Een nieuwe patch en de boel gaat weer plat. Oh DICEquote:WE ARE AWARE OF A DISCONNECTION ISSUE, WE ARE WORKING TO FIX IT ON THE BACKEND. SORRY FOR THE INCONVENIENCE
Altijd en immer.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Een nieuwe patch en de boel gaat weer plat. Oh DICE
Hier geen problemen. Gewoon volle snelheid.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:27 schreef Convict het volgende:
wrm download hij bij mij altijd die updates onder de 100kb/s... ik zou gvd 70mb/s moeten halen!
is dat niet net als met een mobiele update...een flinke ruimte reserveren en na install een stuk minder?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Altijd en immer.
Edit: hoppa, weer bijna 5GB weg van mijn SSD
Nee, het is een sloot textures en geluiden, dat vreet gewoon ruimte. Maar van 120GB naar 250 gegaan omdat ik al tegen grenzen aan begon te lopen...quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:33 schreef very het volgende:
[..]
is dat niet net als met een mobiele update...een flinke ruimte reserveren en na install een stuk minder?
hmm...dan toch maar eens kijken of ik een grotere ssd ga aanschaffen binnenkortquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, het is een sloot textures en geluiden, dat vreet gewoon ruimte. Maar van 120GB naar 250 gegaan omdat ik al tegen grenzen aan begon te lopen...
Ik heb er ook niet echt klagen over, behalve dat ik het onnodig vind om naast steam zo'n programma te hebben. Een noodzakelijk kwaad helaas.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:55 schreef SeanFerdi het volgende:
Hier lekker met 560mbit/s alles naar binnen gekregen (lang leve gigabit verbindingen), binnen anderhalve minuut gedownload en geinstalleerd. EA heeft wel mooi hun origin backend in orde.
Akamaiquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:55 schreef SeanFerdi het volgende:
Hier lekker met 560mbit/s alles naar binnen gekregen (lang leve gigabit verbindingen), binnen anderhalve minuut gedownload en geinstalleerd. EA heeft wel mooi hun origin backend in orde.
Mooiste is wel dat ze dit MIDDEN in de Double XP-week doenquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Een nieuwe patch en de boel gaat weer plat. Oh DICE
Jup, maar je wordt nu ook netjes beloond om damage.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:32 schreef VelitoX het volgende:
Ugh mensen die bailen bij AirSup zodat mensen geen kills krijgen....
Hmjah maar voor die assignment moet je 3x 5 jet kills maken.... en ik ben al niet goed in jets.... lol. Gelukkig double xp, dus shit voor de jets unlocken gaat iig sneller.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mooiste is wel dat ze dit MIDDEN in de Double XP-week doen!
[..]
Jup, maar je wordt nu ook netjes beloond om damage.
Ik ben in AIR bezig gast.... Ah nu zie ik het.... Te grote server wss waardoor iedereen je kills jat ;Pquote:Op dinsdag 3 december 2013 13:40 schreef Skull-splitter het volgende:
Assignments moet je straks gewoon in AIR halen waarin alle cockpits dichtgelast zitten
whehe, wel fijn dat je eindelijk als je iemand voor 80% kapot schiet je assistentie als kill gerekend wordt ipv dat iemand met 1 kogel jouw kill jat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:41 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ik ben in AIR bezig gast.... Ah nu zie ik het.... Te grote server wss waardoor iedereen je kills jat ;P
Ag heb nu iig Belt Feeder! lol. Ook veel rammende apen, maarja teamgenoten vliegen ook tegen je aan haha.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
whehe, wel fijn dat je eindelijk als je iemand voor 80% kapot schiet je assistentie als kill gerekend wordt ipv dat iemand met 1 kogel jouw kill jat.
Duh, die komt pas later vrijquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:32 schreef samNL09 het volgende:
GVD! siege of shanghai is nog steeds onspeelbaar na patch
??quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Duh, die komt pas later vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |