
[..]
Die laatste? Die is echt ideaal. je moet ze richting een heli schieten en als ze dan in de buurt zijn 10 meter +- dan schieten ze op hun doel af. dus net zoals de kogels uit dat ding een beetje voor hun trajectory afvuren. mooie is ze horen hem niet pas in de laatste seconden. en dan is hun flare of ecm al te laat30mm cannon fitten voor infantery en gaan met die banaan
werkt ook uber op vliegtuigen enzo. 1x 30mm schot is al 5% health eraf
Jawel man. Gewoon ergens dichtbij je eigen base staan en dan alles van gigantische afstand uit de lucht halen. Zodra je te dicht bij infantry/tanks komt heb je inderdaad een probleem, daarom moet je je juist buiten de actie bevinden.quote:Op maandag 2 december 2013 13:45 schreef Convict het volgende:
[..]
Als je streaks krijgt kom je er al snel achter dat je juist NIET moet stilstaan op een rustig plekje. iedereen wil je dood hebben. dus je word zo ge c4'd.
Veel bewegen zou ik juist niet doen, tenzij je op een slecht punt zit. Infantry en tanks hakken je zo omver en daarvoor is de AA te waardevol, gezien hij het hele luchtruim kan beheersen en een lage spawnrate heeft. Tuurlijk kan je infantry meenemen als ze zich toevallig aanbieden, maar ik zou absoluut afraden om ernaar op zoek te gaan. 2 raketjes en het is over met de pret.quote:je moet juist veel bewegen en ook gewoon infanterie dodenen niet sprayen met 30mm canon want die is echt zo snel oververhithit
Ja met tanks in je map speel je idd wel op die manier. ik speel veel Paracel Storm met AA en daar moet je veel rondrijden anders word je zo geownd door een attack boatquote:Op maandag 2 december 2013 13:56 schreef ems. het volgende:
[..]
Jawel man. Gewoon ergens dichtbij je eigen base staan en dan alles van gigantische afstand uit de lucht halen. Zodra je te dicht bij infantry/tanks komt heb je inderdaad een probleem, daarom moet je je juist buiten de actie bevinden.
Op die railway bijvoorbeeld onder de radiotoren of als je van het andere team bent onder de brug, net buiten de base. Laatste keer heb ik de hele ronde daar gestaan zonder problemen en 32-0 geëindigd
[..]
Veel bewegen zou ik juist niet doen, tenzij je op een slecht punt zit. Infantry en tanks hakken je zo omver en daarvoor is de AA te waardevol, gezien hij het hele luchtruim kan beheersen en een lage spawnrate heeft. Tuurlijk kan je infantry meenemen als ze zich toevallig aanbieden, maar ik zou absoluut afraden om ernaar op zoek te gaan. 2 raketjes en het is over met de pret.
Gewoon alle conflict zoveel mogelijk vermijden.
Je zet je filter op official en ranked server. of dacht je dat badmins alleen op unranked speeldequote:Op maandag 2 december 2013 14:48 schreef SeanFerdi het volgende:
ik dacht dat ik wel badmins kon voorkomen door te filteren op alleen official en ranked servers, maar had net opeens één te pakken waar onvermeld een sniper limit opzat (en dan dus gewoon alle recons pakken). kutlui.
ik had gedacht dat gameplay limiterende regels alleen op unranked zou mogen.quote:Op maandag 2 december 2013 15:28 schreef Convict het volgende:
[..]
Je zet je filter op official en ranked server. of dacht je dat badmins alleen op unranked speelde
Een Intel HD4000 (CPU onboard kaart) heeft wss niet genoeg geheugen voor bf4, en is ook onder minimum systeemeisen. Lijkt mij een gevalletje dat op een of andere manier de dedicated GPU niet herkend wordt of iets in die richting.quote:Op maandag 2 december 2013 15:27 schreef Roadtrip het volgende:
Over die crashes van vellotx, ik vind het een vaag verhaal. Er staan hier ook een paar dingen die niet kloppen.
Als eerste moet zelfs een Intel gpu battlefield 4 zonder crashes moeten spelen. Het is gewoon een directx gpu. Natuurlijk zal je een lage fps hebben maar een crash hoort niet.
Het is trouwens in het nvidia configuratie paneel mogelijk de nvidia gpu te forceren. Dan speelt Optimus geen factor meer.
Bij game details in origin zou je ook kunnen kiezen dat je bf4 in 32 bit wilt draaien. Dan zou je theoretisch ook geen last meer moeten hebben vanwege crashes door te weinig geheugen. Tenzij je echt maar 2gb ram ofzo hebt.
Ik heb toevallig aan het begin het spel per ongeluk op mijn Intel HD4000 gedraait. Maar eigenlijk werkte het perfect. Natuurlijk wel alles op low en een lage resolutie, maar het werkte wel. Te weinig videogeheugen is ook geen argument van dat deelt hij met het fysieke ram. Het zou dus sloom gaan, maar het hoort wel te werken.quote:Op maandag 2 december 2013 15:52 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Een Intel HD4000 (CPU onboard kaart) heeft wss niet genoeg geheugen voor bf4, en is ook onder minimum systeemeisen. Lijkt mij een gevalletje dat op een of andere manier de dedicated GPU niet herkend wordt of iets in die richting.
Ik ben niet degene met de crashes hoor.... lol. Lvl 57 enzo?quote:Op maandag 2 december 2013 16:02 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ik heb toevallig aan het begin het spel per ongeluk op mijn Intel HD4000 gedraait. Maar eigenlijk werkte het perfect. Natuurlijk wel alles op low en een lage resolutie, maar het werkte wel. Te weinig videogeheugen is ook geen argument van dat deelt hij met het fysieke ram. Het zou dus sloom gaan, maar het hoort wel te werken.
Hier is in ieder geval waar je de nvidia gpu kan forceren:
[ afbeelding ]
Dat kan je openen door op je bureablad rechts te klikken en het nividia controle paneel te openen.
Hoeveel ram geheugen heeft je computer? Je kan ook in origin recht op Battlefield 4 drukken en speleigenschappen kiezen. Daar kan je kiezen dat je de x86 versie wilt gebruiken. Theoretisch gebruikt dat minder geheugen. Als je minimaal 4gb ram hebt zou je op die manier niet door battlefield die melding van windows moeten krijgen.
Op Domination vink um wel meevallen, maar conquest.... idd meh.quote:Op maandag 2 december 2013 16:32 schreef robuust89 het volgende:
En Dawnbreaker is een matige map.
/spam
Oh sorry ik haal gebruikersnamen door elkaar.quote:Op maandag 2 december 2013 16:07 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ik ben niet degene met de crashes hoor.... lol. Lvl 57 enzo?(atm staat de game een map te laden lol).
Belachelijk dat het kan eigenlijk...quote:Op maandag 2 december 2013 17:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Vrijdag was ik nog lvl 33, nu 50.
Rest van die dingen zijn dan 25% boostquote:Op maandag 2 december 2013 18:48 schreef VelitoX het volgende:
zit ik met de m416 te spelen om de coyote ervoor te unlocken, vlak voordat ik bij 1 vd laatste gun battlepacks ben krijg ik die coyote in een ra
Het speelt lekker door, ik heb heel vaak dat ik na tig potjes geen zin meer heb, afsluit, drie seconden op YouTube zit en dan weer zin krijg in BFquote:Op maandag 2 december 2013 13:18 schreef Vendris het volgende:
[..]
De vraag is niet zo zeer of ik COD of BF moet kopen, maar meer wat jullie zelf, buiten de bugs om, van BF4 vinden.
Als ik een objectieve mening wilde zou ik niet in het BF4 topic vragen of COD wat is
Je gaat met sprongen vooruit!quote:Op maandag 2 december 2013 19:42 schreef Roadtrip het volgende:
EA is trouwens wel goed bezig. Ik heb net 3 schoten kunnen vuren voordat hij stopte met werken.
Logisch. Je betaalt er 110 euro voor.quote:Op maandag 2 december 2013 20:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Opvallend hoe koppig de mensen zijn met systeemproblemen
Lees nog eens: systeemproblemen.quote:Op maandag 2 december 2013 20:34 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Logisch. Je betaalt er 110 euro voor.
Maar een tip. EA heeft ook telefonische support. Dan krijg je een mens aan de telefoon. Een aardig mens.
Dat blijkt het inderdaad te zijn. Wanneer er met je eigen systeem iets mis is kunnen ze je helpen.quote:Op maandag 2 december 2013 21:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lees nog eens: systeemproblemen.
Memtest86 al gedraaid? Je HD nagelopen? Installatie gecheckt? Je onboard video al uitgezet in de BIOS? Windows en dergelijke bijgewerkt?quote:Op maandag 2 december 2013 21:19 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Dat blijkt het inderdaad te zijn. Wanneer er met je eigen systeem iets mis is kunnen ze je helpen.
Bij mij bleek dat niet het geval te zijn en voor de game zelf geven ze geen support.
Ja op alles. En drivers geupdate. En gpu stabilisatie check gedaan. De ingebouwde Intel gpu staat ook nog steeds uit voor de zekerheid.quote:Op maandag 2 december 2013 21:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Memtest86 al gedraaid? Je HD nagelopen? Installatie gecheckt? Je onboard video al uitgezet in de BIOS? Windows en dergelijke bijgewerkt?
Dat is iig eerlijkquote:Op maandag 2 december 2013 21:30 schreef Roadtrip het volgende:
Maar voor EA is het zeer aanlokkelijk te zeggen dat het een lokaal probleem is aan mijn kant. Toch zeggen ze dat dat expliciet niet het geval is.
Ook zeiden ze trouwens dat ik eigenlijk beter geen ea games kan kopen. En als ik het toch doe in ieder geval niet tijdens de launch maar een paar maanden later.
Dat je dat als bedrijf zegt.
Ik kreeg nooit foutmeldingen behalve crashes in Bf3, tot ik eens heel specifiek ging kijken en toen bleek zowel mijn RAM als mijn SSD naar de getverderrie. Just saying, een simpel DXdiag-tooltje van EA is nog geen vrijwaring. Maar heel je onboard zou niet eens zichtbaar mogen zijn in windowsquote:Op maandag 2 december 2013 21:29 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ja op alles. En drivers geupdate. En gpu stabilisatie check gedaan. De ingebouwde Intel gpu staat ook nog steeds uit voor de zekerheid.
Hell EA heeft zelfs een speciaal tooltje gedraaid en het licht niet aan mijn PC.
Zowiezo zou ik anders ook problemen moeten hebben met de single player. Of andere games.
Het was niet alleen DXdiag.quote:Op maandag 2 december 2013 22:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik kreeg nooit foutmeldingen behalve crashes in Bf3, tot ik eens heel specifiek ging kijken en toen bleek zowel mijn RAM als mijn SSD naar de getverderrie. Just saying, een simpel DXdiag-tooltje van EA is nog geen vrijwaring. Maar heel je onboard zou niet eens zichtbaar mogen zijn in windows
Dan geloof je het niet. Feit is dat het in de vbios van mobiele Nvidia Keppler Quadro's onmogelijk is optimus en de Intel igpu volledig uit te schakelen en alleen de Nvidia kaart te gebruiken. Met een oudere versie van de bios van mijn computer kan je het wel forceren, alleen dan krijg je een zwart scherm. Op alle uitgangen. En ik spreek uit ervaring. Op basis van een slecht advies op het internet. Om die reden is ook in de huidige bios het simpelweg onmogelijk de igpu uit te schakelen. Je kan alleen kiezen dat alles berekend wordt op de nvidia terwijl de intel geactiveerd blijft.quote:Op maandag 2 december 2013 23:04 schreef Skull-splitter het volgende:
Gaat er slecht in dat je niet in je bios je VGA kunt uitzetten, en al die testen kwam het hier dus ook feiloos doorheen terwijl er echt machtig veel fouten in RAM alleen al zaten. Maar whatever, net als de andere gamer hier met vrij random crap niks echt uitvoerig testen.
Ik wed dat je dit keihard verdraait en uit z'n context haalt. Laat maar eens zien dan.quote:Op maandag 2 december 2013 23:18 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Ze zeggen, en hebben dit ook zwart op wit naar mij verstuurd, dat ze geen support bieden voor problemen waar EA zelf verantwoordelijk voor is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |