De M16A4 is dan ook geen automatisch geweer.quote:Op zondag 1 december 2013 17:12 schreef cherrycoke het volgende:
m416 met 3.4zoom, canted ironsight, muzzle break en angled grip, facking epic
was zo blij dat ik de m16a4 had unlocked maar er is geen automatic firewat is deze
quote:Op zondag 1 december 2013 18:42 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
Weekend aansluited aan de gewone double xp, dus na 5 dec, is nu het premium double xp weekend
Zie quote in vorig topic. Wellicht dat er veel klachten waren van premiumspelers.quote:
hoeveel vram heb je er op staan denk wel dat je Bf4 op low kan spelenquote:
1 OF 2 gbquote:Op zondag 1 december 2013 21:32 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
hoeveel vram heb je er op staan denk wel dat je Bf4 op low kan spelen
wquote:
http://www.dnc-crew.com/_(...)0-%20Problem%20Fixesquote:
Videokaart en direct X zijn helemaal up to date. En ik heb mijn video settings net zoals iemand anders met dezelfde kaart en die heeft die problemen niet. Mijn resolutie is al 1400x900 terwijl mijn native resolutie full hd is.quote:Op zondag 1 december 2013 21:43 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
w
[..]
http://www.dnc-crew.com/_(...)0-%20Problem%20Fixes
al geprobeert (ja ik weet 3 maar misschien helpt het)
Je speelt op een laptop hè? Het kan daaraan liggen, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op zondag 1 december 2013 21:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Videokaart en direct X zijn helemaal up to date. En ik heb mijn video settings net zoals iemand anders met dezelfde kaart en die heeft die problemen niet. Mijn resolutie is al 1400x900 terwijl mijn native resolutie full hd is.
Ja ik speel op een laptop. Ik heb een GT650M geforce kaart en zou het spel prima moeten kunnen trekken!quote:Op zondag 1 december 2013 21:55 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Je speelt op een laptop hè? Het kan daaraan liggen, maar zeker weten doe ik het niet.
Heb je überhaupt kunnen spelen?
Nee maar dan is het toch erg raar dat je meldingen krijgt dat je kaart minimaal 512 moet zijn terwijl je 2 GB hebt.quote:Op zondag 1 december 2013 23:09 schreef neo2000 het volgende:
Ja, want hoeveelheid memory op een kaart zegt alles over de prestaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |